Επιστροφή!!

Καθώς σιγά σιγά επιστρέφουμε στην κανονικότητα, κρίνεται απαραίτητο τα παιδιά να ενημερωθούν αρχικά από την οικογένεια και έπειτα από το σχολείο, σχετικά με τα νέα μέτρα που θα πρέπει να ακολουθούμε στη νέα μας κανονικότητα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα παρακάτω βίντεο και να τα συζητήσετε με τα παιδιά:

Εναλλακτική προσέγγιση

      

        

(πηγή internet)

Παρατηρώντας τις εικόνες τα παιδιά καλούνται να ακολουθήσουν τα βήματα με τη σειρά και να κάνουν μια μικρή εξάσκηση στο σπίτι με την βοήθεια των γονέων.

Τα φρούτα του καλοκαιριού ΙΙΙ

Σήμερα μπορούμε να διαβάσουμε στα παιδιά και άλλα αινίγματα με φρούτα του καλοκαιριού.

(πηγή ίντερνετ)

Στη συνέχεια μπορούν να ζωγραφίσουν το αίνιγμα του φρούτου που τους άρεσε πιο πολύ και να αντιγράψουν το φρούτο.

Επίσης μπορούμε να κατασκευάσουμε και το φρούτο που τους άρεσε πιο πολύ.

(πηγή ίντερνετ)

Εναλλακτική προσέγγιση

  • Με την βοήθεια των γονέων τα παιδιά θα χρωματίσουν διάφορα καλοκαιρινά φρούτα. Οι γονείς μπορούν να σχεδιάσουν το περίγραμμα διάφορων φρούτων. Στη συνέχεια, τα παιδιά θα τα χρωματίσουν με δακτυλομπογιές επιλέγοντας το σωστό χρώμα.

(internet)

  • Μια άλλη επιλογή είναι η τεχνική του κολάζ. Τα παιδιά μπορούν να κόψουν μικρά χρωματιστά χαρτάκια και να τα κολλήσουν στα φρούτα δίνοντας τους χρώμα.

(internet)

Τα φρούτα του καλοκαιριού II

Ένα αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο των παιδιών είναι και το καρπούζι.

(πηγή:internet)

Μπορούμε λοιπόν να διαβάσουμε το παρακάτω αίνιγμα στα παιδιά, να το γράψουμε σε ένα χαρτί ακόμα και να γράψουμε την λέξη καρπούζι σε ένα χαρτί και τα παιδιά να την αντιγράψουν όπως μπορούν.

(πηγή:dreamskindergarden.blogspot.com)

Ακόμα θα μπορούσαν να κάνουν μια εύκολη κατασκευή με χάρτινο πιατάκι φτιάχνοντας  μια φέτα από καρπούζι ή από πλαστελίνη.

(πηγή:mesasenasentoukaki.blogspot.com)

Εναλλακτική προσέγγιση

  • Με την βοήθεια των γονέων μπορούμε να σχεδιάσουμε μισή φέτα καρπουζιού και τα παιδιά να προσπαθήσουν να σχεδιάσουν την υπόλοιπη φέτα σχηματίζοντας μια ολοκληρωμένη φέτα καρπουζιού.
  • Στη συνέχεια θα προσθέσουμε κουκούτσια στο καρπούζι. Χρησιμοποιώντας ένα ζάρι, πετυχαίνοντας έναν αριθμό τα παιδιά ζωγραφίζουν τον αντίστοιχο αριθμό κουκουτσιών στη φέτα καρπουζιού.
  • Τέλος, τα παιδιά κόβουν το περίγραμμα της φέτας καρπουζιού με ψαλίδι, εξασκώντας την λεπτή τους κινητικότητα.

Φρούτα του καλοκαιριού

Χαρούμενο, ευχάριστο, τρελούτσικο,

μας έφτασε παιδιά το καλοκαίρι,

ελάτε όλοι να το  χαιρετήσουμε

σφιχτά σφιχτά πιασμένοι από το χέρι .

Θα φέρει περοκέρασο ,

θα φέρει το βερίκοκο,

ρικο ρικο ρίκοκο ρίκοκο ρίκοκο

ρικο ρικο ρίκοκο ρικο ρικο κο.

Θα τρέξουμε, θα παίξουμε στη θάλασσα,

βουτιές θα κολυμπάμε σαν το χέλι,

στις εξοχές θα πάμε να τρυγήσουμε

σταφύλι τραγανό από τ’ αμπέλι.

Σταφύλι μου ολόγλυκο,

κεράσι και βερίκοκο,

ρικο ρικο ρίκοκο ρίκοκο ρίκοκο

ρικο ρικο ρίκοκο ρικο ρικο κο.

Αυτά λοιπόν και άλλα περισσότερα

μας φέρνει το ωραίο καλοκαίρι

μα εμένα με τρελαίνει το καρπούζι του

που τρώει από φρούτα όποιος ξέρει.

Καρπούζι κατακόκκινο,

κεράσι και βερίκοκο,

ρικο ρικο ρίκοκο ρίκοκο ρίκοκο

ρικο ρικο ρίκοκο ρικο ρικο κο.

Και τώρα ήρθε η ώρα πια να αφήσουμε

σχολείο και αγαπητές δασκάλες,

τον πίνακα, τα τόσα παραμύθια μας,

χαρές μας περιμένουν τόσες άλλες.

Μα πάρτε τα φιλάκια μας,

γλυκά σαν το βερίκοκο,

ρικο ρικο ρίκοκο ρίκοκο ρίκοκο

ρικο ρικο ρίκοκο ρικο ρικο κο.

 

 

Με αφορμή τις επισκέψεις μας στο σούπερ μάρκετ και στη λαϊκή, όπου παρατηρούμε πολλά και διαφορετικά φρούτα, παρουσιάζουμε στα παιδιά τον παραπάνω πίνακα αναφοράς. Δείχνουμε ένα ένα τα φρούτα και λέμε το όνομά τους. Στη συνέχεια, τους δίνουμε φρούτα να τα πιάσουν στα χέρια τους. Νιώθουν με την αφή πως είναι η εξωτερική τους επιφάνεια και περιγράφουν το κάθε φρούτο ξεχωριστά (χρώμα, υφή, μέγεθος, γεύση κλπ).

 

Εναλλακτική προσέγγιση

Ανοίγουμε το ψυγείο μας και προσπαθούμε να εντοπίσουμε αν υπάρχουν φρούτα από τον πίνακα αναφοράς. Φτιάχνουμε μια νόστιμη φρουτοσαλάτα και την απολαμβάνουμε. Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγραφίζουν όποιο φρούτο τους άρεσε περισσότερο.

 

Η ανακύκλωση ΙΙΙ

Ελάτε παιδιά όλοι μαζί μεγάλοι μικροί

να καθαρίσουμε τη φύση και το χωριό αυτήν την στιγμή.

Σκουπίδια υπάρχουν ένα σωρό

μέσα και έξω από το χωριό.

Χαρτί, γυαλί μέταλλο και πλαστικό

στον μπλε κάδο για καλό σκοπό.

Και ότι άλλο άχρηστο μαζέψω εγώ

στον πράσινο κάδο αμέσως πετώ.

Απαραίτητο  εξοπλισμό που θα έχουμε μαζί

σακούλες, γάντια και την καλή μας διάθεση.

Σήμερα μπορούμε να πάμε μία βόλτα μέσα στο χωριό ή και στη φύση και να μαζέψουμε τα σκουπίδια που θα βρούμε πεταγμένα κάτω. Στη συνέχεια μπορούν τα παιδιά να ξεχωρίσουν τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα μη και να τα βάλουν στο σωστό κάδο.

Τέλος, βάλτε τους να ακούσουν το ακόλουθο τραγούδι.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά μπορούν να αντιγράψουν τα γράμματα της λέξης «Ανακύκλωση».

(Internet)

Η ανακύκλωση II

Σήμερα, με αφορμή το χτεσινό θέμα της ανακύκλωσης μπορούμε να πάρουμε μερικά πράγματα από το δωμάτιό μας και να χωρίσουμε σε κατηγορίες ανάλογα το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα. Παρατηρούμε πως είναι η υφή  τους.  Πόσο μαλακό είναι ένα πλαστικό παιχνίδι και πόσο ένα χαρτί; Είναι όλα ίδια;

Σε μια βόλτα στην γειτονία μας μπορούμε να παρατηρήσουμε που είναι οι κάδοι, υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης; Τι χρώμα έχουν; Πως μπορώ να καταλάβω που μπορώ να ανακυκλώσω; Τα παρακάτω σύμβολα μπορούν να μας βοηθήσουν και θα τα βρούμε στα σημεία που γίνεται η ανακύκλωση!

(πηγή:internet)

(πηγή:infokids.gr)

(πηγή:internet)

(πηγή:internet)

(πηγή:internet)

Εναλλακτική Προσέγγιση

  • Οι γονείς μπορούν να σχεδιάσουν σε ένα χαρτί ανακυκλώσιμα κ μη υλικά. Τα παιδιά καλούνται να εντοπίσουν τα ανακυκλώσιμα υλικά, να τα κυκλώσουν και να τα ζωγραφίσουν.
  • Στη συνέχεια μπορούν να αυτοσχεδιάσουν και να παίξουν bowling με πλαστικά μπουκάλια ή όποιο άλλο ανακυκλώσιμο υλικό είναι διαθέσιμο στο σπίτι.

Η ανακύκλωση

Σήμερα θα μπορούσαμε να συζητήσουμε με τα παιδιά για την ανακύκλωση. Η ανακύκλωση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία για το περιβάλλον και τον πλανήτη μας. Μπορούμε να ανακυκλώσουμε αλουμίνιο, χαρτί, πλαστικό, γυαλί, μπαταρίες, ακόμα και ηλεκτρικές συσκευές.

Μπορούμε να παρακολουθήσουμε το παρακάτω βίντεο και μετά να ζωγραφίσουμε ότι μας έκανε εντύπωση.

Το μυρμήγκι II

Συνεχίζοντας να εξερευνάμε τα μυρμήγκια ίσως αναρωτηθούμε πως μπορούν αυτά τα μικρά έντομα να κουβαλήσουν τόση τροφή. Αυτό το καταφέρνουν λοιπόν επειδή είναι πάρα πολλά, είναι πολύ εργατικά αλλά και επειδή ένα μυρμήγκι μπορεί να σηκώσει 50 έως 100 φορές το βάρος του!!

(πηγή:perierga.gr)

 

Σήμερα θα μπορούσαμε σε μια βόλτα που θα κάναμε στον κήπο μας ή στη φύση να ψάξουμε να βρούμε μυρμήγκια και μυρμηγκοφωλιές και να τα βγάλουμε φωτογραφίες. Είναι άραγε εύκολο; κινούνται γρήγορα ή αργά;

Ακόμα θα μπορούσαμε να ψάξουμε να βρούμε στο διαδίκτυο εικόνες (όπως η παρακάτω) από μυρμηγκοφωλιές για να δούμε πως είναι στο εσωτερικό τους

(πηγή:internet)

Τέλος θα μπορούσαμε να ζωγραφίσουμε την δική μας μυρμηγκοφωλιά και να κολλήσουμε πάνω μικρά σποράκια που θα μπορούσε να έχει κουβαλήσει το μυρμήγκι.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά μετά από την παρατήρηση μυρμηγκιών και τις κατασκευές μπορούν να παρακολουθήσουν ένα παραμύθι για να χαλαρώσουν. Στη συνέχεια μπορούν να ζωγραφίσουν αυτό που τους άρεσε περισσότερο ή να προσπαθήσουν να αντιγράψουν τον τίτλο τoυς.

 

https://www.youtube.com/watch?v=_ItIllfHV9s

 

 

 

 

Το Μυρμήγκι

Επόμενη στάση το μυρμήγκι. Το μυρμήγκι είναι ένα έντομο τόσο δα μικρό αλλά πολύ εργατικό και δυνατό. Μπορούμε να παρατηρήσουμε όχι ένα ούτε δύο αλλά εκατοντάδες ή ακόμα και χιλιάδες σε μία βόλτα στην φύση ή στην αυλή μας ή ακόμη και μέσα στο σπίτι μας σαν απρόσμενοι επισκέπτες που είναι.

Αρχικά, ας δούμε πως είναι ένα μυρμήγκι.

(πηγή 21dimkalkse.fandom.com)

Τα μυρμήγκια την άνοιξη και το καλοκαίρι γεμίζουν με τροφή τις φωλιές τους και το χειμώνα σφραγίζουν τις φωλιές τους και καταναλώνουν ότι έχουν αποθηκεύσει στις φωλιές τους.

Στη συνέχεια μπορούμε να δούμε το παρακάτω βίντεο για να μάθουμε περισσότερα για τη ζωή του μυρμηγκιού.

Επιπλέον μπορούμε να φτιάξουμε εύκολες κατασκευές με απλά υλικά που έχουμε στο σπίτι.

(πηγή pinterest)

(πηγή pinterest)

Τέλος, ας ακούσουμε το ακόλουθο τραγούδι και να δούμε πως μετράμε εμείς.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά καλούνται να εντοπίσουν και να σχεδιάσουν την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσει το μυρμήγκι για να φτάσει στην τροφή του. Οι γονείς μπορούν να σχεδιάσουν μια διαδρομή –λαβύρινθο.

(internet)

Στη συνέχεια,  τα παιδιά να προσπαθήσουν να εντοπίσουν και να κυκλώσουν τα μυρμήγκια ανάμεσα σε διάφορα άλλα έντομα.

          

(internet)

Η Πεταλούδα II

Σήμερα συνεχίζουμε το ταξίδι μας στον κόσμο της πεταλούδας.

Παρατηρούμε ότι έχουν μακριές κεραίες, δυο ζεύγη φτερών και προβοσκίδα.

(πηγή:wikipedia)

Πως όμως δημιουργείται η πεταλούδα;

Η πεταλούδα μεταμορφώνεται σε τέσσερα στάδια.

Η πεταλούδα πρώτα κάνει τα αβγουλάκια της, το στάδιο αυτό θα διαρκέσει τρεις έως επτά ημέρες.  Μετά από λίγες μέρες λοιπόν βγαίνουν οι κάμπιες οι οποίες τρέφονται με φύλλα δέντρων. Μετά από δύο έως πέντε εβδομάδες οι κάμπιες αρχίζουν να φτιάχνουν ένα κουκούλι μέσα στο οποίο θα κοιμηθούν σαν χρυσαλλίδες. Το στάδιο της χρυσαλλίδας θα διαρκέσει επτά έως δεκαπέντε ημέρες. Έτσι μετά από λίγες μέρες μέσα από το κουκούλι θα βγει μία πεταλούδα!!!!

 

(πηγή:taniamanesi-kourou.blogspot.com)

 

(πηγή:internet)

 

(πηγή: pinterest)

 

Τώρα μπορούμε να μιμηθούμε πως κινείται, πως στέκεται και πως τρώει μια πεταλούδα από την στιγμή που είναι αυγό μέχρι την ώρα που ανοίγει τα φτερά της και φυσικά μπορούμε να ζωγραφίζουμε τα τέσσερα στάδια της πεταλούδας

 

Η Πεταλούδα

Το συναρπαστικό ταξίδι στον κόσμο των εντόμων δεν τελειώνει εδώ. Επόμενη στάση η πεταλούδα. Η πεταλούδα είναι ένα όμορφο έντομο αγαπημένο σε μικρούς και μεγάλους.

Αυτήν την εποχή στην αυλή του σπιτιού μας ή και στην φύση μπορούμε να παρατηρήσουμε πολλές όμορφες πεταλούδες. Δεν είναι όλες ίδιες όμως.

Μπορείτε να συζητήσετε πως είναι μια πεταλούδα και τις διαφορές που έχουν μεταξύ τους.

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να βρείτε μια πεταλούδα, δείξτε τους την παρακάτω εικόνα.

(πηγή WordPress.com)

 

Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν σε ένα χαρτί μία ή πολλές πεταλούδες.

Βάλτε τους να ακούσουν το ακόλουθο τραγούδι.

 

Φτιάξτε όμορφες κατασκευές με υλικά που έχετε στο σπίτι.

(πηγή pinterest)

(πηγή pinterest)

(πηγή pinterest)

Εναλλακτική Προσέγγιση

  • Σε ένα χαρτόνι οι γονείς σχεδιάζουν μεγάλες, μεσαίες και μικρές πεταλούδες. Τα παιδιά χρησιμοποιώντας το ψαλίδι κόβουν το περίγραμμα τους εξασκώντας την λεπτή τους κινητικότητα

(pinterest)

  • Στη συνέχεια τα παιδιά καλούνται να κάνουν ζευγαράκια τις πεταλούδες με το ίδιο μέγεθος.
  • Οι γονείς ζωγραφίζουν πεταλούδες που έχουν μόνο ένα φτερό και τα παιδιά καλούνται να σχεδιάσουν το άλλο φτερό, προσπαθώντας να το φτιάξουν με τα ίδια χρώματα και το ίδιο μέγεθος.

(pinterest)

 

Η γιορτή της μητέρας

 

Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου. Είναι εορτή προς τιμήν της μητέρας  και της μητρότητας. Οι πρώτες αναφορές για Γιορτή της Μητέρας και της μητρότητας έρχονται από την αρχαία Ελλάδα. Στην μυθολογία η μητέρα Γη είναι η προσωποποίηση της φύσης και λατρευόταν σαν θεότητα. Τη δεκαετία του 1960 καθιερώθηκε και στην Ελλάδα ο εορτασμός την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.

 

 

«Πώς να πειράξω την μητέρα»

Πώς να πειράξω την μητέρα

να κάμω να μου λυπηθεί,

που όλη νύχτα και όλη μέρα

για το καλό μου προσπαθεί;

Αυτή στα στήθη τα γλυκά της

με είχε βρέφος απαλό

με εκάθησε στα γόνατά της

και μ΄ έμαθε για να μιλώ.

Αυτή με τρέφει και με ντύνει,

όλο το χρόνο που γυρνά

και δίπλα στην μικρή μου κλίνη,

σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.

Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω ,φιλά,

να γιάνει η πληγή

αυτή τι πρέπει να αφήσω

και τι να κάμω με οδηγεί.

Πως το λοιπόν τέτοια μητέρα

να κάμω να μου λυπηθεί,

που όλη νύχτα και όλη μέρα,

για το καλό μου προσπαθεί.

Γ .Βιζυηνός

 

 

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε ένα διαδραστικό παιχνίδι πατώντας πάνω στα σύμβολα

 

 

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!

 

 

 

 

 

 

 

Η Μέλισσα

Ο θαυμαστός κόσμος της μέλισσας δεν σταματάει εδώ. Η μέλισσα είναι το πιο σπουδαίο έντομο για τον άνθρωπο και την φύση και όχι άδικα αν αναλογιστεί κανείς  αυτά που μπορεί και παράγει. Πριν όμως ασχοληθούμε με αυτά πρέπει να αναφέρουμε το μέρος που ζει η μέλισσα, την κυψέλη. Μπορούμε να δείξουμε στα παιδιά την παρακάτω εικόνα για να δουν πως είναι η φωλιά της μέλισσας.

(πηγή ίντερνετ)

Μπορούμε να τους δείξουμε το ακόλουθο βίντεο για να δουν τα παιδιά και να κατανοήσουν πως είναι η ζωή μέσα στην κυψέλη.

Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν μία κυψέλη.

Επίσης, σας προτείνουμε εύκολες κατασκευές κυψέλης με απλά υλικά που έχουμε στο σπίτι.

(πηγή ίντερνετ)

(πηγή ίντερνετ)

Τέλος, μπορούμε να παίξουμε το γνωστό σε όλους παιχνίδι περνά-περνά η μέλισσα ή να ακούσουμε το παρακάτω τραγούδι και να το δραματοποιήσουμε.

Η Μέλισσα

Ένα έντομο που παρατηρούμε τώρα την άνοιξη στη φύση είναι η μέλισσα. Η μέλισσα είναι ένα έντομο τόσο δα μικρό αλλά θαυματουργό. Μας προσφέρει εδώ και χιλιάδες χρόνια  την πιο υγιεινή λιχουδιά, το μέλι. Επειδή είναι επικίνδυνο για τα παιδιά να παρατηρήσουν μία μέλισσα από κοντά για να δουν πως είναι, μπορούμε να τους δείξουμε την παρακάτω εικόνα και να συζητήσουμε με τα παιδιά πως είναι μία μέλισσα.

Στη συνέχεια μπορούμε να δείξουμε στα παιδιά το ακόλουθο βίντεο προκειμένου να μάθουμε περισσότερα πράγματα για την μέλισσα.

 

Επίσης μπορούν να ζωγραφίσουν τα παιδιά αυτό που τους άρεσε περισσότερο.

Τέλος, σας προτείνουμε εύκολες κατασκευές μέλισσας με απλά υλικά που υπάρχουν στο σπίτι.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Οι γονείς μπορούν να σχεδιάζουν με τελίτσες μια μέλισσα, όπως και να γράψουν με τον ίδιο τρόπο την λέξη της. Έτσι τα παιδιά ενώνοντας τις τελίτσες θα παρατηρήσουν την μέλισσα αλλά και τα γράμματα της λέξης της.

(internet)

Έντομα II

Σήμερα, συνεχίζοντας την εξερεύνηση των εντόμων, θα μπορούσαμε να διαβάσουμε στα παιδιά κάποιο βιβλίο όπως το μύθο του Αισώπου «Ο Τζίτζικας και ο Μέρμηγκας »

 

(πηγή: internet)

ή  το παραμύθι του Eric Carle «Μια πολύ πεινασμένη κάμπια»

 

(πηγή: internet)

 

ή να το παρακολουθήσουμε στο YouTube . Έπειτα μπορούμε να συζητήσουμε τι τους άρεσε περισσότερο και να το ζωγραφίσουν.

Μπορούμε να κάνουμε παντομίμα πως κινείται το κάθε έντομο και να κατασκευάσουμε όποια έντομα από αυτά θέλουμε…

είτε με φύλλα από διάφορα φυτά

(πηγή: internet)

 

είτε με καπάκια από μπουκάλια …

(πηγή: internet)

 

με μακαρόνια…

(πηγή: cruftymorning.com)

 

με μανταλάκια και χαρτάκια από cupcake…

(πηγή: cruftymorning.com)

 

Καλή διασκέδαση!!!!

Εναλλακτική Προσέγγιση

Παιχνίδια  Αντιστοίχισης

  • Αντιστοιχία αριθμών με διαφορετικούς τύπους εντόμων

(Internet)

  • Αντιστοιχία εντόμων με τις σκιές τους.

(Internet)

Έντομα

     Την όμορφη εποχή της άνοιξης, στην αυλή του σπιτιού μας, αλλά και κατά τη βόλτα μας στη φύση, παρατηρούμε λογής – λογής ζουζούνια της φύσης, που προκαλούν το αμείωτο ενδιαφέρον των παιδιών. Η διάθεση των παιδιών για παρατήρηση, παιχνίδι και πειραματισμό, όπως και οι ίδιοι γνωρίζετε, δεν περιορίζεται.
Μπορείτε να λύσετε τις απορίες των παιδιών, χρησιμοποιώντας τα εξής:
  • Συζητείστε για τα έντομα και για τις εμπειρίες που έχετε βιώσει με ορισμένα από αυτά. Ενθαρρύνετε τα παιδιά να περιγράψουν τι είδαν στη βόλτα ή στην αυλή του σπιτιού και τι τους έκανε εντύπωση.
  • Συζητείστε για τα συναισθήματα που σας προκαλούν.
  • Σε ένα χαρτί ή σε ένα πίνακα γράφουμε, όσα έντομα ξέρουμε. Τα παιδιά σας υπαγορεύουν τα έντομα που γνωρίζουν (μέλισσες, πεταλούδες, μπάμπουρες και άλλα πολλά)

Τέλος, μπορείτε να οργανώσετε πίνακα αναφοράς με τα έντομα (εικόνα ή ζωγραφιά του παιδιού και αντίστοιχη λέξη).
(http://nipiagogosgiapanta.blogspot.com/)

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ή να κατασκευάσουν όπως μπορούν με πλαστελίνη διάφορα έντομα τα οποία έχουν παρατηρήσει.

(pinterest)

Πρωτομαγιά

Καλό μήνα!!!

Σας προτείνουμε ένα διαδραστικό στεφάνι. Πατώντας πάνω σε καθένα λουλούδι, υπάρχει μια έκπληξη για το μήνα Μάιο.

Βγείτε στην αυλή ή τον αγρό, φτιάξτε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι σας με λογής λογής λουλούδια και  φωτογραφίστε το. Μην ξεχάσετε να μας το στείλετε για να το καμαρώσουμε!

ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ!! 

Λουλούδια ΙV

Αφού μάθαμε και κάναμε τόσα πολλά για τα λουλούδια, ήρθε η ώρα να κατασκευάσουμε τα δικά μας λουλούδια με απλά υλικά που έχουμε στο σπίτι.

Το παιδιά μπορούν να σχεδιάσουν την παλάμη τους σε ένα χρωματιστό χαρτί ή και σε λευκό αρκεί να το ζωγραφίσουν μετά. Στη συνέχεια να κόψουν την παλάμη που σχεδίασαν και να βάλουν ως κορμό ένα ξυλάκι από σουβλάκι ή ένα καλαμάκι ή ένα γλωσσοπίεστρο ή ότι άλλο έχετε στο σπίτι και ταιριάζει στην προκειμένη περίπτωση. Τέλος, μπορούν να σχεδιάσουν και να κολλήσουν τα φύλλα.

Αρχικά μπορούν τα παιδιά να βάψουν τα ρολά και στη συνέχεια να τους βοηθήσουμε να τα διπλώσουν και να τα ενώσουν μεταξύ τους.

Εδώ τα παιδιά πρέπει πάλι να βάψουν τα ρολά στη συνέχεια να κόψουμε το ρολό σε 5 ίσια μέρη και να τα ενώσουμε.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά μπορούν επίσης να σχεδιάσουν λουλούδια με καπάκια μπουκαλιών.

Ένας ακόμη εναλλακτικός τρόπος σχεδίασης λουλουδιών είναι οι νερομπογιές. Βάζοντας χρώμα στα δάχτυλά τους μπορούν να αποτυπώσουν στο χαρτί πολύχρωμα λουλούδια.

 

Λουλούδια ΙΙΙ

Σήμερα θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε και να παρατηρήσουμε τα λουλούδια και γενικότερα την φύση. Τι χρώματα βλέπουμε, πως είναι τα δέντρα, αν έχουν φύλλα, ανθό ή καρπούς, ποια είναι μεγάλα και ποια μικρά. Ποιες ομοιότητες έχουν και ποιες διαφορές. Επίσης θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για τα στάδια ανάπτυξης  των φυτών, από σπόρος πως φυτρώνει, δυναμώνει κλπ. και τι χρειάζεται για να αναπτυχθεί.

1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΣΤΙΑΙΑΣ: Μαθαίνοντας για τη ΣΠΟΡΑ και τον ΚΥΚΛΟ ...

Τέλος μπορούμε να ζωγραφίσουμε τι μας έκανε περισσότερο εντύπωση .Αν θελήσουμε και σήμερα να φυτέψουμε λουλούδια θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ανακυκλώσιμα υλικά αντί για γλάστρες όπως μπουκάλια ή τενεκεδάκια….όπως παλιά!!!

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά μπορούν να φτιάξουν όποιο λουλούδι τους αρέσει με πλαστελίνη. Εξασκώντας την λεπτή τους κινητικότητα μπορούν να δημιουργήσουν πολύχρωμα λουλούδια όλων των ειδών.

Στη συνέχεια μπορούν να δημιουργήσουν και να παίξουν ένα εύκολο παιχνίδι μαθηματικών. Καλούνται να σχεδιάσουν με χαρτί ή με οποιοδήποτε άλλο υλικό λουλούδια χωρίς πέταλα.

Σχεδιάζουν κ κόβουν πολύχρωμα πέταλα. Χρησιμοποιώντας ένα ζάρι, ρίχνουν κάθε φορά κ όποιος αριθμός τύχει κολλάνε τον αντίστοιχο αριθμό πετάλων στο λουλούδι.

Λουλούδια!

Σήμερα μπορούμε να συζητήσουμε με τα παιδιά για το τι χρειάζονται τα λουλούδια ή γενικά τα φυτά για να μεγαλώσουν. Στη συνέχεια μπορούμε να τους δείξουμε το ακόλουθο βίντεο.

Τέλος, μπορούμε να φυτέψουμε μαζί με τα παιδιά διάφορα φυτά και λουλούδια. Σε περίπτωση που δεν έχουμε φυτά και λουλούδια, μπορούμε να φυτέψουμε φασόλια και φακές σε κεσεδάκια.

Εναλλακτική Προσέγγιση

Τα παιδιά πριν φυτέψουν τα λουλούδια ή τους σπόρους μπορούν να βάψουν τις γλάστρες ή να τις διακοσμήσουν με ότι υλικό υπάρχει στο σπίτι.

Στην συνέχεια, μπορούν να παίξουν το παρακάτω παιχνίδι αντιστοίχισης

Λουλούδια!

Καθώς η Άνοιξη έχει έρθει για τα καλά, παρατηρούμε πως τα λουλούδια στην αυλή μας και στους αγρούς, έχουν αρχίσει να φυτρώνουν και να ομορφαίνουν το τοπίο με τα όμορφα χρώματα και αρώματα τους.

Βγαίνουμε στον κήπο μας ή πηγαίνουμε μία βόλτα στην εξοχή και κόβουμε λίγα λουλούδια, για να τα παρατηρήσουμε.

Όταν επιστρέψουμε στο σπίτι, βάζουμε τα λουλούδια στη σειρά, τα παρατηρούμε, τα μυρίζουμε και τα συγκρίνουμε με την παρακάτω εικόνα:

Παρατηρούμε πως όλα τα λουλούδια έχουν πέταλα, φύλλα, μπουμπούκια, μίσχο και ρίζες.

Παρατηρούμε επίσης πως δεν είναι όλα ίδια, δεν έχουν τα ίδια χρώματα, το ίδιο μέγεθος. Μπορούμε να τα κατηγοριοποιήσουμε ανά μέγεθος, χρώμα, είδος.

Τέλος, τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ένα λουλούδι με όλα τα μέρη που το αποτελούν και να αντιγράψουν τις λέξεις στο πλάι.

Μην ξεχνάτε να μας στέλνετε τις δημιουργίες σας στο email του σχολείου μας, ώστε να μπορούμε να τις αναρτούμε ανά διαστήματα!

Εναλλακτική προσέγγιση:

  • Τυπώματα λουλουδιών με κομμάτια από σφουγγάρι ή πλαστικό πιρούνι.

                                       

Πασχαλινά V

Έφτασε η ημέρα που τα σχολεία μας θα έκλειναν, για να νιώσουμε και να γιορτάσουμε το Πάσχα.
Φέτος ο εορτασμός θα είναι διαφορετικός, αλλά ταυτόχρονα διασκεδαστικός!!
Ήρθε η ώρα να αναλάβουμε δράση!! Για το λόγο αυτό θα σας προτείνουμε κάποιες δραστηριότητες, ώστε να απολαύσετε αυτές τις ημέρες.
Μπορούμε να φτιάξουμε πασχαλινές κάρτες, για να τις στείλουμε στο νονό, τη νονά, τους παππούδες μας και σε όποιο άτομο μας λείπει και μέσα να γράψετε ευχές, όπως

«ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ»          «ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ»           «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ»

 
 
Μπορείτε να βάψετε τα αυγά σας, με διάφορες τεχνικές:

  • Τοποθετούμε ένα φύλλο από κάποιο λουλούδι της αυλής πάνω στο αυγό, τυλίγουμε σε ένα κομμάτι καλσόν, σφίγγουμε καλά, το τοποθετούμε στην κατσαρόλα με τη βαφή και έχουμε ωραίο αποτέλεσμα.

                   

  • Με κλωστές

  • Κάνουμε ντεκουπάζ, τυλίγουμε σε δαντέλες, κάνουμε σχέδια με κηρομπογιές.

 
 
Μπορείτε να παίξετε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού, ακολουθώντας το σύνδεσμο:
https://www.oneirovates.com/post/%CF%80%CE%B1%CF%83%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CE%BA%CF%81%CF%85%CE%BC%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B1%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B7?fbclid=IwAR3gqew2r1RuzLq7aQkK9UK1LKNAUWX3xGZ-N-JYuBgUwSQzJSbd5lzcJ88
Να κατασκευάσετε ένα πασχαλινό λαγό, από μια παλιά κάλτσα:

Για να φτιάξουμε τον διακοσμητικό πασχαλινό λαγό θα χρειαστούμε:
κάλτσα, χωνί, ρύζι, σπάγκο ή λαστιχάκι, ψαλίδι, κορδέλα, στυλό ή μαρκαδόρο μαύρο
Αρχικά, χρησιμοποιώντας το χωνί, γεμίζουμε την κάλτσα με ρύζι μέχρι τα 2/3 και την κλείνουμε από πάνω με κοινό λαστιχάκι ή σπάγκο. Σφίγγουμε με άλλο ένα λαστιχάκι (ή σπάγκο) τη γεμισμένη κάλτσα, ώστε να δημιουργήσουμε κεφάλι και σώμα. Κόβουμε ό,τι περισσεύει στο πάνω μέρος με τρόπο που να φτιάξουμε – σχηματίσουμε αυτιά. Τέλος, ζωγραφίζουμε μάτια και στόμα στο λαγουδάκι και δένουμε μια κορδέλα στον λαιμό του.
Αν θέλετε να έχει το λαγουδάκι σας ουρά, μπορείτε να σφίξετε με ένα λαστιχάκι μια μικρή ποσότητα ρυζιού στο πίσω μέρος του, ώστε να σχηματιστεί ένα μικρό μπαλάκι, ή απλά να κολλήσετε μια μπαλίτσα από βαμβάκι.
Μπορείτε να διαβάσετε και να ακούσετε πασχαλινές ιστορίες:

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

Πασχαλινά IV

Σήμερα θα σας πούμε τη μυστική συνταγή της αλατοζύμης!! Με αυτή μπορείτε να φτιάξετε διάφορα πασχαλινά στολίδια (αυγουλάκια, κοτοπουλάκια, κουνελάκια), για να στολίσετε μια γωνιά του σπιτιού σας!
Σε ένα μπολ βάζουμε:
2 φλιτζάνια αλεύρι              
1 φλιτζάνι αλάτι                   
1 φλιτζάνι νερό                     
Πλάθουμε το ζυμάρι μας, του δίνουμε το σχήμα που θέλουμε, το βάζουμε σε ταψί και ψήνουμε στο φούρνο, για 30 λεπτά στους 150 βαθμούς.
Βάφουμε τα στολίδια μας, τα διακοσμούμε με κορδέλες, πούλιες και ότι άλλο επιθυμούμε!!
 

(πηγή: soulouposeto.gr)

 

Πασχαλινά ΙΙΙ

Προτάσεις πασχαλινής διακόσμησης!
Κατασκευή κουνελιών από ρολά χαρτιού υγείας


(πηγή Pinterest)

Κατασκευή κότας από χάρτινο πιάτο

Πασχαλινά ΙΙ

Σήμερα μπορούμε να προετοιμάσουμε καλαθάκια για να βάλουμε τα πασχαλινά μας αυγά.
Ιδέα 1:
Μπορούμε να κατασκευάσουμε το καλαθάκι μας με χαρτοταινία. Παίρνουμε ένα μπωλάκι μιας χρήσεως και τυλίγουμε τον πάτο με αλουμινόχαρτο, για να μπορεί να ξεκαλουπώνει εύκολα. Τα παιδιά  μπορούν να το τύλιξουν με χαρτοταινία γύρω γύρω δυο με τρεις φορές και στην συνέχεια να ξεκαλουπώσουμε. Έπειτα παίρνουμε ένα κομμάτι εφημερίδας, το στρίβουμε γύρω γύρω, το τυλίγουμε με χαρτοταινία και με τον τρόπο αυτό φτιάχνουμε το χερούλι. Στη συνέχεια, τα παιδιά θα το βάψουν με χρώμα της επιλογής τους, ρίχνοντας στην βαφή και λίγη ατλακόλ για να γίνει πιο σκληρό. Τέλος, ο καθένας διακοσμεί το καλαθάκι του όπως θέλει!

Ιδέα 2:
Μπορούμε να φτιάξουμε καλαθάκια με πηλό. Ανοίγουμε τον πηλό σε ένα μεγάλο φύλο και έπειτα τον τοποθετούμε πάνω σε καλούπι (μπορεί να είναι κουπάκι από γιαούρτι, από φέτα κλπ). Δεν ξεχνάμε να φτιάξουμε και ένα χερούλι, κόβοντας ένα κομμάτι από τον πηλό. Το αφήνουμε μια ημέρα να στεγνώσει. Βάφουμε και διακοσμούμε όπως επιθυμούμε.

Ιδέα 3:
Γύρω από ένα κομμάτι φελιζόλ, που έχουμε βάψει σε χρώμα της επιλογής μας, κολλάμε γλωσσοπίεστρα, μικρά η μεγάλα, κοντά ή και πιο αραιά (ανάλογα με την ποσότητα που διαθέτουμε, αλλά και το προσωπικό μας γούστο). Τα παιδιά μπορούν να το βάψουν με χρώματα της επιλογής τους και να το στολίσουν με διάφορες πασχαλινές φιγούρες.

Πασχαλινά Ι

Το Πάσχα πλησιάζει και αυτό μας δίνει την αφορμή να μιλήσουμε στα παιδιά για τα Ήθη και Έθιμα, καθώς και για την Ιστορία του Πάσχα.
Αρχικά, θα κάνουμε μια περιγραφή:
Σάββατο του Λαζάρου: Το τελευταίο Σάββατο πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα είναι το Σάββατο του Λαζάρου.
Την ημέρα αυτή οι γυναίκες ζυμώνουν μικρά, ημίγλυκα ψωμάκια, τα λεγόμενα «Λαζαράκια».
Συνταγή του Άκη Πετρετζίκη:  https://akispetretzikis.com/el/categories/pswmia-zymes/lazarakia

Και τα παιδιά τραγουδούν τα «Κάλαντα του Λαζάρου»


 
Η Κυριακή των Βαΐων είναι η Κυριακή πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα, τρώμε ψάρια και στολίζουμε την εκκλησία με βάγια και δάφνες.
Τη Μεγάλη Τετάρτη ο ιερέας κάνει το Μέγα Ευχέλαιο και το βράδυ αρχίζει η λειτουργία του Μυστικού Δείπνου.
Τη Μεγάλη Πέμπτη ζυμώνουμε τσουρέκια και βάφουμε τα κόκκινα αυγά.
Την Μεγάλη Παρασκευή γίνεται η Σταύρωση του Χριστού και το Βράδυ πραγματοποιείται η περιφορά του Επιταφίου στους δρόμους των χωριών και των πόλεων.
Το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου γίνεται η Ανάσταση, όπου ανάβουμε τις πασχαλινές μας λαμπάδες και τσουγκρίζουμε τα κόκκινα αυγά.
Την Κυριακή του Πάσχα ψήνουμε το αρνί και τρώμε το σοκολατένιο αυγό, που μας έφερε ο νονός ή η νονά.
Μπορείτε να διαβάσετε στα παιδιά ιστορίες, να τους δείξετε εικόνες που έχουν σχέση με το Πάσχα ή να τους δείξετε το ακόλουθο βίντεο:

Τέλος, τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν τις σκηνές από την ιστορία και να φτιάξουν το δικό τους
«Βιβλίο του Πάσχα».
Εναλλακτική Προσέγγιση:

  • Συμμετοχή του παιδιού στο ζύμωμα και την κατασκευή από τα «Λαζαράκια».
  • Αναζήτηση στο διαδίκτυο για ήθη και έθιμα του Πάσχα, από όλη την Ελλάδα.
  • Να βρούμε φωτογραφίες σχετικές με το Πάσχα, από το προσωπικό μας αρχείο.
  • Παιχνίδι αντιστοίχησης ημέρας και εθίμου. Οι γονείς ή τα μεγαλύτερα αδέρφια μπορούν να γράψουν σε καρτέλες της ημέρες της εβδομάδας και τα παιδιά να ζωγραφίσουν ένα στοιχεία από το έθιμο της κάθε ημέρας. Έπειτα, τα παιδιά καλούνται να αντιστοιχήσουν την ημέρα με το έθιμο.

Πάμε θέατρο!!!

 
 

(πηγή https://www.n-t.gr/)

Σήμερα, Σάββατο 4 Απριλίου, σας έχουμε μια διαφορετική πρόταση!
Στις 5 το απόγευμα, το Εθνικό Θέατρο έχει προγραμματίσει τη διαδικτυακή προβολή της θεατρικής παράστασης:

«Χίλιες και μια ιστορίες»

Η προβολή της παράστασης θα είναι διαθέσιμη στην αρχική σελίδα του Εθνικού Θεάτρου: https://www.n-t.gr/
όπου εμφανίζεται η αντίστροφη μέτρηση έως και την έναρξή της.

Καλή θέαση!

Χελιδονίσματα!

Με τον ερχομό της Άνοιξης, υποδεχόμαστε τα χελιδόνια μας, που έρχονται από μακριά.
Μπορούμε, αρχικά, να πούμε το αίνιγμα στα παιδιά

(πηγή http://dreamskindergarten.blogspot.com/)

 
Να ακούσουμε τα «Κάλαντα της Άνοιξης»

Τέλος, τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ένα χελιδόνι και να γράψουν τη λέξη «Χελιδόνι» ή να κάνουν κατασκευή ενός χελιδονιού με υλικά που έχετε στο σπίτι.
 
         
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:

  • Παίζουμε τη μουσική από τα «Κάλαντα της Άνοιξης» με μουσικά όργανα που έχουμε στο σπίτι. Αν δεν έχουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διάφορα αντικείμενα του σπιτιού.

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

 
Η Παγκόσμια Ημέρα του Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα των γενεθλίων του Μεγάλου Δανού παραμυθά, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
Η πρότασή μας για σήμερα είναι να διαβάσετε ένα βιβλίο, που έχετε στο σπίτι ή να αναζητήσετε κάποιο στο διαδίκτυο. Η σελίδα http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp έχει πολλές και ενδιαφέρουσες ιστορίες, που αρέσουν στα παιδιά.
Στη συνέχεια, μπορείτε να κατασκευάσετε ένα σελιδοδείκτη με απλά υλικά (γλωσσοπίεστρα, χαρτόνια, ύφασμα κλπ). Έπειτα, μπορεί να γίνει δραματοποίηση της ιστορίας που διαβάσατε ή/και να κάνετε τη δική σας εικονογράφηση με τις ζωγραφιές των παιδιών.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:

  • Να παρακολουθήσετε στο YouTube παραμύθια του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.
  • Να παίξετε κουκλοθέατρο.
  • Παιχνίδια αντιστοίχησης, όπου οι γονείς θα αντιγράψουν σε χαρτί τίτλους παραμυθιών που υπάρχουν στο σπίτι και τα παιδιά θα προσπαθήσουν να τα αντιστοιχήσουν με τον τίτλο του βιβλίου.

Απρίλιος

Καλό μήνα!!!

Η «Πρωταπριλιά» με τα αθώα ψέματά της είναι ένα πανευρωπαϊκό έθιμο. Στην Ελλάδα το αρχαίο αυτό έθιμο έφτασε, μάλλον, την εποχή των Σταυροφοριών κι έχει τις ρίζες του στους αρχαίους Κέλτες. Επειδή τον Απρίλιο ο καιρός καλοσύνευε συνήθιζαν την πρωταπριλιά να πηγαίνουν για ψάρεμα. Τις περισσότερες φορές γύριζαν φυσικά με άδεια χέρια, κι έτσι κατέφευγαν σε ψεύτικες ιστορίες για μεγάλα ψάρια. Στη χώρα μας διαγωνίζονται για το ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα, όπως το: «Έλα να πούμε ψέματα/ ένα σακί γιομάτο/ φόρτωσα ένα μπόντικα/ σαράντα κολοκύθια/ κι απάνου στα καπούλια του/ ένα σακί ρεβύθια». (πηγή Βικιπαιδεία)
 
Εξηγούμε στα παιδιά πως ο μήνας Μάρτιος έφυγε. Βγάζουμε  το Μάρτη από χέρι μας και είτε τον κρεμάμε σε ένα δέντρο για να τον πάρουν τα χελιδόνια για να φτιάξουν τη φωλιά τους, είτε τον βάζουμε πάνω στο αρνί που θα ψήσουμε το Πάσχα για να καεί.
Έπειτα, εξηγούμε πως ήρθε ο μήνας Απρίλιος. Μπορούμε να τους αναφέρουμε κάποιες σχετικές παροιμίες, όπως:

  • Ο Απρίλης έχει τ’ όνομα κι ο Μάης τα λουλούδια.
  • Του Απρίλη η βροχή, κάθε στάλα και φλουρί.

Αφού εξηγήσουμε τη σημασία της κάθε παροιμίας στα παιδιάς, τους ζητάμε να τις ζωγραφίσουν, την καθεμία ξεχωριστά, ώστε να μας δείξουν τι έχουν καταλάβει.
Τέλος, μπορείτε να διαβάσετε παραμύθια στα παιδιά ή να δείτε βίντεο στο YouTube, που έχουν σχέση με την Πρωταπριλιά και τα ψέματα, όπως:

«Ο ψεύτης βοσκός και ο λύκος»

«Ο Πινόκιο»


Μόλις ολοκληρώσετε την ανάγνωση των παραμυθιών, μπορείτε να πείτε στα παιδιά να αναδιηγηθούν την ιστορία, να τη ζωγραφίσετε και να κάνετε κατασκευές με υλικά που έχετε στο σπίτι σας.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ:

  • Παρουσίαση των παροιμιών με τη χρήση εικόνων από το Internet.
  • Δραματοποίηση ιστοριών, με φυσικές κινήσεις. Τα παιδιά με τον τρόπο αυτό θα χαρούν πολύ και θα επιδείξουν αμείωτο ενδιαφέρον.
  • Κατασκευή του ήρωα της ιστορίας από πλαστελίνη.

Μην παραλείψετε να φωτογραφίσετε τις κατασκευές και τις ζωγραφιές των παιδιών και να τις στείλετε με email στο σχολείο, ώστε να ανέβουν στο blog μας!
Θερμή παράκληση να μην αναγράφεται το όνομα του παιδιού πάνω στις ζωγραφιές!

#Mένουμε_σπίτι

Αγαπητά μας παιδιά και αγαπητοί γονείς,
Μπορεί το νηπιαγωγείο μας να είναι κλειστό, αλλά η σκέψη μας είναι κοντά σας.
Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα blog για το νηπιαγωγείο μας, το οποίο θα ενημερώνεται συχνά με δραστηριότητες, κατασκευές και ιδέες, προκειμένου να τις αξιοποιείτε δημιουργικά με τα παιδιά σας!
Για οποιαδήποτε πληροφορία, μη διστάσετε να επικοινωνείτε μαζί μας στο email του σχολείου μας:
mail@nip-ag-thoma.voi.sch.gr