Εκλογές
17 Νοεμβρίου. Επέτειος του Πολυτεχνείου. Την εβδομάδα που μας πέρασε μιλήσαμε για την Δημοκρατία παίρνοντας αφορμή από το παραμύθι της Αρμενιάκου « Η κυρία Δημοκρατία». Και τι πιο ταιριαστό να κλείσουμε αυτό το θέμα διοργανώνοντας εκλογές μέσα στην τάξη μας.
Την προηγούμενη μέρα αποφασίσαμε ποιοι θα είναι υποψήφιοι. Έτσι επιλέχθηκαν τρία άτομα . Το παιδί που θα βγει πρώτο μετά από την εκλογική διαδικασία θα είναι ο υπεύθυνος της δανειστικής μας βιβλιοθήκης.
Τα παιδιά με πολλή σοβαρότητα και υπευθυνότητα ψήφισαν με ψήφο μυστική , καταμέτρησαν τις ψήφους και συνεχάρησαν την νικήτρια των εκλογών!
