M αφορμή την Ημέρα των ζώων , αλλά και τις δράσεις του ενεργού πολίτη, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας η Κατερίνα Παπαποστόλου, εκπαιδευτικός , εκπρόσωπος της ΑΜΚΕ “ΖωΕς”, μαζί με τον Αξελ, διαπιστευμένο σκύλο θεραπείας. Τα παιδιά άκουσαν την ιστορία του Αξελ, πληροφορήθηκαν για τον τρόπο προσέγγισης των αδέπσοτων ζώων και άκουσαν ένα παραμύθι με ήρωα τον ίδιο τον Αξελ
Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ασχολήθηκαμε με την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο. Για τον σκοπό αυτό , βρεθήκαμε σήμερα το πρωί στον χώρο του Δημοτικού σχολείου. Μας υποδέχτηκαν με χαρά και μετά την πρωινή προσευχή μπήκαμε με τους παλιούς μας φίλους μέσα στην αίθουσα της πρώτης τάξης. Τους δώσαμε το δώρο που είχαμε ετοιμάσει, είπαμε δύο τραγούδια μαζί και πήγαμε στον χώρο της βιβλιοθήκης. Η δασκάλα της πρώτης τους διάβασε παραμύθι που τους άρεσε πολύ. Έπειτα στην αίθουσα των εικαστικών ζωγραφίσαμε όλοι μαζί ο,τι μας έκανε πιο πολύ εντύπωση από το παραμύθι που ακούσαμε. Ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα της πληροφορικής, στην τραπεζαρία του ολοήμερου, στην αίθουσα με τα επιτραπέζια παιχνίδια. Βγήκαμε διάλειμμα με τους φίλους μας και φάγαμε το πρωινό μαζί τους. Τέλος, παίξαμε στο γυμναστήριο σκυταλοδρομία ολοι μαζί και το αποτέλεσμα ήταν ισοπαλία! Μας κέρασαν χυμούς και κρακερακια και αποχαιρετιστήκαμε. Δώσαμε ραντεβού για τον Σεπτέμβριο!











































