ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

image

energeiako isozygio 15202 Lτίτλο©

Υλικό για Αγωγή υγείας από το  Υπουργείο Υγείας

 κάντε κλικ στην παρακάτω  εικόνα για να μεταφερθείτε στον ιστοχώρο

eik1 αγωγή υπουργειο


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


© Human Nature!
Στο κανάλι αυτό θα βρείτε απλουστευμένα βιντεάκια για ασθένειες, ιατρικά facts και όχι μόνο! Για όποιον είναι αρκετά περίεργος για πράγματα που ακούει καθημερινά(ή όχι και τόσο καθημερινά).

© Αυτοεκτίμηση – Αυτοπεποίθηση / Μαθαίνω τον εαυτό μου με εποπτικό υλικό & ταινίες μικρού μήκους

© Αυτοεκτίμηση, συναισθηματική νοημοσύνη και παιδικό αφήγημα: Tο αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο/ Ας γνωρίσουμε το βιβλίο του Charlie Mackesy

©Οδική Ασφάλεια & Κυκλοφοριακή Αγωγή

© Το μουσείο της Κυκλοφοριακής Αγωγής (escape room)
ιστοσελίδα EdTech Teacher
του συναδέλφου Σπύρο Σπύρου

© Σωματικές κακώσεις και Ατυχήματα στην παιδική & εφηβική ηλικία και η πρόληψή τους

© ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ: ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ/Μικροί Διασώστες εν δράσει!

 

© Πρώτες Βοήθειες σε εγκεφαλικό επεισόδιο- Α.Π.Λ.Α.

 

©28 Απριλίου-Παγκόσμια ημέρα Ασφάλειας και Υγείας στην Εργασία/Ο Napo για τους δασκάλους (σειρά μαθημάτων για την υγεία και ασφάλεια)

 

©Ανακαλύπτω το Θαύμα του ανθρώπινου σώματος … με εποπτικό υλικό & διαδραστικές εικόνες

©Εκπαιδευτική παρέμβαση για την δωρεά οργάνων και ιστών-H σημασία της

©17 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας / Μαθαίνω για την Αιμορροφιλία

© 8 Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα Θαλασσαιμίας (Μαθαίνω για τη Μεσογειακή Αναιμία)

© 14 Ιουνίου : Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη

 

©7 Απριλίου : Παγκόσμια Ημέρα Υγείας / “Ανακαλύπτοντας τα μυστικά της υγείας” _ με 4 διαδραστικές εικόνες

©Νους Υγιής… “Εν Σώματι Υγιεί”: Η ιστορία πίσω από την πασίγνωστη φράση και η σημασία της

 

© Διαδραστική εικόνα » Μαθαίνω τα οφέλη της καλής φυσικής κατάστασης με Διαδικτυακά παιχνίδια»

 

©  ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ  ΤΜΗΜΑΤΟΣ “Ο Τροφούλης, η Διατροφούλα και το Μυστήριο της Μεσογειακής Πυραμίδας”

Read more at: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2022/09/1_29.html
Copyright © Tania Manesi

© ΚΑΡΤΕΛΕΣ “Η αλφαβήτα της διατροφής”
από τον ιστότοπο Μέσα σ’ένα σεντουκάκι

 

©Διαδραστική εικόνα :“Διατροφή & Πολιτισμός

 ©Διαδραστική εικόνα :Τροφική Πυραμίδα και Ισορροπημένη διατροφή”

 ©Κι έφαγαν αυτοί καλύτερα …..16 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-Επισιτισμού – Υποσιτισμός : Οσα πρέπει να ξέρετε

 

© Το σύστημα παραγωγής τροφίμων, απειλή για τη γη μας/ Ο ρόλος της κρεοφαγίας στο οικολογικό αποτύπωμα

  ©  Η «ομογενοποίηση » του κόσμου μέσω του νέου Κώδικα Διατροφής και οι προβλεπόμενες συνέπειες για την υγεία μας.

 

© Οι διατροφικές διαταραχές και το Body Shaming… To Σώμα και η Ντροπή

©Οι διατροφικές διαταραχές -Ενημερωτικό Υλικό και Οδηγίες Αυτοβοήθειας

©Το οικολογικό αποτύπωμα της μεσογειακής διατροφής
-Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης !!!

©«ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ»…..                                             20/ 3 Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας

©11η Μαΐου: Εθνική Ημέρα πρόληψης πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων/Μαθαίνω για τους κανόνες ασφαλείας μέσα στο νερό

Design D 2

© Σχέδιο μαθημάτων σε μορφή project για την διατροφή (μεγάλες τάξεις)

“Είμαστε ότι τρώμε; Μαθαίνω και φροντίζω για την υγεία μου με την βοήθεια web2 Εργαλείων”

 κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον σχέδιο μαθήματος

Screenshot 2 1 1

© Σχέδιο μαθημάτων σε μορφή project για την φυσική κατάσταση  με τίτλο “Μαθαίνω τα οφέλη της φυσικής  κατάστασης με την βοήθεια  Web2 εργαλείων”
 κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον σχέδιο μαθήματος που αφορά μαθητές Ε ́, ΣΤ ́ τάξης Δημοτικού και Γυμνασίου 

σχέδιο ανακαλύπτω τα οφέλη της σωμ άσκησης

Design D 8

 

 

©Μάσκες FFP2 KN95… τι πρέπει να γνωρίζουμε για αυτές

 

Design D 2

 

«Πέντε σούπερ ήρωες στην τάξη μας»
 εκπαιδευτικό προγράμμα για την καλλιέργεια  δεξιοτήτων
που  προάγουν  την υγεία

MNDNi SPerUe HRoEs  Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε μέσα στην πανδημία, με στόχους την έγκυρη ενημέρωση μαθητών προσχολικής και πρώτης σχολική ηλικίας για τον ιό SARS-COV2, την εκπαίδευση των μικρών μαθητών/ητριών στην ορθή εφαρμογή και τήρηση των αναγκαίων μέτρων κατά της εξάπλωσης της λοίμωξης Covid-19 και την καλλιέργεια αναπαραστάσεων και δεξιοτήτων που προστατεύουν και προάγουν τόσο τη δική τους όσο και την υγεία των άλλων, οικείων προσώπων.
Ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να αξιοποιήσει όλο το υλικό σε δομημένες και προγραμματισμένες συναντήσεις στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης ή του ημερήσιου προγράμματος των νηπιαγωγείων ή επιλεγμένες δραστηριότητες ή και ενότητες σύμφωνα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες της τάξης του. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να εφαρμοστεί κατ’ αυτό τον τρόπο σε τουλάχιστον επτά ημέρες.
Σημεία-κλειδιά του εν λόγω εκπαιδευτικού προγράμματος είναι το πώς τα παιδιά καθίστανται συνυπεύθυνοι με τους εκπαιδευτικούς για την τήρηση των μέτρων, αλλά και στη διάχυση των γνώσεων που αποκτούν και εκτός σχολείου. «Τα μικρά παιδιά μαθαίνουν με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο (δοκιμασίες και δραστηριότητες) πως να προστατέψουν τον εαυτό και τους άλλους, αναλαμβάνουν ρόλο σούπερ βοηθού των ηρώων και συμμετέχουν ενεργά βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς στην τήρηση των μέτρων για όσο χρειαστεί αλλά και στη διάχυση των γνώσεων και στάσεων που απέκτησαν στην οικογένεια και οικείο περιβάλλον, εκτός σχολείου»
Ο κάθε ένας από τους πέντε ήρωες παρέχει εξειδικευμένη ενημέρωση, φροντίδα και εκπαίδευση για κάθε ένα αντίστοιχα από τα πέντε κομβικά μέτρα και όρους προστασίας από τον κορωνοϊό: Ο Πήτερ Μασκ τη χρήση της μάσκας, ο Μεζούρας τις αποστάσεις, ο Μπουρμπουλήθρας (ή Σαπουνάδας) την υγιεινή των χεριών, η Γουίντι τον εξαερισμό των κλειστών χώρων και η Δόκτωρ Βι την αξία της υγιεινής διατροφής, του ύπνου και της φυσικής άσκησης για την ενίσχυση και καλή λειτουργία του οργανισμού αλλά και την ατομική ευεξία.
Το υλικό  είναι ελεύθερο στο διαδίκτυο και διαθέσιμο, εδώ.

Design D 6

COVID-19: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ



Λήψη αρχείου

Design D 2

Επόμενο

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.