Την ανομίαν μου εγνώρισα και την αμαρτίαν μου ουκ εκάλυψα. – Μη γίνεσθε ώς ίππος και ημίονος, οις ουκ έστι σύνεσις.- (Ψ. ΛΑ’. 31). Αισχυνθήτωσαν και εντραπήτωσαν οι ζητούντες την ψυχήν μου· αποστραφήτωσαν εις τα οπίσω και καταισχυνθήτωσαν οι λογιζόμενοι μοι κακά. … Ενδυσάσθωσαν αισχύνην και εντροπήν οι μεγαλορρημονούντες επ΄εμέ (Ψ. ΛΔ’.34).- Παρατηρήσεται ο αμαρτωλός τον δίκαιον και βρύξει επ΄αυτόν τους οδόντας αυτού. … Είδον τον ασεβή υπερυψούμενον και επαιρόμενον ως τας κέδρους του Λιβάνου. Και παρήλθεν και ιδού ουκ ήν και εζήτησα αυτόν και ουχ ευρέθη ο τόπος αυτού. Φύλασσε ακακίαν και ίδε ευθύτητα, ότι έστιν εγκατάλειμμα ανθρώπω ειρηνικώ.(Ψ.ΛΣΤ’.36)
Από τους Ψαλμούς …
29 Μαρτίου 2010 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Γενικά, ιστορία της εκπαίδευσης
Ετικέτες: διαθεματικότητα·κοινωνία·Μεγάλη Εβδομάδα·παιδαγωγική·παραπρόγραμμα·Ψαλμοί Δαυίδ·Ψυχολογία
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.