Φέτος για πρώτη φορά το σχολείο μας συμμετείχε σε πρόγραμμα ευρωπαϊκής σύμπραξης eTwinning με τίτλο “Card Exchanging Partnership”, με συμμετοχή μαθητ(ρι)ών από 7 ευρωπαϊκά σχολεία (Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Γερμανία, Πολωνία, Λετονία).
Τον Οκτώβριο 2024 οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ Γυμνασίου με τις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς δημιούργησαν κάρτες για το Halloween και τις ανταλλάξαν με μαθητές/τριες από τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά σχολεία.
Tον Δεκέμβριο 2024 κατασκεύασαν κάρτες ανταλλαγής ευχών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, καθώς και βίντεο όπου τραγουδήσαν κάλαντα, ώστε να γίνει ανταλλαγή στην πλατφόρμα e-twinning με μαθητές/τριες από τα υπόλοιπα σχολεία.
Τον Μάρτιο 2025, δημιούργησαν και αντάλλαξαν κάρτες για την άνοιξη και τοΠάσχα.
Το ραντεβού ανανεώθηκε με μεγάλο ενθουσιασμό για την νέα σχολική χρονιά 2025-2026!
Παιδαγωγική ομάδα: Κακαβά Βάγια ΠΕ06, Αχειμάστου Παναγιώτα ΠΕ82,
Κοντογιάννη Σταυρούλα ΠΕ02
Ευχαριστούμε θερμά τον Διευθυντή, κ. Δάγλα Δημήτριο, για την υποστήριξη κατά τη
διάρκεια του έργου.




