Workshop- action plan με το εργαλείο Skills Builder Framework

Action Planning Workshops

 

images 4 

Το σκεπτικό 



Λήψη αρχείου

Αφού συμβουλεύτηκα τις δεξιότητες από το εργαλείο https://hub.skillsbuilder.org/dashboard/

Δημιουργήθηκαν 2 εκπαιδευτικά σενάρια:

Α΄ΜΕΡΟΣ (Αύριο στην τάξη)

  • Προηγείται το ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ
    στη Θεματική : Διαπροσωπικές σχέσεις – Μη λεκτική επικοινωνία



Λήψη αρχείου

  • Κατόπιν υλοποιείται το Διδακτικό σενάριο της θεματικής ενότητας «Διαπροσωπικές σχέσεις – Μη λεκτική επικοινωνία»



Λήψη αρχείου

  • Στο τέλος ο εκπαιδευτικός παίρνει ανατροφοδότηση από το
    «ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ για την ενότητα Εξωλεκτική Επικοινωνία»



Λήψη αρχείου


Β΄ΜΕΡΟΣ (Καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς)

Κατόπιν με την βοήθεια ενός EXCEL που περιλαμβάνει κλίμακες αξιολόγησης ή λίστες ελέγχου της συμπεριφοράς, σαν εργαλείο προκριματικού ελέγχο οδηγείται σε διαπιστώσεις- αποτελέσματα, για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή παρεμβάσεων όπου κρίνεται αναγκαίο.
Δείτε το Excel 

Στο επόμενο στάδιο, ο/η  εκπαιδευτικός αφού έχει κάνει ανάλυση του EXCEL,   σαν προκαταρκτικό διαγνωστικό εργαλείο δίνεται  ένα ερωτηματολόγιο «Αξιολογώ την αθλητική συμπεριφορά μου»   το οποίο δημιουργήθηκε με την εφαρμογή Google Forms, και προτρέπει τους μαθητές να το συμπληρώσουν (δια ζώσης  ή online).
Mετά την στατιστική ανάλυση των απαντήσεων (την οποία αν κρίνει σκόπιμο την κοινοποιεί στους μαθητές προτείνει να παρακολουθήσουν το βίντεο «Διαχείριση θυμού – πώς θα νικήσεις το δράκο του θυμού» από τη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=k_7t_kjmyUg&t. Πρόκειται για ένα βίντεο (διάρκειας 11:11 λεπτών) στο οποίο προτείνονται διάφοροι τρόποι διαχείρισης του θυμού σε μορφή κόμικς. Ακολουθεί ολιγόλεπτη συζήτηση με τους μαθητές για την αποτελεσματικότητα μετάδοσης των μηνυμάτων του βίντεο με τη χρήση των κόμικς.

Κατόπιν υλοποιεί το εκπαιδευτικό σενάριο
«Εγώ και οι άλλοι!!! Σχέσεις και συνεργασίες»



Λήψη αρχείου

Η Αξιολόγηση του διδακτικού σεναρίου    γίνεται  από τους μαθητές με το ερωτηματολόγιο «Μαθαίνω με τα κόμικς»  το οποίο δημιουργήθηκε με την εφαρμογή Google Forms.

Τέλος γίνεται αναδιομορφωτική  αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης από τους μαθητές με   Ερωτήσεις_Αυτοαξιολόγησης  ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΉΤΩΝ και ανάλογα εκτιμάται η πορεία των επόμενων δράσεων .



Λήψη αρχείου

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.