Το σκεπτικό
Αφού συμβουλεύτηκα τις δεξιότητες από το εργαλείο https://hub.skillsbuilder.org/dashboard/
Δημιουργήθηκαν 2 εκπαιδευτικά σενάρια:
Α΄ΜΕΡΟΣ (Αύριο στην τάξη)
- Προηγείται το ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ
στη Θεματική : Διαπροσωπικές σχέσεις – Μη λεκτική επικοινωνία
- Κατόπιν υλοποιείται το Διδακτικό σενάριο της θεματικής ενότητας «Διαπροσωπικές σχέσεις – Μη λεκτική επικοινωνία»
- Στο τέλος ο εκπαιδευτικός παίρνει ανατροφοδότηση από το
«ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗΣ για την ενότητα Εξωλεκτική Επικοινωνία»
Β΄ΜΕΡΟΣ (Καθ΄όλη τη διάρκεια της χρονιάς)
Κατόπιν με την βοήθεια ενός EXCEL που περιλαμβάνει κλίμακες αξιολόγησης ή λίστες ελέγχου της συμπεριφοράς, σαν εργαλείο προκριματικού ελέγχο οδηγείται σε διαπιστώσεις- αποτελέσματα, για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή παρεμβάσεων όπου κρίνεται αναγκαίο.
Δείτε το Excel
Στο επόμενο στάδιο, ο/η εκπαιδευτικός αφού έχει κάνει ανάλυση του EXCEL, σαν προκαταρκτικό διαγνωστικό εργαλείο δίνεται ένα ερωτηματολόγιο «Αξιολογώ την αθλητική συμπεριφορά μου» το οποίο δημιουργήθηκε με την εφαρμογή Google Forms, και προτρέπει τους μαθητές να το συμπληρώσουν (δια ζώσης ή online).
Mετά την στατιστική ανάλυση των απαντήσεων (την οποία αν κρίνει σκόπιμο την κοινοποιεί στους μαθητές προτείνει να παρακολουθήσουν το βίντεο «Διαχείριση θυμού – πώς θα νικήσεις το δράκο του θυμού» από τη διεύθυνση https://www.youtube.com/watch?v=k_7t_kjmyUg&t. Πρόκειται για ένα βίντεο (διάρκειας 11:11 λεπτών) στο οποίο προτείνονται διάφοροι τρόποι διαχείρισης του θυμού σε μορφή κόμικς. Ακολουθεί ολιγόλεπτη συζήτηση με τους μαθητές για την αποτελεσματικότητα μετάδοσης των μηνυμάτων του βίντεο με τη χρήση των κόμικς.
Κατόπιν υλοποιεί το εκπαιδευτικό σενάριο
«Εγώ και οι άλλοι!!! Σχέσεις και συνεργασίες»
Η Αξιολόγηση του διδακτικού σεναρίου γίνεται από τους μαθητές με το ερωτηματολόγιο «Μαθαίνω με τα κόμικς» το οποίο δημιουργήθηκε με την εφαρμογή Google Forms.
Τέλος γίνεται αναδιομορφωτική αξιολόγηση της διδακτικής παρέμβασης από τους μαθητές με Ερωτήσεις_Αυτοαξιολόγησης ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΟΥ ΔΕΞΙΟΤΉΤΩΝ και ανάλογα εκτιμάται η πορεία των επόμενων δράσεων .
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.