Η περσινή χρονιά ήταν επίσης δημιουργική και για τους μαθητές της ομάδας ρομποτικής R@P (Robotics at Palairos) του σχολείου μας, καθώς συμμετείχαν σε πανελλήνιους διαγωνισμούς, όπου και διακρίθηκαν.logo

1η συμμετοχή: Μαθητικός διαγωνισμός του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού “Φαντασία να υπάρχει!”

Στόχος του διαγωνισμού ήταν μια χρηστική κατασκευή αποκλειστικά με ανακυκλώσιμα υλικά. Οι μαθητές της ομάδας ρομποτικής κατασκεύασαν ένα ψηφιακό ρολόι εξ ολοκλήρου με ανακυκλώσιμα υλικά, την επονομαζόμενη “Ανδριανή“. Το ρολόι αυτό λειτουργεί με τη χρήση ενός μικροελεγκτή Arduino και διαφόρων περιφερειακών, το οποίο αναγράφει την τρέχουσα ημερομηνία, την ώρα καθώς και επίπεδα υγρασίας και θερμοκρασία της ατμόσφαιρας.

.jpg

Για την κατασκευή αυτή οι μαθητές μας βραβεύτηκαν με έπαινο, από την επιτροπή του διαγωνισμού. Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα, στο Ζάππειο Μέγαρο το Σάββατο 2 Ιουλίου 2022. Εκεί η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κυρία Παναγιώτα Αχειμάστου, ΠΕ82 τεχνολόγος, εκπροσωπώντας την ομάδα ρομποτικής και το σχολείο μας, παρέλαβε με ιδιαίτερη χαρά το βραβείο, ένα drone το οποίο προστέθηκε στον τεχνολογικό εξοπλισμό τους σχολείου μας.

1669230357872 1669230357838

2η συμμετοχή: 4ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Ρομποτικής και Ανοιχτών Τεχνολογιών στην εκπαίδευση (ΕΛΛΑΚ)

O 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε στην Κυκλική Οικονομία και είχε σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στόχευε στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση.

Κύριος στόχος του διαγωνισμού αποτελεί ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία. Στον διαγωνισμό αυτόν οι μαθητές μας συμμετείχαν με την κατασκευή ενός ακόμη ψηφιακού ρολογιού από ανακυκλώσιμα υλικά, την επονομαζόμενη “Καλλιόπη“.

.jpg

Την Κυριακή 19/06/2022, οι μαθητές μας και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί ταξίδεψαν στην Αθήνα και με αμέριστη χαρά παρουσίασαν τα έργα τους στην εκδήλωση Opentech in Pubic Space: Circular Economy,  στο Πεδίον του Άρεως.

 1669231420878 1669231968617

1669231968779 1 1669231968747 1669231968714 1669231421106 1669231421085 1669231420341

Τα έργα τους ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία.

Δείτε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.

Τα μέλη της ομάδας ρομποτικής είναι:

  • Παύλος Γιαννιάς
  • Καλλίμαχος Μαζαράκης
  • Σοφία Μίχου
  • Δήμητρα Ράπτη
  • Ζωή Σιδερά
  • Δέσποινα Ταντάρου
  • Χρήστος Τάνταρος
  • Νικόλ Φαράχ

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παναγιώτα Αχειμάστου, ΠΕ82 – Τεχνολογίας, Βασιλική Καραμπά, ΠΕ86 – Πληροφορικής

Θα θέλαμε να ευχαριστούμε θερμά όλους τους εμπλεκόμενους για αυτές τις σπουδαίες διακρίσεις!

Ιδιαίτερα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το  Ίδρυμα Ωνάση ως κύριο χορηγό του διαγωνισμού ανοικτών τεχνολογιών αλλά και τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών ΕΕΛΛΑΚ για την προσφορά του τεχνολογικού εξοπλισμού αλλά και την κάλυψη όλων των εξόδων για την συμμετοχή των μαθητών μας στις κείμενες εκδηλώσεις.

Ευχόμαστε καλή πρόοδο στην ομάδα μας και… “Αιέν αριστεύειν!”

Ετικέτες: