Φέτος για πρώτη φορά το σχολείο μας, με ομάδα που απαρτιζόταν από μαθητές και μαθήτριες της Β’ λυκείου, συμμετείχε στον μαθητικό διαγωνισμό Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού «Καν’ το ν’ ακουστεί 2025» του φορέα “European School Radio – Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”, με διπλή συμμετοχή.
Η συμμετοχή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο σχολικού προγράμματος Αγωγής Υγείας με τίτλο «Βία είναι…» (ηχητικό πρόγραμμα podcast) και «Ραγισμένα Ηχεία» (πρωτότυπη μουσική σύνθεση). Στόχος ήταν να ενεργοποιηθούν οι μαθητές/τριες ως Πολίτες, να καταθέσουν τον προβληματισμό τους, να ευαισθητοποιήσουν, να εκφραστούν ελεύθερα και δημιουργικά σχετικά με την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων βίας και εκφοβισμού, και να περάσουν το μήνυμα ότι η βία σε όλες τις μορφές της (έμφυλη, διαδικτυακή, σχολική, ψυχολογική, κ.α) δεν έχει χώρο στη ζωή τους.
Πολλά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή και την επιτυχία τους!
Συντονίστρια εκπαιδευτικός: Κακαβά Βάγια ΠΕ06
Παιδαγωγική ομάδα: Κοντογιάννη Σταυρούλα ΠΕ02, Αχειμάστου Παναγιώτα ΠΕ82
Ευχαριστούμε πολύ τον Διευθυντή, κ. Δάγλα Δημήτριο, για την υποστήριξη, καθώς και τον εκπαιδευτικό Γεωργή Γεώργιο ΠΕ04 για την καίρια συμβολή του.


