Την περασμένη Τρίτη, 10 Μαΐου 2022 άνοιξε η αυλαία για το 11ο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας στον κόμβο της Δυτικής Ελλάδας. Πρόκειται για μια εκπαιδευτική εκδήλωση, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία. Για άλλη μία χρονιά διεξήχθη εξ αποστάσεως, δεδομένων των συνθηκών της πανδημίας Covid-19, ωστόσο η συμμετοχή των σχολείων ήταν σημαντική.
Έτσι και το σχολείο μας συμμετείχε στο φεστιβάλ παρουσιάζοντας τρία διαφορετικά έργα των μαθητών του γυμνασίου και της β’ λυκείου.
Πρώτο έργο
Το πρώτο έργο παρουσιάστηκε την Τρίτη 10 Μαΐου, στην ειδική θεματική του Διαπεριφερειακού Θεματικού Δικτύου «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», από μαθητές της Α’ Γυμνασίου. Τα παιδιά στο μάθημα της πληροφορικής, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Βασιλική Καραμπά, δημιούργησαν μέσα από δραστηριότητες ψηφιακής αφήγησης με comics, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Σημαντική ήταν η συμβολή της εκπαιδευτικού ΠΕ02 – Φιλολόγων, Σοφίας Τσακίρη.
Δείτε εδώ την κατασκευή και τους κανόνες του παιχνιδιού:
Δεύτερο έργο
Το δεύτερο έργο παρουσιάστηκε την Παρασκευή 13 Μαΐου από τους μαθητές της ρομποτικής ομάδας του σχολείου R@P (Robotics at Palairos), υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών ΠΕ86-Πληροφορικής, Βασιλικής Καραμπά και ΠΕ82-Τεχνολογίας, Παναγιώτας Αχειμάστου. Πρόκειται για δύο ρολόγια από ανακυκλώσιμα υλικά, την “Ανδριανή” και την “Καλλιόπη“, των οποίων η λειτουργία βασίζεται στην πλατφόρμα ανοικτού λογισμικού Arduino. Ακολουθούν φωτογραφίες καθώς και το βίντεο της παρουσίασης:
Τρίτο έργο
Το τρίτο έργο παρουσιάστηκε την Παρασκευή 13 Μαΐου από μαθητές της Β’ Γυμνασίου και της Β’ Λυκείου και αφορά την κατασκευή ενός ψηφιακού λαογραφικού μουσείου για την Πάλαιρο και την ευρύτερη περιοχή της Βόνιτσας και Ξηρομέρου. Το μουσείο προέκυψε μέσα από μια διαθεματική προσέγγιση των μαθημάτων της Γλώσσας-Λογοτεχνίας της Β’ Λυκείου, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την ΠΕ02- Κέφη Χριστίνα και Πληροφορικής της Β’ Γυμνασίου με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την ΠΕ86- Βασιλική Καραμπά. Δείτε το βίντεο της παρουσίασης:
Οι συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικοί μετά από αυτή την ξεχωριστή εμπειρία, συμφώνησαν να ανανεώσουν το ραντεβού για το 12ο φεστιβάλ, την επόμενη χρονιά με την ευχή να πραγματοποιηθεί δια ζώσης!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!
Περισσότερες πληροφορίες για το φεστιβάλ: https://11digifestde.blogspot.com/

