Χρήσιμες εφαρμογές για εκπαιδευτικούς

image

Βιβλία Επαυξημένης Πραγματικότητας (Εφαρμογές Δημιουργίας και Ανάγνωσης) / «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση»

 

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

 

τίτλο2 1

Design D 300x57 1

Τα QR Codes στην τάξη

Screenshot 20230318 235014 Chrome

 

Τι είναι το QR Code;

Το QR Code είναι ένας γραμμωτός κώδικας δύο διαστάσεων.

Τα αρχικά QR σημαίνουν “Quick Response” (γρήγορη ανταπόκριση), αφού τα δεδομένα που περιέχει ο κώδικας αποκωδικοποιούνται με εξαιρετικά μεγάλη ταχύτητα!

Στην ουσία ο QR κώδικας παίρνει ένα κομμάτι πληροφοριών από ένα μεταβατικό μέσο και να το μεταφέρει στο κινητό τηλέφωνο.

Τα QR Codes (Quick Response Codes) είναι μια μορφή barcode. Είναι δημοφιλή γιατί αποτελούν έναν έξυπνο, εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο σύνδεσης μέσω ενός κινητού / tablet με πληροφορίες αποθηκευμένες online. Επιπλέον έχουν μεγάλη χωρητικότητα αποθήκευσης και ταχύτητα αναγνωσιμότητας.

Πώς να διαβάσεις ένα QR Code;

Tα περισσότερα σύγχρονα κινητά έχουν ενσωματωμένους (built-in) QR Code readers. Δες σύντομες οδηγίες για να διαβάσεις ένα QR Code εδώ.

Στην περίπτωση που δεν υπάρχει στο κινητό σου ενσωματωμένο QR Code reader, χρειάζεται απλά να πας στο App Store της συσκευής σου και να κατεβάσεις μια εφαρμογή που να διαβάζει QR codes.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν QR κωδικό;

Για να αποκτήσετε έναν QR Code θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:

  • τοποθετήστε το link της σελίδας που θέλετε στο πλαίσιο που αναγράφεται “Page Url”
  • πατήστε το κουμπί με την επιγραφή “GENERATE
  • πατήστε το σύνδεσμο “Download as .png” που εμφανίζεται ακριβώς κάτω από το QR

Πώς να δημιουργήσεις QR Code;

Η δημιουργία ενός QR Code είναι δωρεάν και πολύ εύκολη. Υπάρχουν διάφορα εργαλειάκια online. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό: https://www.qrcode-monkey.com/. Eισάγεις το link που θέλεις, επιλέγεις την μορφή του QR Code που προτιμάς και πατώντας το κουμπί “Create QR Code” το δημιουργείς και στη συνέχεια πατάς λήψη για να το κατεβάσεις στη συσκευή σου! Αυτήν την εικόνα μπορείς να την εκτυπώσεις κυριολεκτικά οπουδήποτε.

Γιατί να χρησιμοποιήσω QR Codes στην τάξη;

  • Δεν υπάρχει περιορισμός για το μέγεθος της πληροφορίας που μπορεί να μοιραστεί κάποιος με ένα QR Code. Μπορεί να είναι ένα link, video μέχρι και ένα πολυσέλιδο eBook.
  • Είναι ένα μοντέρνο εργαλείο, ελκυστικό και διασκεδαστικό για τους μαθητές.
  • Οι περισσότεροι μαθητές έχουν πρόσβαση σε tablets / smartphones. Τα QR Codes δίνουν στους μαθητές γρήγορη πρόσβαση σε οποιοδήποτε υλικό χρειάζονται ενώ τους εξοικειώνουν και τους προετοιμάζουν για τη χρήση στην καθημερινή ζωή.

Έχω ξεκινήσει να χρησιμοποιώ QR Codes για να δώσω ασκήσεις για το σπίτι και video στους μαθητές μου.

Άλλες ιδέες για να χρησιμοποιήσεις τα QR Codes στην τάξη:

 

  1. Αναζήτηση πληροφοριών: Δημιούργησε QR codes που οδηγούν σε ιστοσελίδες με πληροφορίες που θα ήθελαν οι μαθητές να μάθουν.
  2. Παιχνίδια: Δημιούργησε QR codes που οδηγούν σε κρυπτογραφημένα μηνύματα, παιχνίδια ή μαθηματικά προβλήματα για να λύσουν οι μαθητές.
  3. Πρόσβαση σε αρχεία: Δημιούργησε QR codes που οδηγούν σε αρχεία που έχεις αποθηκεύσει σε οποιαδήποτε υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων (Google Drive, Dropbox κτλ). Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτήν τη μέθοδο για να μοιράσεις αρχεία με τους μαθητές, όπως παρουσιάσεις ή εργασίες.

 

Πηγή :https://kiriaataxia.gr/

https://www.webart.gr/qrcode

Design D 300x57 1

QR Code Generator

Ποια links μπορούν να μετατραπούν σε κωδικούς QR;

Οποιοδήποτε link μπορεί να γίνει QR Code!

Δείτε παρακάτω μερικές περιπτώσεις:

  • εταιρική ιστοσελίδα (πχ. www.my-company.com)
  • συγκεκριμένη σελίδα για κάτι ιδιαίτερο που θέλετε να προβάλετε (πχ. www.my-company.com/offer)
  • προφίλ στα social media
  • video στο youtube κα.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να επισκεφθείτε έναν δημιουργό Qr code

QR Code Generator

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω στη συνέχεια αυτόν τον κωδικό;

Ο QR κωδικός μπορεί να εφαρμοστεί οπουδήποτε μπορείτε να φανταστείτε στην έντυπη εταιρική σας ταυτότητα!

Μερικά παραδείγματα είναι τα παρακάτω:

  • επαγγελματική κάρτα
  • διαφημιστικό μπλουζάκι
  • συσκευασία προϊόντος
  • διαφημιστικό poster ή roll-up κα.

Κατά πόσο θα αυξηθεί η κίνηση στη σελίδα μου;

Αυτό εξαρτάται από δύο βασικούς παράγοντες:

  • τα σημεία που θα τοποθετήσετε τον QR Code είναι ευδιάκριτα;
  • το κοινό σας είναι εξοικειωμένο με τον QR Code;

Σίγουρα, επειδή είναι ένα νέο (σχετικά) μέσο προβολής και προώθησης, ίσως δεν το χρησιμοποιήσει αρκετός κόσμος το πρώτο διάστημα.

Όπως όμως αποδεικνύεται συνεχώς, κάτι που στην αρχή θεωρείται πολυτέλεια, στο τέλος αποτελεί αναγκαιότητα! Επομένως, καλύτερα είναι να μπείτε στο παιχνίδι από νωρίς!

Design D 300x57 1

Ρεαλιστικός AI μετατροπέας κειμένου σε ομιλία

Δημιουργήστε ρεαλιστικά Voiceovers online! Εισάγετε οποιοδήποτε κείμενο για να δημιουργήσετε ομιλία και κατεβάστε ήχο mp3 ή wav για οποιονδήποτε σκοπό. Μιλήστε ένα κείμενο με φωνές από τεχνητή νοημοσύνη.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να επισκεφθείτε την εφαρμογή

μετατροπέας κειμένου σε ομιλία

Τι είναι η PISA

Ενημερωτικό βίντεο από την εκπαιδευτικό Σωτηρία Κίτσιου

Πατήστε στην εικόνα για να δείτε το βίντεο

τίτλο 35

Design D 300x57 1

Το DigitALL Project παρουσιάζει 50 διαφορετικά εργαλεία και πόρους για να δημιουργήσει μια πιο περιεκτική και προσαρμοσμένη χρήση διαδικτυακών εργαλείων στις τάξεις.
Δείτε  το 
Επιλεγμένο playlist

τίτλο 50

Design D 300x57 1

 

Σχολικά Εγχειρίδια
για όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο
Screenshot 2 1 5

Design D 3

Πρόγραμμα που ζωντανεύει τις ζωγραφιές την παιδιών

τίτλο 34

Design D 3

 Διαδραστική αφίσα με Εκπαιδευτικές Εφαρμογές και Παιχνίδια Γεωγραφίας

Εκπαιδευτικές εφαρμογές για το μάθημα της Γεωγραφίας, τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε για τη διδασκαλία των ηπείρων!!

Εφαρμογές και Παιχνίδια Γεωγραφίας 1

Design D 3

Dschool

Η κεντρική πύλη του Ψηφιακού Σχολείου https://dschool.edu.gr ανανεώθηκε και αναβαθμίστηκε!

Με νέα, σύγχρονη σχεδίαση, παρέχει συγκεντρωμένες και οργανωμένες όλες τις διαδικτυακές υπηρεσίες του Ψηφιακού Σχολείου του ΥΠΑΙΘ για το Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παλιές και νέες!

Μεταβείτε από την κεντρική πύλη με ένα κλικ:
– σε καθένα από τα επτά (7) ψηφιακά Αποθετήρια Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων «Φωτόδεντρο»! Αναζητήστε μαθησιακά αντικείμενα σε κάποιο από τα γνωστά σας αποθετήρια ή ανακαλύψτε το νέο αποθετήριο, Φωτόδεντρο Εκπαιδευτικά Σενάρια!
– στην Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me ή και, απ’ ευθείας, στις βασικές υπηρεσίες της (κυψέλες, αρχεία, e-me content, e-me assignments, e-me blogs, e-me portfolio)!
– στην ψηφιακή βιβλιοθήκη «Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία» ebooks.edu.gr!
– στον Εθνικό Συσσωρευτή Εκπαιδευτικού Περιεχομένου ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ, αλλά και στον συσσωρευτή πολιτισμικών εκπαιδευτικών πόρων ή στους μικρότοπους για το Δημοτικό και τα Αγγλικά!
– στο Οnline Παρατηρητήριο αξιοποίησης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και σε άλλες υπηρεσίες, όπως το «Φωτόδεντρο Σφραγίδες Ποιότητας», το «Φωτόδεντρο SaaS» και την Εθνική Υπηρεσία Συσσώρευσης Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου!
– στην πλατφόρμα mooc.edu.gr, με τα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs)!

Μείνετε ενημερωμένοι με τα πρόσφατα νέα για τις υπηρεσίες του Ψηφιακού Σχολείου και, ακόμη, βρείτε παρουσιάσεις, βίντεο, άρθρα και δημοσιεύσεις για όλες τις παραπάνω υπηρεσίες!

H κεντρική πύλη και όλες οι υπηρεσίες του Ψηφιακού Σχολείου σχεδιάστηκαν, αναπτύχθηκαν και συντηρούνται από το ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, Διεύθυνση Στρατηγικής & Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού, στο πλαίσιο έργων ΕΣΠΑ ή άλλων πόρων του ΥΠΑΙΘ.

 

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε
στην κεντρική πύλη του Ψηφιακού Σχολείου
272686515 4729384250502796 7504155140540666682 n

Design D 3

Διεύθυνση Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Δικτυακών Τεχνολογιών

Πατήστε πάνω στην εικόνα

τίτλο 33

Design D 3

Ωφέλη AR και VR στην Εκπαίδευση

Η επαυξημένη πραγματικότητα αναμένεται να μεταμορφώσει ριζικά την εκπαίδευση, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα. Πολλοί ερευνητές τονίζουν τη σπουδαιότητα της δυνατότητας που προσφέρει αυτή η τεχνολογία στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο με εικονικά αντικείμενα, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση στον φυσικό κόσμο, είτε λόγω επικινδυνότητας, είτε λόγω χρονικής ή χωρικής απόστασης, είτε επειδή πρόκειται για φανταστικά δημιουργήματα, είτε λόγω του ότι οι διαστάσεις τους δεν το επιτρέπουν.

Μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας, είναι δυνατό να οπτικοποιηθούν περίπλοκα φαινόμενα ή δυσεύρετα αντικείμενα και να πραγματοποιηθούν αλληλεπιδράσεις με αυτά. Με τον τρόπο αυτόν, απλοποιούνται σημαντικά πληροφορίες, που θα ήταν δυσνόητες για τους μαθητές, σε περίπτωση που ήταν αναγκασμένοι να τις μελετήσουν μέσα από γραπτό κείμενο .Επιπλέον, μέσω των εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας, οι μαθητές είναι δυνατό να αναπτύξουν μία σειρά δεξιοτήτων, όπως είναι η κριτική σκέψη, η συνεργασία και η λογική επίλυσης προβλημάτων.

Στο παρακάτω βίντεο γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση των τεχνολογιών εμβύθισης (immersive technologies) AR, VR και MR.

Για να εμφανίσετε τους ελληνικούς υπότιτλους θα πρέπει να παρακολουθήσετε το βίντεο μέσα από τη σελίδα αυτή και όχι από του youtube:

  1. Κλικ στο σύνδεσμο Subtitles στη μπάρα ελέγχου της αναπαραγωγής βίντεο
  2. Επιλέξτε ελληνικά (Greek)
  3. Κλικ στο κουμπί CC για να εμφανιστούν οι υπότιτλοι

Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη της επαυξημένης πραγματικότητας στη μάθηση και την ανάπτυξη είναι ότι δεν απαιτεί καμία επένδυση σχετικά με το υλικό. Μπορούμε να ζήσουμε την επαυξημένη πραγματικότητα χρησιμοποιώντας τα smartphone ή τα tablet μας.

Για παράδειγμα, η ανάπτυξη εφαρμογών Augmented Reality επιτρέπει την τοποθέτηση της κάμερας smartphone μπροστά από ένα βιβλίο και να βλέπει μια εικόνα 2D να μετατρέπεται σε τρισδιάστατη κίνηση.

Ποιο εξειδικευμένες εφαρμογές AR μπορούν να προσφέρουν ακόμα πιο διαδραστικές εμπειρίες στους μαθητές όπως να συνθέσουν το μόριο του νερού

 Δυσκολίες Ενσωμάτωσης της Τεχνολογίας AR/VR

Οι τεχνολογίες εμβύθισης μπορούν να προσφέρουν πολλά στην εκπαίδευση αλλά η ενσωμάτωση τους στη διδασκαλία έχει αναμφισβήτητα αρκετές δυσκολίες. Οι πιο σημαντικές δυσκολίες είναι:

Έλλειψη εξοπλισμού και κόστος

Η μικτή και εικονική πραγματικότητα χρειάζονται τις ειδικές αυτόνομες συσκευές (VR headset) που ακόμα έχουν υψηλό κόστος. Καθώς οι τεχνολογίες αυτές γίνονται πιο διαδεδομένες στο ευρύ κοινό, στο άμεσο μέλλον αναμένεται να γίνει και το κόστος τους πολύ πιο προσιτό. Επίσης, υπάρχουν και λύσεις πολύ χαμηλού κόστους όπως το Cardboard VR της Google. Το πρόβλημα του κόστους δεν υφίσταται για την επαυξημένη πραγματικότητα γιατί απαιτεί απλά μια κινητή συσκευή smartphone ή tablet που είναι συνήθως διαθέσιμα.

Έλλειψη επιμόρφωσης

Παρόλο που το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών έχει λάβει επιμόρφωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, οι τεχνολογίες εμβύθισης δεν έχουν ακόμα εισαχθεί στα πλαίσια των επιμορφώσεων τους. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο γεγονός ότι η χρήση των τεχνολογιών αυτών στην εκπαίδευση είναι ακόμα υπό διερεύνηση καθώς δεν έχουν ακόμη διαδοθεί αρκετά. Μια άλλη πρόκληση που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι η οι δυσκολίες στην κατανόηση και εκμάθηση αυτών των τεχνολογιών.

Έλλειψη εκπαιδευτικών πόρων

Η ανάπτυξη εφαρμογών AR/VR απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εργαλεία. Ενώ για τις τεχνολογίες web υπάρχουν αρκετά εργαλεία με τα οποία ο εκπαιδευτικός είναι πλέον εξοικειωμένος δε συμβαίνει το ίδιο για τα εργαλεία δημιουργίας μαθησιακών πόρων AR/VR. Υπάρχουν εργαλεία όπως το Blippar και Assemblr που δίνουν τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να σχεδιάζει αλλά και να διαμοιράζεται μαθησιακούς πόρους AR/VR. Ωστόσο, τα εργαλεία αυτά είναι κατά βάση εμπορικά και δίνουν περιορισμένες δυνατότητες ελεύθερα.

Κίνδυνοι από τη χρήση της τεχνολογίας

Όπως με κάθε τεχνολογικό μέσο υπάρχει ο κίνδυνος της απόσπασης προσοχής του μαθητή και της υπερβολικής έκθεσης στην τεχνολογία. Ειδικά για την τεχνολογία VR υπάρχει ο κίνδυνος εθισμού των μαθητών σε μια εικονική πραγματικότητα και αποξένωσης από τον πραγματικό κόσμο.

Η τεχνολογία AR βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης και ήδη υπάρχουν αρκετές εφαρμογές AR για κινητές συσκευές Android και iOS. Σχετικά με την εκπαίδευση θα μπορούσαμε να κατατάξουμε τις εφαρμογές AR σε τρεις βασικές κατηγορίες

Εφαρμογές γενικής χρήσης που εμπεριέχουν τεχνικές AR. Ένα παράδειγμα ένα μια εφαρμογή όπως το Google Lens, μια εφαρμογή με σκοπό να βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν πληροφορίες για το περιβάλλον και τα αντικείμενα μέσω της κινητής συσκευής. Αν και δεν είναι μια αμιγώς εκπαιδευτική εφαρμογή μπορεί ωστόσο να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο σε κατάλληλα διαμορφωμένα σενάρια μαθήματος και δραστηριότητες.

augmented reality mobile ss 1920

Εξειδικευμένες εφαρμογές AR. Αυτές οι εφαρμογές συνήθως εμπεριέχουν ένα σύνολο 3D μοντέλων και άλλων διαδραστικών αντικειμένων που μπορεί να επιλέξει ο χρήστης π.χ 3D BearArloopa. Πολλές φορές η εφαρμογή μπορεί να απαιτεί το αντίστοιχο υλικό που τη συνοδεύει (βιβλίο ή άλλη συσκευή) με το οποίο γίνεται η αναγνώριση των αντικειμένων από την εφαρμογή. Τέτοια παραδείγματα είναι το Merge Cube, τα βιβλία ζωγραφικής Quiver κ.α.

arloopa ar

Την παρούσα στιγμή υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη και επενδύσεις στις εκπαιδευτικές εφαρμογές AR με αποτέλεσμα να υπάρχουν ήδη στην αγορά αρκετές εφαρμογές του είδους. Ωστόσο, επειδή η τεχνολογία είναι σχετικά νέα, απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και γενικά η ανάπτυξη τέτοιων εφαρμογών είναι τεχνικά απαιτητική, οι περισσότερες εφαρμογές AR δεν είναι στην πράξη δωρεάν αλλά συνήθως προσφέρουν ένα υποσύνολο των λειτουργιών τους για δωρεάν χρήση.

Σε αυτή τη σελίδα θα δείτε μια συλλογή με εφαρμογές AR που μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν

Επειδή όμως οι περισσότερες εφαρμογές εγκαθίστανται σε συσκευές android  θα χρειαστεί ίσως να προβάλετε την οθόνη του κινητού σας σε μια συσκευή laptop . Κατεβάστε λοιπόν την εφαρμογή Screen Stream over HTTP στο κινητό σας.

Προβολή οθόνης κινητής συσκευής android σε οθόνη υπολογιστή

Προβολή οθόνης κινητής συσκευής android σε οθόνη υπολογιστή με την εφαρμογή Screen Stream over HTTP. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να προβάλουμε την οθόνης μας και στον συνδεδεμένο στον υπολογιστή προβολέα.
Απαιτείται μόνο ασύρματη σύνδεση της κινητής συσκευής στο ίδιο τοπικό δίκτυο με αυτό που συνδέεται ο υπολογιστής.
⚠️ Η εφαρμογή δεν είναι κατάλληλη για streaming video γιατί έχει μια καθυστέρηση της τάξης 0.5 με 1 δευτερόλεπτο ή και παραπάνω αν η συσκευή δεν έχει καλό επεξεργαστή και το wifi είναι αργό. Επίσης, δεν μεταδίδει ήχο.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πως θα συνδέσετε το κινητό με το laptop σας ή τον επιτραπέζιο υπολογιστή σας.

Πλατφόρμες δημιουργίας εφαρμογών AR.

Η ανάπτυξη εφαρμογών AR συνδυάζει αρκετές τεχνολογίες όπως 3Δ γραφικά, αναγνώριση προτύπων (computer vision), τεχνητή νοημοσύνη (AI), διεπαφή χρήστη (user interface), cloud τεχνολογίες κ.α. Πώς όμως μπορεί ένας εκπαιδευτικός που δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις να δημιουργήσει μια εκπαιδευτική εφαρμογή AR;

Επειδή υπάρχει ανάγκη δημιουργίας απλών εφαρμογών AR έχουν δημιουργηθεί διάφορα εργαλεία ανάπτυξης AR που δίνουν τη δυνατότητα σε ένα χρήστη να δημιουργήσει εύκολα μια εφαρμογή AR μέσω ενός γραφικού περιβάλλοντος και χωρίς να έχει ειδικές γνώσεις. Τέτοια παραδείγματα εφαρμογών που μπορείτε να δοκιμάσετε δωρεάν είναι τα Blippar, και Assemblr.

Αξιοποίηση του λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας Blippar

Η εφαρμογή χρησιμοποιεί την τεχνολογία της αναγνώρισης εικόνας για να εκκινήσει την ψηφιακή πληροφορία που επιλέχθηκε από τον χρήστη, συγκρίνοντας τη φωτογραφία του φυσικού αντικειμένου από την κάμερα της συσκευής με φωτογραφίες από μια βάση δεδομένων. Απαραίτητη προϋπόθεση η πρόσβαση στο διαδίκτυο. Έτσι, εμφανίζονται ψηφιακά εικονίδια, τα οποία παρέχουν τη δυνατότητα στο χρήστη να αλληλεπιδράσει άμεσα με τη συσκευή ελέγχοντας συνειδητά (μέσα από τις επιλογές του) τις ενέργειες στις οποίες θα προβεί ή τις πληροφορίες που θα ανασύρει.

Διαβάστε περισσότερα στην εργασία Διαδραστική αφίσα AR το ΚΠΕ Πεταλούδων . Για τη διαδικασία δημιουργίας της εφαρμογής AR δείτε τα παρακάτω βίντεο.

Παράδειγμα AR οπτικής αναγνώρισης εικόνας με φορητή συσκευή σε διαδραστική αφίσα

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων – Βγάλτε φωτογραφίες τους/τις μαθητές/τριές σας με τα αγαπημένα τους ζώα
Πατήστε στην εικόνα

5d6e4b04250000ad0001db6c

Design D 3

Δωρεάν εφαρμογή αυτόματης κατασκευής
τεστ μαθηματικών

Αναρίθμητες ασκήσεις και εκατοντάδες προβλήματα για εκτύπωση ή σώσιμο σε pdf
Βρείτε την εφαρμογή και τις οδηγίες  κατασκευής εξατομικευμένων ασκήσεων στην ιστοσελίδα του κ. Παρούτσα πατώντας στην παρακάτω εικόνα

τίτλο 26

Design D 3

Εκπαιδευτικά βίντεο  για γλώσσα και μαθηματικά για όλες τις τάξεις από το Ιnte learn

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog

τίτλο 19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design D 3Διδακτικές Προτάσεις ΕξΑΕ

Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70 του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας θέτοντας ως προτεραιότητα την υποστήριξη των εκπαιδευτικών ΠΕ70 των Δημοτικών Σχολείων στην εξ Αποστάσεως Διδασκαλία, προβήκαμε στη δημιουργία και επιμέλεια του διδακτικού υλικού

«Διδακτικές Προτάσεις για το Δημοτικό σχολείο στο πλαίσιο της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας»

Το υλικό περιλαμβάνει ενδεικτικά διαγράμματα ροής διδασκαλίας στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ενδεικτικές διδακτικές προτάσεις με αξιοποίηση Φύλλων Εργασίας, στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας, της Ιστορίας, των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών, καθώς επίσης και μία ενδεικτική διαθεματική πρόταση διδασκαλίας της Ιστορίας.

Στόχος  του υλικού είναι η παράθεση ενδεικτικών διδακτικών προσεγγίσεων και υλικού που είναι συμβατά με το περιβάλλον της webex meetings και δεν απαιτούν πολύπλοκες τεχνολογικές διαδικασίες. Στην κατεύθυνση αυτή καθένας/μία εκπαιδευτικός μπορεί με αφορμή το υλικό να σχεδιάζει και να οργανώνει τη διδασκαλία του/της με βάση το μαθησιακό προφίλ, τα ενδιαφέροντα και τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών της τάξης του/της.

Δείτε το υλικό εδώ


Design D 3

ΠΩΣ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΑΦΙΣΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!

Οι συγκεκριμένες οδηγίες αφορούν στη δημιουργία πίνακα ζωγραφικής όμως, κατά τον ίδιο τρόπο, μπορείτε να εκτυπώσετε οτιδήποτε θέλετε σε οποιοδήποτε μέγεθος διαλέξετε!



Λήψη αρχείου

Δείτε και το παρακάτω βίντεο

τίτλο 32

Πηγή:http://messylessons.gr

 

Design D 3

Οι τέσσερις πράξεις των Μαθηματικών / Αφίσες για τις μικρές τάξεις του δημοτικού



Λήψη αρχείου

Design D 8

Ένα blog για τα κλάσματα

Ένα μπλογκ για τα κλάσματα χρησιμεύει γιατί:

Α) το διδακτικό βιβλίο των μαθηματικών  της ε’ τάξης δεν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη της εκπαιδευτικής κοινότητας,

Β) οι εργασίες που έχουν αναρτήσει συνάδελφοι στο διαδίκτυο αν και είναι εξαιρετικά βοηθητικές, είναι μάλλον σκόρπιες και αποσπασματικές,

Γ) η επιτυχία στα μαθηματικά επηρεάζει σημαντικά τη σχολική σταδιοδρομία των μαθητών, άρα είναι κρίσιμο να στηριχθεί,

Δ) τα μαθηματικά προσφέρουν τρόπους για να κατανοήσουμε τον κόσμο

και Ε) τα κλάσματα αποτελούν ένα οικοδόμημα, η νοητική κατάκτηση του οποίου μπορεί να συμβάλει στην διανοητική αυτοπεποίθηση των εντεκάχρονων παιδιών, και αυτή με τη σειρά της στη διαμόρφωση κριτικά σκεπτόμενων πολιτών.

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στο blog

images 5


Βιντεομαθήματα για τη διδασκαλία των Κλασμάτων

2

Σε αυτό  τον σύνδεσμο  ή πατώντας στην πιο πάνω εικόνα θα βρείτε βιντεομαθήματα, τα οποία μπορείτε να αξιοποιήσετε στη διδασκαλία των Κλασμάτων!

Συγκεκριμένα θα βρείτε βιντεομαθήματα για:
1. Τα μέρη του κλάσματος και τι μας δείχνουν.
2. Κλασματική μονάδα
3. Σύγκριση Κλασματικών Μονάδων
4. Τα μέρη του κλάσματος και τι μας δείχνουν.
5. Γνήσια Κλάσματα
6. Κλάσματα ίσα με την ακέραια μονάδα
7. Καταχρηστικά Κλάσματα
8. Μεικτοί Αριθμοί
9. Μετατροπή καταχρηστικών κλασμάτων σε μεικτούς αριθμούς
10. Μετατροπή μεικτών αριθμών σε καταχρηστικά κλάσματα.
11. Ισοδύναμα Κλάσματα
12. Το κλάσμα ως πηλίκο διαίρεσης

 

Design D 8

“Escape Fractions Camp”

Escape room ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ

 


Design D 3

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
(BOOK CREATOR)

Μαθήματα Μουσικής μέσα από την εφαρμογή Book Creator από την ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ

Δείτε το υλικό εδώ

Design D 7

 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.