Πραγματοποιήθηκε χθες, Τρίτη 22 Νοεμβρίου, στον χώρο του σχολείου μας συνάντηση ενημέρωσης και γνωριμίας με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου.
Σε αυτήν την εποικοδομητική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε σε άριστο κλίμα συνεργασίας, οι γονείς και κηδεμόνες ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή του σχολείου μας κ. Δάγλα για τον τρόπο λειτουργίας και τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου, καθώς και για τη φοίτηση των μαθητών.
Ενημερώθηκαν, επίσης, από την εκπαιδευτικό κ. Τσακίρη για το Πρόγραμμα Σπουδών της Α΄ Γυμνασίου, την αξιολόγηση των μαθητών, καθώς και για τους θεσμούς που λειτουργούν στο σχολείο μας: Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης) και Τμήμα Ένταξης. Ακολούθησε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους εκπαιδευτικούς, στην οποία οι γονείς έλαβαν απαντήσεις σε ερωτήματά τους.
Ευχαριστούμε όλες και όλους για τη συμμετοχή τους.












