Η συμμετοχή μας στο Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM 2026 (κατηγορία OPEN) στέφτηκε με μεγάλη επιτυχία καθώς η ομάδας μας πήρε την 4η θέση (από 44 συμμετοχές), και 1η από όλα τα Δημόσια Γυμνάσια της χώρας, μπήκε στις Χρυσές ομάδες της κατηγορίας και κέρδισε το δικαίωμα συμμετοχής στα προκριματικά της Ολυμπιάδας Ρομποτικής, που θα διεξαχθεί τον Δεκέμβριο του 2026 στο Πουέρτο Ρίκο.
Συγχαρητήρια στους μαθητές:
Γεροκωστόπουλο Κωνσταντίνο
Γκέκα Χαρίκλεια
Κουνάβη Σέργιο
Λίτου Νεφέλη
Λίτου Παναγιώτα
Χαμζά Νεφέλη
και στον προπονητή τους Παππά Κωνσταντίνο ΠΕ86.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Διεύθυνση του σχολείου για την βοήθεια, τους γονείς για την συνεργασία και τον δήμο Ακτίου – Βόνιτσας που κάλυψε τα έξοδα μετακίνησης.

