Αναγνωστική και ακουστική κατανόηση_ Μικρά κείμενα -παραμύθια για κατανόηση & ψυχαγωγία

orthodontiki

boy and girl reading and writing illustration 1308 2751

Τα μικρά παιδιά συχνά αντιμετωπίζουν δυσκολία κατά την απάντηση σε ερωτήσεις κατανόησης γραπτών κειμένων καθώς επίσης και κατά τη διάκριση των σημαντικών από τις λιγότερο σημαντικές ιδέες ενός κειμένου.Ακόμη όμως και στα λίγο μεγαλύτερα παιδιά  με δυσκολίες στην κατανόηση του γραπτού λόγου , ο φόβος της αποτυχίας δημιουργεί έναν φαύλο κύκλο στον οποίο οι μαθητές που βιώνουν παρόμοια συναισθήματα εμπλέκονται όλο και λιγότερο στη μαθησιακή διαδικασία. Αποφεύγουν, όσο μπορούν, την ανάγνωση, με αποτέλεσμα να χάνουν συνεχώς έδαφος σε γλωσσικές και γνωστικές δεξιότητες καθώς και στην κατανόηση εξαιτίας της μειωμένης έκθεσής τους σε γραπτά κείμενα.

Είναι λοιπόν καθοριστικής σημασίας για τη μαθησιακή πρόοδο αλλά και την ψυχολογική ανάπτυξη του κάθε μαθητή,  οι προκαταρκτικές δράσεις εκπαιδευτικής παρέμβασης,  που στοχεύουν στην άμβλυνση των δυσκολιών κατανόησης αυτών που ακούνε ή διαβάζουν  για τις μεγαλύτερες τάξεις. Ένας τέτοιος  χειρισμός αυτός αποτελεί εισαγωγή στην εκπαιδευτική διαδικασία του παιδιού που, ξεκινάει μεν θεωρητικά στο νηπιαγωγείο και φτάνει μέχρι και το Λύκειο και αποτελεί το θεμέλιο λίθο της νοητικής και ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης του παιδιού.
Δουλεύοντας πάντα προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας πως το κείμενο που θα χρισιμοποιήσουμε θα πρέπει να είναι στο επίπεδο του μαθητή, ώστε να μπορεί να το αποκωδικοποιήσει και να το κατανοήσει σχετικά εύκολα. Καλό θα είναι, λοιπόν, ο εκπαιδευτικός πριν τη μαθησιακή διαδικασία να έχει προσαρμόσει το κείμενο στο μαθησιακό προφίλ των μαθητών του.
Το ιδανικότερο βέβαια θα είναι τα κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν  να έχουν θεματολογία που τα  ενδιαφέρουν.

Το τραγούδι των λαθών

Για ένα παιδί, η αυτοεκτίμηση μπορεί να είναι μια εύθραυστη έννοια, επομένως είναι σημαντικό να μπορέσουμε  να την χτίσουμε  με ασφάλεια.

Όλοι μας γνωρίζουμε, ότι τα παιδιά με αυτοπεποίθηση συχνά παίρνουν τα λάθη με μεγάλη προσοχή, μαθαίνουν από αυτά και προσπαθούν ξανά. Αλλά αν κάποια παιδιά το παίρνουν προσωπικά, αμφισβητούν τις ικανότητές τους και αποφεύγουν  τις  δραστηριότητες, έχουμε  ευθύνη  να δείξουμε  στα παιδιά   ότι το να κάνουν  λάθη είναι ένα φυσιολογικό κομμάτι της μάθησης και ότι είναι εντάξει! 

Από την εκπαιδευτική σελίδα “Η κυρία Σαπουνόφουσκα ”  της Αγγελικής Κάρκαλου ξεχωρίσαμε μια εναλλακτική  διδακτική  προσέγγιση που βοηθά τα παιδιά να μπουν στη φιλοσοφία πως η Μάθηση είναι παιχνίδι… και βίωμα, δημιουργία και χαρά.
Το τραγούδι των λαθών επιχειρεί με έναν όμορφο και μελωδικό τρόπο να τονίσει τη σημασία των λαθών στη μαθησιακή διαδικασία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί να  ως αφόρμηση για δράσεις Συναισθηματικής Αγωγής ή ό,τι άλλο βάλει το μυαλό σας!
Νομίζω πως πολυ σωστά επισημαίνει και η ίδια πως όλοι μας οι εκπαιδευτικοί μπορούμε να δουλέψουμε έχοντας ως  όραμα  ένα πλαίσιο μάθησης πιο ανθρώπινο και συμπεριληπτικό, που να προάγει τη δημιουργικότητα, την αυτογνωσία, την ελεύθερη και ανεμπόδιστη έκφραση, την πολύπλευρη και ουσιαστική ανάπτυξη διδασκομένων και διδασκόντων.

Δείτε περισσότερα για τη σημασία του στην εκπαιδευτική της σελίδα εδώ

diaxoristiko environment

30 Ερωτήματα Κατανόησης Αφηγηματικών Κειμένων (Κάρτες)

από τον ιστότοπο Teach to heaven

Teach to heaven

 



Λήψη αρχείου

children 04

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ – ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ



Λήψη αρχείου

Κείμενα & Δραστηριότητες για την ΣΤ΄ Τάξη 
από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, AΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤO ΚΥΠΡΟΥ



Λήψη αρχείου

images

Παρακάτω θα βρείτε  Ιδέες, κείμενα και χρήσιμο υλικό για τη δημιουργική γραφή και την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας

Εξαιρετικό υλικό αντλήθηκε  από το υπουργείο της Κύπρου με ενσωματωμένες  ερωτήσεις κλειστού τύπου, ανοιχτού τύπου και κριτικής σκέψης.



Λήψη αρχείου

Κείμενα που μεταφράστηκαν από το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ – Μέρος Α΄



Λήψη αρχείου

ΜΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ – Μέρος Β΄



Λήψη αρχείου


maxresdefault

Το  αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο
Το βιβλίο του Charlie Mackesy : ένα «εγχειρίδιο καλοσύνης»

Δείτε το βιβλίο σκαναρισμένο

Προσφορά της εκπαιδευτικού Ιωάννας Μπαλτά



Λήψη αρχείου

Συμβουλές Ανάγνωσης

Το βιβλίο αυτό μπορείς να το ξεκινήσεις από όπου θέλεις, ακόμα κι από τη μέση ή και το τέλος αν προτιμάς. Μπορείς να το μουτζουρώσεις, να του τσακίσεις τις γωνίτσες των σελίδων του, να το γεμίσεις δαχτυλιές. Είναι ένα βιβλίο με εικόνες γιατί οι εικόνες είναι σαν νησιά, όπου αράζεις μέσα σε μια θάλασσα με λέξεις. Είναι ένα βιβλίο για όλους, όποια κι αν είναι η ηλικία τους. Είναι ένα βιβλίο που είναι εδώ για να το κάνεις δικό σου. Να το αγαπήσεις και να το’χεις πάντα κοντά σου, να γίνει η συντροφιά σου. Αυτά λέει ο συγγραφέας στην εισαγωγή του, την οποία δεν μπορείς να προσπεράσεις αδιάφορα. Λέει κι άλλα πολλά ώστε να μας κατατοπίσει για τον τρόπο σκέψης του ενώ σημειώνει πως εμείς μπορεί να δούμε κι άλλα πολλά, μέσα στα γραφόμενα του, που αυτός δεν είδε ποτέ.

Όσοι το διάβασαν αισθάνονται πως οι λέξεις είναι πολύ λίγες για να περιγράψουν την ομορφιά του και πως όσο περισσότερο το αναλύουμε τόσο του αφαιρούμε από την μαγεία του.

Είναι από τα βιβλία που διαβάζεις λίγο κάθε φορά. Παίρνεις μικρές-μικρές απολαυστικές γουλιές, σκέφτεσαι πολύ, ονειροπολείς, χαζεύεις τις ομορφιές γύρω σου και πάλι από την αρχή. Πας και το ανοίγεις ξανά και ξανά για να διαβάσεις κάτι που σ’ άρεσε, κάτι που σε συγκίνησε, κάτι που θυμήθηκες και θέλεις να ξαναδείς.
Κλείνοντάς το είσαι πάντα λίγο καλύτερος και λιγάκι πιο αισιόδοξος.

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ  ΤΟΥ  ΒΙΒΛΙΟΥ  ΣΤΗΝ  ΤΑΞΗ

Δραστηριότητες Φιλαναγνωσίας  για τα παιδιά 

1) Φτιάξτε μια αφίσα με μότο τις αγαπημένες σας φράσεις από το βιβλίο. Συμπληρώστε τη με ζωγραφιές και χρώματα !
Μετά μπορείτε να την κρεμάσετε σε κάποιον τοίχο του δωματίου σας για να τη θυμάστε! (Αν έχετε χαρτί μεγάλου μεγέθους ακόμα καλύτερα).

2) Ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας από το βιβλίο και γιατί;
Πόσων ετών θα λέγατε ότι είναι και τι σας κάνει να το πιστεύετε αυτό;

3) Αν ήσουν ένας χαρακτήρας από το βιβλίο, τι σημαντικό από όσα έχεις μάθει στη ζωή σου θα μοιραζόσουν με την υπόλοιπη παρέα;

Η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου

Ας δούμε όμως παρακάτω και την μεταφορά του βιβλίου σε ταινία με ένα γοητευτικό animation για θεατές όλων των ηλικιών, του συγκινητικού ομώνυμου εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου του 2019 του Βρετανού συγγραφέα και εικονογράφου Charlie Mackesy.Η μικρού μήκους ταινία από το BBC που δεν αστειεύεται με τις παραγωγές του, ακολουθεί  πιστά τους 4 ήρωες του βιβλίου και τη δομή του βιβλίου, δημιουργώντας μια οπτική ποίηση αναζωογόνηση 34 λεπτών.
Μια υμνωδία για την διαρκή δύναμη της καλοσύνης της φιλίας, του θάρρους και της ελπίδας και την ικανότητά μας να συντηρούμε ο ένας τον άλλον σε περιόδους ανάγκης.
Ανεξάρτητα από το ποιος είσαι, ποια ηλικία είσαι, ποιο είναι το σύστημα πεποιθήσεών σου, υπάρχουν παγκόσμια συναισθήματα και εμπειρίες να ανακαλύψουμε που μας ενώνουν όλους ….
Η ταινία αφηγείται ένα οδυνηρό ταξίδι και ακολουθεί την απίθανη φιλία ενός αγοριού, ενός τυφλοπόντικα, μιας αλεπούς και ενός αλόγου που ταξιδεύουν μαζί στην αναζήτηση του αγοριού για το σπίτι. Μια ιστορία φιλίας μεταξύ των τεσσάρων χαρακτήρων του τίτλου καθώς βρίσκονται μαζί σε αβέβαιες συνθήκες.
Οι πρωταγωνιστές μοιράζονται τους μεγαλύτερους φόβους, τα τρωτά σημεία και τις ελπίδες τους καθώς ξεπερνούν τα προβλήματα μαζί, υπογραμμίζoντας τη σημασία της καλοσύνης και την ανάγκη να μιλάμε για τα προβλήματα αντί να τα αντιμετωπίζουμε μόνοι.
Η ταινία, με τις όμορφες χαρακτηριστικές εικονογραφήσεις του Mackesy , ζωντανές έγχρωμες και ζωγραφισμένες στο χέρι, εξερευνά τη φιλία, τη συντροφικότητα, την αμφισβήτηση των μεγάλων και των μικρών πραγμάτων στη ζωή με ειλικρίνεια και ευθραυστότητα — τι υπέροχα πράγματα να εξερευνήσει κανείς……….
Η ελπίδα μου είναι προφανώς ότι οι άνθρωποι θα το απολαύσουν και θα αισθανθούν καλύτερα βλέποντάς το… να αισθάνονται πιο αισιόδοξοι, πιο παρηγορημένοι, να αγαπούν τον εαυτό τους και τους άλλους. Ελπίζω σε μεγάλο βαθμό να νιώσετε διαφορετικά με κάτι τόσο όμορφο και να απολαύσετε το συγκινητικό αυτό animation….

Δείτε την ταινία  πατώντας στην παρακάτω εικόνα

theboy

Ερωτήσεις συζήτησης για την ταινία

Σημείωση: Οι περισσότερες σκηνές  έχουν κάτι που θα μπορούσατε να συζητήσετε.
Εδώ είναι μερικές ερωτήσεις για να ξεκινήσετε):

1.«Συχνά το πιο δύσκολο άτομο για να συγχωρήσεις είναι ο εαυτός σου». Πιστεύετε ότι αυτό είναι αλήθεια; Έχετε πρόβλημα να συγχωρήσετε τον εαυτό σας;
2.Ο τυφλοπόντικας ρωτάει: «Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις;» και το αγόρι λέει, «Ευγενικό». Πώς θα απαντούσατε στην ερώτηση του mole; Τι πιστεύετε για την απάντηση που έδωσε το αγόρι;
3.Ποιος από τους τέσσερις χαρακτήρες είναι ο αγαπημένος σας; Γιατί;
4. Ποια ήταν η αγαπημένη σας εικονογράφηση; Και είδατε κανένα μήνυμα κρυμμένο στα σχέδια;
5. Ο Mole λέει ότι οι περισσότεροι από τους παλιούς τυφλοπόντικες επιθυμούσαν να είχαν ακούσει λιγότερο τους φόβους τους και περισσότερο τα όνειρά τους. Τι όνειρα έχετε;

Φύλλα εργασίας για αξιοποίηση με αφορμή  το βιβλίο και την ταινία 
προσφορά από εκπαιδευτικούς που δούλεψαν το βιβλίο ή την ταινία

Ας αρχίσουμε με  ένα εξαιρετικό φύλλο εργασίας,που μπορεί να αξιοποιηθεί στα πλαίσια της δημιουργικής γραφής από την δοτικότατη συνάδελφο Σωτηρία  Κίτσιου



Λήψη αρχείου

Ένα ακόμη φύλλο από την συνάδελφο  Σωτηρία  Κίτσιου, που αφορά την καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης & αυτοπεποίθησης στα παιδιά

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ας πούμε “Μπράβο” στον εαυτό μας



Λήψη αρχείου

Ας δώσουμε “φτερά”  αυτοπεποίθησης στα παιδιά…
Ας μάθουμε στα παιδιά να κοιτάζουν “συνειδητά” μέσα τους και να αξιολογούν αυτό που συμβαίνει εκεί…
Ως εκπαιδευτικοί, αλλά και ως γονείς έχουμε πολλές ευκαιρίες να βοηθήσουμε τα παιδιά μας προς αυτή την κατεύθυνση.

Δείτε περισσότερα στον  ιστότοπο της εκπαιδευτικού  Σωτηρίας  Κίτσιου : “Όλα εν…τάξη!!!”

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

.png

Φύλλο εργασίας της εκπαιδευτικού Μόρφως Μπάμπουρα



Λήψη αρχείου


Ας απολαύσουμε κι ένα εξαιρετικό Εscape Room που δημιούργησε η εκπαιδευτικός  Σωτηρία  Κίτσιου.
Όπως και όλες οι δουλειές της είναι  ευφάνταστο, καλαίσθητο και φτιαγμένο με πολύ μεράκι!!!! Αγαπητή μας Σωτηρία, σε ευχαριστούμε!!!!

Επισκεφθείτε το, πατώντας στην παρακάτω εικόνα.

escape room

 

Ετικέτες  για  τα  τετράδια  των  παιδιών  με  εικόνες  από  την  ταινία :

Τελειώνοντας  τις  δραστηριότητες  με  τα  παιδιά  πάνω στην ταινία και το βιβλίο, θα μπορούσαμε να τους κάνουμε δώρο ετικέτες για τα τετράδιά τους και τους φακέλους τους με θέμα την όμορφη αυτή ιστορία. 

Γιατί όχι;  Aν σας αρέσει η ιδέα, εκτυπώστε τις ετικέτες   σε  αυτοκόλλητο  χαρτί  Α4  και  δώστε  χαρά στους μικρούς  μαθητές  και τις μαθήτριές σας!!!

Εγώ  λέω να  τις δωρίσω στους δικούς μου μικρούς συνοδοιπόρους σε αυτό το όμορφο ταξίδι…

Δημιουργήθηκαν από την εκπαιδευτικό   Σωτηρία Κίτσιου:



Λήψη αρχείου


ΤΑΠΕΣ   ΜΕ ΘΕΜΑ  ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ: “Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο”

από τον ιστότοπο “Εκπαιδεύοντας…χαρούμενα παιδιά!” της εκπαιδευτικού Σωτηρίας Κίτσιου.

Πρόκειται για μια  όμορφη κατηγορία τάπας με αποφθέγματα  και διαλόγους από την ταινία   



Λήψη αρχείου

Αυτές οι μικρές, κυκλικές, χάρτινες  τάπες  (όπως οι μεταλλικές των παιδιών) , εκτυπώνονται και πλαστικοποιούνται   για να έχουν αντοχή στο χρόνο. Περιέχουν εικόνα μαζί με  σύντομο κείμενο επιβράβευσης  ή ενθάρρυνσης για τα παιδιά   που προσπαθούν να εφαρμόζουν τους κανόνες   της τάξης .
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το συγκεκριμένο Σύστημα επιβράβευσης μα    και να ανακαλύψετε τάπες με μεγαλύτερη  θεματολογία επισκεφθείτε τον Ιστότοπο “Εκπαιδεύοντας…χαρούμενα παιδιά!” 

αλεπου ειλικρινεια


children 04
EΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ : Η τσάντα που μιλάει

από την σειρά Τζάνι Ροντάρι, Παραμύθια σαν πλατύ χαμόγελο,
εκδ. Μεταίχμιο



Λήψη αρχείου

Παρακάτω  μπορείτε να βρείτε ένα ebook με 12 οπτικοποιημένα κείμενα που περιλαμβάνουν ασκήσεις και ερωτήσεις κατανόησης.

Για κάθε ένα από τα κείμενα υπάρχει ξεχωριστό επεισόδιο σε μορφή παιδικού, με στόχο η μάθηση να γίνει περισσότερο διασκεδαστικη.

Το βιβλίο είναι κατάλληλο για μαθητές Β’ και Γ’ Δημοτικού, αλλά και για παιδιά  με μαθησιακές δυσκολίες!

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να δείτε το ebook on line

οι περιπέτιες του Τολίτο



Λήψη αρχείου

 

children 04

Από το εκπαιδευτικό ιστολόγιο e- daskala mou 

το οποίο περιέχει  έντυπο και ψηφιακό υλικό δανειζόμαστε τα παρακάτω

μικρά κείμενα -παραμύθια  για ανάγνωση, κατανόηση, ψυχαγωγία, τα οποία αποτελούν

“ευχάριστες ευκαιρίες”  για παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο

e δασκάλα μου


children 04

Κατανοώ,ζωγραφίζω, γράφω κείμενα. Για παιδιά της α΄, β΄ & γ΄ δημοτικού και για παιδιά με μαθησιακές & άλλες δυσκολίες. Από τον ιστότοπο της Ευγενίας Παπαδημητρακοπούλου

Μπορείτε να τον επισκεφθείτε πατώντας στην παρακάτω εικόνα 

κσκξξδηδφηφηφηη



Λήψη αρχείου


children 04

Από την Ομάδα Εργασίας Ελληνικών Δημοτικής Εκπαίδευσης  μπορούμε να επιλέξουμε τα παρακάτω :

1. Κάμπια σε πεταλούδα της Ντέπορα Χέλιγκμαν

Ανακτήθηκε από https://timssandpirls.bc.edu/pirls2011/international-released-items.html και μεταφράστηκε και προσαρμόστηκε από την Ομάδα Εργασίας Ελληνικών Δημοτικής Εκπαίδευσης



Λήψη αρχείου

2. H Γενναία Σαρλότ του Anu Stohner

Ανακτήθηκε από https://timssandpirls.bc.edu/pirls2011/international-released-items.html και μεταφράστηκε και προσαρμόστηκε από την Ομάδα Εργασίας Ελληνικών Δημοτικής Εκπαίδευσης



Λήψη αρχείου

diaxoristiko environment

Από  το εκπαιδευτικό ιστολόγιο Όλα εν…τάξη!!!

μπορούμε να αξιοποιήσουμε αρκετές ιστορίες ….
Ας τις δούμε παρακάτω:

1. Ο παράξενος    χαρταετός, από τη συλλογή  διηγημάτων  «Μαγικά μολύβια» Της  Ζωής  Βαλάση

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο

477451309 orig

2. “Το  Σπαρματσέτο”,  ένα άγνωστο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο

το σπαρματσέτο

3. Οι  2  λύκοι

Ένας  ινδιάνικος  μύθος  για  το  καλό  &  το κακό  που  συνυπάρχουν  μέσα  μας

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο

2 wolves white 620x446 orig

4Η πεταλούδα  με τα τρυπημένα  φτερά

Η ιστορία μιλάει για την σύντομη, αλλά πολύ ουσιαστική φιλία που αναπτύχθηκε ανάμεσα σε μια πεταλούδα και μια κατσαρίδα! 

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο

η πεταλούδα

diaxoristiko environment

Κείμενα, παιχνίδια, ανάγνωσης και κατανόησης για την Α΄ Δημοτικού

από την ιστοσελίδα ” Γόμα Μολύβι Ψαλίδι Χαρτί ” 



Λήψη αρχείου


children 04

Διαδραστικό φύλλο εργασίας με ανάγνωση και κατανόηση κειμένου : Οι φίλοι του Κεραυνού Μακουίν

Από της εκπαιδευτική σελίδα e-didaskalia βρήκαμε το κείμενο
Οι φίλοι του Κεραυνού Μακουίν.Δημιουργός του ο Αποστόλης Ζυμβραγάκης.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

Διαδραστικό φύλλο εργασίας με ανάγνωση και κατανόηση κειμένου


Παραμυθοδρομίες «Φτιάξε ένα παραμύθι»!

«Με κουκί και με ρεβίθι φτιάξε ένα παραμύθι,

ιστορίες πιο πολλές με καρτέλες μαγικές!»

Πρωτότυπες καρτέλες αναπαραγωγής παραμυθιακού λόγου.

Η παραμυθοτράπουλα «Φτιάξε ένα παραμύθι» όπως ονομάστηκε, περιλαμβάνει τρεις ενότητες (ήρωες, ζώα, μαγικά αντικείμενα) και η κάθε ενότητα αποτελείται από οχτώ καρτέλες. Όλες οι καρτέλες διατίθενται δωρεάν. Μπορείτε να τις εκτυπώσετε ελεύθερα* και να τις αξιοποιήσετε με όποιον τρόπο επιθυμείτε.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

Φτιάξε ένα παραμύθι

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Φιλαναγνωσία, Ψηφιακή βιβλιοθήκη και ταινιοθήκη. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.