Εκλογές

17 Νοεμβρίου. Επέτειος του Πολυτεχνείου. Την εβδομάδα που μας πέρασε μιλήσαμε για την Δημοκρατία παίρνοντας αφορμή από το παραμύθι της Αρμενιάκου « Η κυρία Δημοκρατία». Και τι πιο ταιριαστό να κλείσουμε αυτό το θέμα διοργανώνοντας εκλογές μέσα στην τάξη μας. 
Την προηγούμενη μέρα αποφασίσαμε ποιοι θα είναι υποψήφιοι. Έτσι επιλέχθηκαν τρία άτομα . Το παιδί που θα βγει πρώτο μετά από την εκλογική διαδικασία θα είναι ο υπεύθυνος της δανειστικής μας βιβλιοθήκης.

D0DA8BF7 D97F 4BD0 8DB7 E8291A27014A          6BCD8453 E2C6 4B52 8798 1447D3E5D899

 

 Τα  παιδιά με πολλή σοβαρότητα και υπευθυνότητα ψήφισαν με ψήφο μυστική , καταμέτρησαν τις ψήφους και συνεχάρησαν την νικήτρια των εκλογών!