Stem και ρομποτική με αφορμή ένα βιβλίο

Το τελευταίο εργαστήριο δεξιοτήτων για την σχολική χρονιά 2025-26 ήταν από την θεματική ενότητα « Δημιουργώ και καινοτομώ». Χρησιμοποιώντας το βιβλίο των Αντώνη Παπαθεοδούλου και Δικαίου Χατζηπλή « Χαριστική Βιβλιοθήκη» κάναμε δραστηριότητες stem ( science,  technology, engineering, mathematics)  και δραστηριότητες εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Μπορείτε να τις δείτε στο παρακάτω link:

IMG 4920

https://youtu.be/lxrJJKJAbsQ?feature=shared

Ομαλή μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος ασχολήθηκαμε με την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο. Για τον σκοπό αυτό , βρεθήκαμε σήμερα το πρωί στον χώρο του Δημοτικού σχολείου. Μας υποδέχτηκαν με χαρά και μετά την πρωινή προσευχή μπήκαμε με τους παλιούς μας φίλους μέσα στην αίθουσα της πρώτης τάξης. Τους δώσαμε το δώρο που είχαμε ετοιμάσει, είπαμε δύο τραγούδια μαζί και πήγαμε στον χώρο της βιβλιοθήκης. Η δασκάλα της πρώτης τους διάβασε παραμύθι που τους άρεσε  πολύ. Έπειτα στην αίθουσα των εικαστικών ζωγραφίσαμε όλοι μαζί ο,τι μας έκανε πιο πολύ εντύπωση από το παραμύθι που ακούσαμε. Ξεναγηθήκαμε στην αίθουσα της πληροφορικής, στην τραπεζαρία του ολοήμερου, στην αίθουσα με τα επιτραπέζια παιχνίδια. Βγήκαμε διάλειμμα με τους φίλους μας και φάγαμε το πρωινό μαζί τους. Τέλος, παίξαμε στο γυμναστήριο σκυταλοδρομία ολοι μαζί και το αποτέλεσμα ήταν ισοπαλία! Μας κέρασαν χυμούς και κρακερακια και αποχαιρετιστήκαμε. Δώσαμε ραντεβού για τον Σεπτέμβριο!

IMG 4893