Σήμερα ξεκινήσαμε την ενασχόληση με ένα πολύ αγαπημένο στα παιδιά θέμα που είναι τα μουσικά όργανα της συμφωνικής ορχήστρας. Για εφόρμηση χρησιμοποίησα την τεχνική της ενεργητικής ακρόασης. Τα παιδιά ακούγοντας την μικρή νυχτερινή μουσική του Μότσαρτ ζωγραφίζανε . Τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό καθώς ακούνε αυτήν τη μουσική.


Στη συνέχεια είδαμε στο you tube την συμφωνική ορχήστρα να παίζει αυτήν τη μουσική σύνθεση
https://www.youtube.com/watch?v=ISwUxGa_fsY&t=65s
Παρατηρήσαμε την οικογένεια των βιολιών, τον ήχο τους και τον τρόπο με τον οποίο παράγεται.
Είχαμε την τύχη να έχουμε και ένα αληθινό βιολί στην τάξη.

Ωστόσο φτιάξαμε και το δικό μας έγχορδο όργανο χρησιμοποιώντας ένα κουτί και λαστιχάκια.
