Την Πέμπτη 30/01/2025 μετά την γιορτή των τριών Ιεραρχών ακολούθησε η κοπή της Βασιλόπιτας τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς.
Ευχαριστούμε τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την προσφορά της βασιλόπιτας.
Ιαν 25 28
Αναρτήθηκε από ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ. Κατηγορία: Γενικά | Κλειστά Σχόλια
Τώρα βλέπετε τα αρχεία για "Ιανουάριος, 2025"