Στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε εικαστική δραστηριότητα με θέμα τον ψηφιακό εκφοβισμό. Οι μαθητές, με την καθοδήγηση του εικαστικού, συζήτησαν για τις μορφές και τις συνέπειες του φαινομένου και στη συνέχεια δημιούργησαν αφίσες και καλλιτεχνικά έργα που προωθούσαν τον σεβασμό, την υπευθυνότητα και την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

2 1 1

 

 

 

 

 

 

Ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός της δράσης: Καραμπάς Γεώργιος ΠΕ89.01 – Εικαστικός

Ετικέτες: ,