kantonopou’s blog

ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΟΛΜΕ – (ΜΕΡΟΣ 3ο)

Συγγραφέας: kantonopou στις 21 Δεκεμβρίου, 2008

Ο πολυεπίπεδος ανομισμός και η πόλωση της ΟΛΜΕ


Πού είναι η αντίδρασή σας κύριοι για τις ανοησίες της Ρεπούση; Τόσο τιμάτε το αίμα των Ελλήνων; Ή είναι κι? αυτό μέρος του προγράμματος που εκτελούν άλλοι κι? εσείς πήρατε εντολή να σωπάσετε; Το ψάρι βρωμάει απ? το κεφάλι και σεις κατά τον τύπο ευτυχώς είστε η άρρωστη κεφαλή των καθηγητών που μάχεται προδοτικά όσα υγιή έμειναν σ? αυτόν τον τόπο. Φαίνεται αυτό από το πόσο νοιάζονται για τις συνελεύσεις σας. Ή μήπως το επιδιώξατε κι? αυτό για να πλέετε ανεμπόδιστα και να αισθάνεσθε και κυρίαρχοι; Αν κάτι τους φέρνει κοντά σας είναι η ώρα της ψηφοφορίας για τις πολιτικές τους προτιμήσεις. Άλλο κουσούρι κι? αυτό για να κρατάει διαιρεμένο τον κλάδο και μη στεκούμενο στα πόδια του.
Και κάτι που βρήκαμε τελευταία σε ανακοίνωσή σας. Χαρακτηρίσατε σχολείο πρότυπο, εντυπωσιακό το έργο των διδασκόντων και εμπνευσμένη την διευθύντρια του 132 δημοτικού σχολείου Γκράβας, που κατάργησε την πρωϊνή προσευχή των μαθητών, αντικαθιστώντας την με την ΄΄καλοσυνάτη πρωϊνή προσευχή από στίχους του Γ.Ρίτσου΄΄ και δίδασκε αλβανικά σε αλλοδαπούς μαθητές, ερήμην του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα με περιεχόμενο ανθελληνικό από βιβλία που της προμήθευε δωρεάν η Αλβανική πρεσβεία στην Αθήνα; ΟΛΜΕ τρελλάθηκες ή εγκληματείς; Μπας και στην πρότασή σας, το σχολείο να επιτρέπει την ανάπτυξη οποιασδήποτε συνείδησης, περιλαμβάνεται και η υποστήριξη της Τσαμουριάς; Απαντήστε στο ερώτημα πονηρή συγκαθεδρία της ΟΛΜΕ. Έτσι ήσασταν ή έτσι γίνατε από τότε που γινήκατε προεδρείο, από κάποια αερικά που επισκέπτονται χώρους σαν τους δικούς σας; Πρόεδροι των ΕΛΜΕ, προαλείφεσθε και σεις για τέτοιες εφιαλτικές ασχημίες; Κρατηθείτε εκεί που είστε. Θα σας βάλουν χέρι τα αερικά, που κάποια απ? αυτά έχουν σάρκες και οστά.

Και στο γιγαντιαίο και δούρειο επιχείρημά σας, αλλά στα πράγματα ψωραλέο και κούφιο, ότι έχουμε κοσμικό κράτος και όχι θρησκευτικό, τι θα λέγατε για τους δημιουργούς του ελληνικού συντάγματος, όταν προτάσσουν το όνομα της Αγίας Τριάδος; Ότι είναι κρετίνοι και η δική σας σύλληψη μεγαλοφυής σαν προϊόν πνευματικής εξέλιξης στο χρόνο; Εσείς είστε προϊόν μετάλλαξης και μάλιστα της κάτω βόλτας. Άσπρο και μαύρο μόνο βλέπετε; Δεν υπάρχουν αποχρώσεις και άλλα χρώματα; Ή Χομεϊνί ή Στάλιν; Αυτή είναι η πολωμένη, η πορωμένη, η κολλημένη και κωλυματική συγκεντρωτική σκέψη του κάθε ολοκληρωτικά σκεπτόμενου. Τι βάρβαρη που γίνεται η ζωή όταν αντιλαμβάνονται κάποιοι την κρατική εξουσία σαν σκύλα και χάρυβδη και προκρούστεια κλίνη των ελεύθερων επιλογών του λαού. Είναι κάτι άλλο ο φασισμός ευρύνοες συμψηφιστές της ΟΛΜΕ, που ταυτίζετε και συσχετίζετε τα αταύτιστα και άσχετα; Που είναι ο σεβασμός σας παρωπιδοφόροι και παρωτιδοφόροι της ΟΛΜΕ στα εκατομμύρια των κατ? εξοχήν αντιστασιακών, χριστιανών μαρτύρων και νεομαρτύρων της Ρωμαιοκρατίας και Τουρκοκρατίας και των πάμπολων άλλων, χριστιανών πάλι, που θέρισαν τα ολοκληρωτικά καθεστώτα για την χριστιανική πίστη τους και μόνο; Όλοι αυτοί είναι αμελητέοι; Σεις προβάλλατε τον συμπαθέστατο Τεμπονέρα και τον εξισώσατε με τους αγωνιστές του ?21 και του ?40 σαν ορόσημο της νεότερης ιστορίας. Θυμηθείτε μια ανακοίνωσή σας. Καλά, έχετε επίγνωση σε ποιους απευθύνεστε; Είστε κατασκευαστές φλάμπουρων για άλλους αλλά εσείς δεν πιστεύετε σε αγώνες ούτε θυσιάζετε τίποτε, αλλά όλα των άλλων.
Πουθενά δεν μάθατε ότι η Ορθοδοξία δεν είναι θρησκεία και ότι ο θεάνθρωπος ήρθε στον κόσμο για να καταργήσει το φαινόμενο των θρησκειών; Μήπως μάθατε θρησκευτικά επί Ιεράς Εξέτασης; Δεν μάθατε ποτέ για συναλληλία, παράλληλη πορεία εκκλησίας-κράτους χωρίς εκατέρωθεν αναμίξεις; Είστε σίγουροι ότι δεν εξυψώνετε την κρατική εξουσία με τρόπο ολοκληρωτικό; Όλο το στυλ της έκφρασής σας προδίδει ολοκληρωτική συνείδηση. Ποιος θα ελέγξει την αυθαιρεσία της κρατικής εξουσίας; Οι δημοκρατικές δυνάμεις που θα εμπνευσθούν από την παιδεία; Ποια παιδεία; Την αθεϊστική; Ώρα να μας πείτε ότι η δημοκρατία είναι επιλογή και όχι προβολή του ηθικού νόμου που είναι σπαρμένος, όπως και όλο μας το είναι από το θεό. Είναι επιλογή ή ανάγκη; Υπήρξε ποτέ λαός που να μην ήθελε τη δημοκρατία; Το ΄΄δίχως θεό όλα επιτρέπονται΄΄ του Ντοστογιέφσκυ το θυμάστε; Κάποιοι άθεοι σαν και σας τα κάνανε μαντάρα. Ξεχνάτε τα θύματα, χριστιανούς και μη, των αθεϊστικών καθεστώτων; Η θρησκειολογία που θέλετε να φέρετε και θα είναι μια επόμενη κομμένη φέτα του σαλαμιού, μετά την έξωση του εξομολόγου από τα σχολεία και μετά την οικτρή διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας, για την οποία δεν διαμαρτυρηθήκατε, τι νομίζετε ότι θα επιφέρει; Λύση στο πρόβλημα της πνευματικής ελευθερίας, την οποία καταστρατηγεί η χριστιανική πίστη; Οι άγιοι θα βλάψουν την ελευθερία ή θα περιορίσουν την ασυδοσία; Στο ίδιο επίπεδο οι άγιοι και οι μάρτυρες της Ορθοδοξίας με τα άλλα θρησκεύματα;

Στο ίδιο επίπεδο του θεολογικού σας ανομισμού και ο κοινωνικός σας. Πως το σκεφθήκατε εκείνο το έωλο και ξετσίπωτο, ότι το σχολείο επιτρέπει τη δημιουργία οποιασδήποτε συνείδησης; Είτε ούτως είτε άλλως αυτό δεν συμβαίνει; Έχετε μήπως τη αφέλεια να νομίζετε ότι τα μέσα ενημέρωσης δεν ασκούν πλύση εγκεφάλου; Γιατί δεν μιλάτε για υγιή και αληθινή συνείδηση και όχι εκκλίνουσα που θα διωχθεί ενδεχομένως για τις πράξεις της και από το νόμο; Η μήπως υπάρχει χειροπιαστή αλήθεια μόνο στις θετικές επιστήμες και στα υπόλοιπα και σημαντικότερα μεγέθη της ζωής η υπόθεση παίζεται, και άιντε σκορποχώρι, αλλέστε σκύλοι κι? αλλεστικά μη δώστε. Τα επιστημονικά συνέδρια που γίνονται και εμφανίζουν με λεπτομέρεια την διάκριση ανάμεσα στη μοναδικότητα του υγιούς και τις αναρίθμητες εκδόσεις της έλλειψής του δεν σας συγκινούν; Τι θα περιλαμβάνει μέσα της αυτή η οποιαδήποτε συνείδηση; Τα ομοφυλόφιλα αγόρια για παράδειγμα, που θα σουλατσάρουν ανενόχλητα στην αυλή του σχολείου, πιασμένα χέρι-χέρι πατερούληδες της ΟΛΜΕ ή τις όποιες άλλες αποκλίνουσες συμπεριφορές που δεν βλάπτουν άμεσα αλλά σαπίζουν το κοινωνικό οικοδόμημα; Μη σοκάρεσθε! Άγγλοι παιδαγωγοί, πριν κάποια χρόνια, πρότειναν την εκθήλυνση της ενδυμασίας των αγοριών, για μείωση της επιθετικότητάς τους. Πιθανόν έτσι και οι ίδιοι να μείωσαν την δική τους επιθετικότητα για να ΄΄ισορροπούν΄΄. Τέτοια παιδεία οραματίζεσθε; Μη επεμβατική για να θεραπεύει τα άρρωστα; Το σχολείο όμως δεν θα διδάξει το ορθό και το υγιές; Ή αυτές οι κατηγορίες σκέψης δεν ισχύουν για σας; Θα αφήσουμε για παράδειγμα τον μαθητή να διαλέξει ανάμεσα στο ολοκληρωτικό μοντέλο σκέψης και στο δημοκρατικό ή ανάμεσα στις αξίες και στις απαξίες; Θα τον αφήσουμε χωρίς καθοδήγηση; Δεν καταλαβαίνετε ότι οδηγείτε στην κοινωνική διάλυση; Ότι η κοινωνία τιμωρεί και σε έκρυθμες καταστάσεις (πόλεμος) σκοτώνει τους ανομούντας, όσους δηλαδή πιστεύουν σε αλλότριες αξίες και δεν αντιλαμβάνονται το κοινωνικό τους χρέος; Μήπως άλλα εννοείτε και σας παρεξηγούμε; Δεν νομίζουμε. Όσο και να μακιγιάρετε το έκτρωμά σας θα παραμένει δυσώδες και δύσμορφο. Δεν γνωρίζετε ότι η υγιής κοινωνική συνείδηση διαμορφώνεται με την υιοθέτηση των παγκόσμια αναγνωρισμένων αξιών που είναι μοναδικές και όχι πολυσήμαντες ή αμφισήμαντες και ότι η απεμπόλησή τους επισείει το έδαφος της ψυχικής και κοινωνικής υγείας; Πως φαντάζεσθε για παράδειγμα το σχολείο; Θερμοκοιτίδα της όποιας επιλογής; Κατάληψη για παράδειγμα θέλουν οι λίγοι άρα και οι πολλοί; Τις καταλήψεις τις σιγοντάρατε. Εφηβίζετε κύριοι ή διολισθαίνετε στη συνηγορία υπεράσπισης των μαθητών για μια καθαρά παράνομη πράξη ώστε να διαβρωθεί η μαθητική τους συνείδηση μέσα από αυτό; Τις δικαιολογήσατε επαρκέστατα, δίνοντας την εντύπωση ότι οι μαθητές έχουν συνείδηση των προβλημάτων της παιδείας και μπορούν να παρεμβαίνουν δυναμικά. Καλά ακόμα δεν βγήκαν από το αυγό τους και σεις τους τραβάτε για να ωριμάσουν πριν την ώρα τους, σαν νάτανε ήδη συνδικαλιστές; Όλοι τόχουνε τούμπανο ότι κομματικοί βαλτοί παρακινούν τα παιδιά και σεις το παίζετε προστατευτικές νταντάδες τους; Μήπως γίνεσθε μ? αυτόν τον τρόπο πλάτες τους; Και φυσικά τα παιδιά άλλο που δεν θέλουν. Διακοπές όποτε θέλουμε χωρίς καμιά συνέπεια. Έχουν χρόνο τα παιδιά να σκεφθούν τέτοια πράγματα; Γνωρίζετε την κατάσταση των μαθητών κύριοι επαΐοντες; Αλλά αυτά έχει ο δικός σας τρόπος σκέψης. Φανταστικές πονηρές προκείμενες για τρελά συμπεράσματα κι? ακόμα πιο τρελά οράματα. Τι γλυκείς που είστε όταν από τη μια σας σοκάρει η εικόνα μαθητών στα δικαστήρια και από την άλλη είναι σαν να τους λέτε ΄΄ναι παιδιά, παρανομήστε, δεν πειράζει, ο σκοπός σας είναι ιερός, θα χρειασθείτε και αργότερα στον αγώνα, εμείς θα σας προστατέψουμε για να βγείτε και πιο δυνατοί. Και προπαντός, δεν κοστίζει τίποτε΄΄. Ατιμώρητη η παρανομία στην κοινωνία ατιμώρητη και στην παιδεία. Θαυμάστε κατάντια. To ελληνικό σχολείο, σχολείο παρανομίας με τις ευλογίες της ΟΛΜΕ. Ρωτήθηκε η βάση για τις αποτρόπαιες δηλώσεις σας; Ότι θέλετε λέτε ανεξέλεγκτα και φρίττουν οι καϋμένοι οι γονείς μαζί σας. Τους εαυτούς σας εκφράζετε εν ονόματι της βάσης; Είστε ή δεν είστε διευθυντήριο;

Το μετερίζι της επιβίωσής σας υποστηρίζετε με πυροτεχνήματα κενού λόγου. Τι κάνατε κύριοι αντικαπιταλιστές με τα ιδιαίτερα μαθήματα των διορισμένων καθηγητών; Για τα παιδαγωγικά πλην των άλλων προβλήματα που δημιουργεί; Νοιαστήκατε καθόλου για το κοινωνικό προφίλ του καθηγητή; Για τη νομιμοποίηση των μέχρι στιγμής θεωρούμενων παράνομων ιδιαίτερων μαθημάτων; Για την εξαγορά βαθμών; Για το ότι μαθητές άρχισαν να τολμούν και ανωνύμως να καταγγέλλουν καθηγητές που δεν κάνουν μάθημα προκοπής μέσα στην τάξη γιατί το κάνουν ιδιαιτέρως; Είχατε ποτέ τέτοια ευαισθησία ή φοβάστε μη μείνετε απ? έξω στην ψηφοφορία;

Τα απόνερα της ύβρης σου πονηρή συγκαθεδρία της ΟΛΜΕ. Η ΄΄επιστήμη΄΄ σου χωριζομένη αρετής πανουργία εστίν. Αποκόπτεις την αρετή από το θείον όταν στη θέση της μιας αλήθειας περί αυτού αξιώνεις τον αχταρμά των ετερόκλητων. Αφήστε κατά μέρος το λάβαρο του ανθρωπισμού που το σηκώνετε σαν μανιακοί και το στρέφετε εναντίον του θεού και των αγίων με τη φρικτή υποτίμησή τους. Έμποροι είστε, όχι παιδαγωγοί, για ανόητους ψάχνετε κι? όσους καταφέρετε. Πειράματα ευγονικής παιδείας στου κασίδη το κεφάλι νομίζετε ότι κάνετε, όντας κολοβωτές του πολιτισμού και κράχτες του παλαιομοδίτικου ολοκληρωτισμού. Εγκληματείτε σε βάρος των παιδιών του λαού όταν με χασάπικο και αναισθητικό τρόπο αποκόπτετε τους μαθητές από την εκκλησία. Γονείς κρατάτε, τρώνε την ψυχή των παιδιών σας. Στον κάλαθο των αχρήστων ρίπτονται τα πορίσματα των επιστημών που ενοχλούν τους διεκπαιρεωτές του παγκοσμιοποιητικού οράματος. Πρώτα προσβάλλανε το αίμα (την ιστορία) και μετά την πίστη (ορθοδοξία) του λαού. Κίσσιγκερ τα κατάφερες. Βρήκες εφιάλτες για τα σχέδιά σου. Σαν το μεγάλο φίδι που σφιχταγκαλιάζει το θύμα για να του συντρίψει τα κόκαλα και μετά να το καταπιεί. Το αντιλαϊκό σφιχταγκάλιασμα των μαθητών από την ΟΛΜΕ, βορά στο βλάσφημο τέμενος του ΄΄νέου΄΄ ανθρώπου, του απαλλαγμένου από θεούς και δαίμονες, αλλά δυστυχώς και από την αλήθεια περί θεού και των εχθρών του. Το αρχαίο ψέμα σε έκδοση ΟΛΜΕ!

Τόσα για την στενότητα του χώρου, εκτονώνοντας ένα μέρος της οργής μας. Αφήστε για λίγο την συνδικαλιστική αλουργίδα σας στο κρεμαστάρι και ψαρέψτε να μάθετε από συναδέλφους και άλλους παρατρεχάμενους τι πιστεύουν οι συνάδελφοι για σας. Και μετά διαψεύστε μας. Ήδη μας είπατε φονταμενταλιστές και σκοταδιστές. Αλλά δεν μπορούν τα γυαλιά σας να μας δείξουν αλλιώς. Έχετε χοντρά παραπέτα. Έχει σαπίσει μέσα σας ο αρνητισμός σας και αν δεν ασχολούνται κάποιοι μαζί σας είναι γιατί νεκρώνει και αποπροσανατολίζει η σκέψη σας. Και σεις συνεχίζετε να βαυκαλίζεσθε με το αναμάσημα του παραληρήματός σας. Η ίδια γραμμή. Τόσο σταθερό συνεργείο έχετε; Εσείς κρατάτε ζεστό τον πυρήνα του εκτρώματος που εκκολάπτετε και τον στέλνετε μεταλλαγμένο, ζαχαρωμένο και καμαρωτό στην περιφέρεια. Κρατηθείτε όμως γιατί η ψύξη του έρχεται από παντού όσο κι? αν τον ζεσταίνετε. Η ύπαρξή σας θολώνει ακόμη περισσότερο το τοπίο. Τα τέρατα από τα οποία δήθεν μας προστατεύετε και εξ? αιτίας τους δικαιολογείτε την θέση σας γκρινιάζοντας αδιάκοπα, θα τακτοποιούσαν τα προβλήματά μας πολύ καλύτερα από σας. Για την αντιστροφή των αξιών που επιχειρείτε με την άλλοτε άλλη δοσολογία αποβλακωτικού υλικού προς χανοποίηση των αναγνωστών και ακροατών σας, θα ντρεπόμαστε εμείς και πολλοί άλλοι για σας όσο εσείς δεν μπορείτε.

 


* Οι 15 πρώτοι υπογράψαντες το κείμενο εκπαιδευτικοί:

Δομινάρης Ιωάννης (ΠΕ1), Παπαδόπουλος Χαράλαμπος (ΠΕ4), Ανδρονίκου Αντώνιος (ΠΕ9), Μάνθος Κων/ίνος (ΠΕ2), Βεργούλη Αναστασία (ΠΕ6),Κενανίδης Λάζαρος (ΠΕ1), Μόσχου Άννα (ΠΕ14.06), Γαζοπούλου Μάγδα (ΠΕ6), Τσάνης Ευάγγελος (ΠΕ1), Πόπτσης Βασίλειος (ΠΕ1), Ιωαννίδου Πετρούλα (ΠΕ6), Μανούδης Αθανάσιος (ΠΕ2), Κορδολαίμη Ελένη (αρχ/ων.), Νικολαΐδης Αθανάσιος (ΠΕ4), Κωνσταντάκης Δημήτριος (δάσκαλος) (το e-mail των επιστολογράφων: giandom@in.gr):

   Πηγή :http://aktines.blogspot.com/2008/12/blog-post_8762.html 

Αφήστε μια απάντηση