Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στα Γιάννενα στις 13/2/2025. Συγκεκριμένα επισκέφτηκαν το Μουσείο Κέρινων Ομοιωμάτων Βρέλλη καθώς και τη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων όπου και ξεναγήθηκαν μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες και παιχνίδια.
Τους μαθητές συνόδεψαν οι καθηγήτριες Γκούσια Κλυταιμνήστρα (ΠΕΟ2) και Μαλέσκου Ειρήνη (ΠΕ04. 04).
















