Η περσινή σχολική χρονιά 2021 – 2022 έκλεισε με σημαντικές διακρίσεις για το σχολείο μας, με τη συμμετοχή των μαθητών των τάξεων του Γυμνασίου σε σχολικούς πανελλήνιους και διεθνείς διαγωνισμούς.
Πιο συγκεκριμένα, μαθητές της Α’ Γυμνασίου συμμετείχαν στον 2ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό του ΕΚΟΜΕ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσω και Επικοινωνίας) Δημιουργίας Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Αφηγηματικού Παιχνιδιού «Το μάθημα… παιχνίδι!». Με βάση τα κριτήρια αξιολόγησης: α) πρωτοτυπία της ιδέας του παιχνιδιού, β) αρτιότητα στον σχεδιασμό, γ) συνδυασμός «διασκέδασης» και «μάθησης», όπως προκύπτει από το παιχνίδι, δ) προσαρμογή μαθησιακού περιεχομένου και ε) πλοκή (ειδικώς για τα ψηφιακά αφηγηματικά παιχνίδια), η Κριτική Επιτροπή του 2ου Διαγωνισμού απένειμε στο σχολείο μας το βραβείο στην Κατηγορία Επαυξημένο επιτραπέζιο παιχνίδι για τη βαθμίδα του Γυμνασίου.
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.
Οι μαθητές που συνεργάστηκαν στην κατασκευή του παιχνιδιού αλφαβητικά είναι:
- Κατσαμπίρη Ηλιάνα
- Κουτσογιώργου Χριστίνα
- Κονταλέξη Χρυσούλα
- Μαζαράκη Ευσταθία
- Ταντάρου Λυδία
- Χασακή Βασιλική
- Χασακή Ευτυχία
- Χαμζάς Ιωάννης
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Τσακίρη Σοφία, ΠΕ02 – Φιλολόγων, Καραμπά Βασιλική, ΠΕ86 Πληροφορικής
Δείτε εδώ βίντεο του παιχνιδιού:
Η βράβευση των σχολείων θα γίνει σε ειδική εκδήλωση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, στην Αθήνα, από την Παρασκευή 16 μέχρι την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2022. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα εκτεθούν οι βραβευμένες μαθητικές δημιουργίες από τον 1ο και τον 2ο Μαθητικό Διαγωνισμό «Το μάθημα… παιχνίδι!» (σχ. έτη 2020-21 και 2021-22). Οι βραβευμένες ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν και να παρουσιάσουν τα παιχνίδια τους μεταξύ τους. Την Παρασκευή, 16/12 οι εκδηλώσεις θα αφορούν αποκλειστικά τις βραβευμένες ομάδες, οι οποίες θα εκθέτουν τα παιχνίδια τους και θα παραλάβουν τα αναμνηστικά τους διπλώματα.
Ευχόμαστε σε όλους τους συμμετέχοντες, μαθητές και εκπαιδευτικούς θερμά συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες!
