Προσπαθήσαμε πολύ να βρούμε έναν τρόπο να στείλουμε τον εξωγήινό μας στο σπίτι του. Ό,τι όμως και να δοκιμάζαμε το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Ο εξωγήινος έπεφτε πάλι στην γη. Με την αφορμή αυτήν μιλήσαμε για την βαρύτητα της γης και των άλλων πλανητών και ουράνιων σωμάτων. Τελικά βρήκα με τη λύση. Δέσαμε τον εξωγήινό μας σε ένα μπαλόνι με ήλιον και το αφήσαμε να φύγει ψηλά στον ουρανό!
Ένα μήνυμα ήχου ήρθε στο κινητό μου με μια φωνή περίεργη σαν από άλλο πλανήτη…
Αυτό το πλάσμα που μιλάει στο μήνυμα μας λέει ότι κρυώνει και ζητάει βοήθεια. Πού μπορεί να βρίσκεται και κρυώνει; Στο ψυγείο, στην κατάψυξη. Πάμε να δούμε.
Τι να είναι; Πώς θα τον ελευθερώσουμε; Πρέπει να λιώσουμε τον πάγο. Τα παιδιά λένε ιδέες. Με σφυρί , με τον ήλιο, με αλάτι , με ζεστό αέρα, με νερό. Δοκιμάζουμε κάποιους από αυτούς τους τρόπους.
Τα καταφέραμε. Μα τι είναι ; Ένας εξωγήινος. Ο επόμενος ήρωας που συνάντησε ο Σοφοκλής.
Πρέπει να βρούμε από ποιόν πλανήτη είναι. Πώς ; Ακούμε ακόμη ένα ηχογραφημένο μήνυμα.
“Γυρίστε τον τροχό για να βρείτε το σπίτι μου”.
Το σπίτι του είναι ο Κρόνος. Ας βρούμε πληροφορίες για αυτόν τον πλανήτη. Τα παιδιά ψάχνουν πληροφορίες με τους γονείς τους.
Βρίσκω κι εγώ , τις ενώνω σε μια παρουσίαση και τη δείχνω στα παιδιά, καθώς συζητάμε γεια τα χαρακτηριστικά του πλανήτη και για τους δορυφόρους του. Με ένα βιωματικό παιχνίδι μαθαίνουμε τι είναι ο δορυφόρος.
Συζητήσαμε για το τι είναι διαδίκτυο. Με ειδικό εποπτικό υλικό μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονεί. Κάθε σχολείο του προγράμματος e twinning ανέλαβε να κάνει ένα κομικ όπου θα αναφερόταν σε έναν από τους κανόνες του ασφαλούς διαδικτύου. Το δικό μας το σχολείο ανέλαβε το “όχι στην αλόγιστη χρήση του υπολογιστή”.
Για να καταλάβουμε πώς βγάζουν ήχο τα πνευστά όργανα κατασκευάσαμε ένα μπουκαλόφωνο . Χρησιμοποιήσαμε τρία μπουκάλια στα οποία προσθέσαμε νερό έτσι ώστε η στάθμη του νερού να είναι διαφορετική και στα τρία.
Σήμερα ξεκινήσαμε την ενασχόληση με ένα πολύ αγαπημένο στα παιδιά θέμα που είναι τα μουσικά όργανα της συμφωνικής ορχήστρας. Για εφόρμηση χρησιμοποίησα την τεχνική της ενεργητικής ακρόασης. Τα παιδιά ακούγοντας την μικρή νυχτερινή μουσική του Μότσαρτ ζωγραφίζανε . Τους ζητήθηκε να ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό καθώς ακούνε αυτήν τη μουσική.
Στη συνέχεια είδαμε στο you tube την συμφωνική ορχήστρα να παίζει αυτήν τη μουσική σύνθεση
Σε συνεργασία με ένα άλλο σχολείο του προγράμματος φτιάξαμε με τη μεικτή τεχνική της ζωγραφικής και του κολλάζ , ένα έργο εμπνευσμένοι από τον πίνακα του Πάμπλο Πικάσο “ο ακροβάτης”. Εμείς βάψαμε το φόντο και κολλήσαμε σκισμένα κομματάκια από εφημερίδα στο ένα του πόδι. Καθώς το ετοιμάζαμε κάναμε βιντεοκλήση με το άλλο σχολείο. Επειδή το σχολείο συνεργασίας ήταν κοντινό βρέθηκα με την νηπιαγωγό και της παρέδωσα το ημιτελές έργο. Αυτοί το τελείωσαν και μας έστειλαν τη φωτογραφία του.
Για να γιορτάσουμε αυτήν την ημέρα που μας αφορά άμεσα , ζητήσαμε από τους γονείς να διαβάσουν το απόγευμα κάτι στα παιδιά τους και να βγάλουν μια φωτογραφία. Την επόμενη μέρα τα παιδιά έφεραν το αγαπημένο τους βιβλίο και το διάβασαν δυνατά στους συμμαθητές τους!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.