3, 2, 1 Φύγαμε!

Προσπαθήσαμε πολύ να βρούμε έναν τρόπο να στείλουμε τον εξωγήινό μας στο σπίτι του. Ό,τι όμως και να δοκιμάζαμε το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Ο εξωγήινος έπεφτε πάλι στην γη. Με την αφορμή αυτήν μιλήσαμε για την βαρύτητα της γης και των άλλων πλανητών και ουράνιων σωμάτων. Τελικά βρήκα με τη λύση. Δέσαμε τον εξωγήινό μας σε ένα μπαλόνι με ήλιον και το αφήσαμε να φύγει ψηλά στον ουρανό!