Τη δυνατότητα να αποδράσουμε από την καθημερινή ρουτίνα, είχαμε την περασμένη Πέμπτη 1/12/2022, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, κάνοντας μια όμορφη και ταυτόχρονα εκπαιδευτική εκδρομή στην πανέμορφη πόλη της Πρέβεζας.

Με πολύ καλή διάθεση, επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο της Νικόπολης καθώς και το μουσείο της, όπου έγινε μια υπέροχη ξενάγηση. Μετά από αυτήν την ωραία κι επιμορφωτική εμπειρία, δόθηκε χρόνος στους μαθητές να περιηγηθούν στα γραφικά δρομάκια της πόλης και να διασκεδάσουν με όποιον τρόπο επιθυμούσαν.

Επιστρέψαμε στο σχολείο μας, νωρίς το μεσημέρι, νιώθοντας πραγματικά χαλαρωμένοι κι αναζωογονημένοι και κάνοντας όλοι την ευχή, να έχουμε την ευκαιρία να επαναλάβουμε μία αντίστοιχη εξόρμηση, το συντομότερο δυνατόν.