Στα Τέμπη

Στα Τέμπη όπως γυρνούσα

τη μαμά μου επιθυμούσα

τον δρόμο όταν κοίταξα

τον θάνατο αντίκρυσα.

Ανθρώπινο λάθος όλοι το λένε

αυτά τα παιδιά όμως δεν φταίνε.

Στο ταξίδι που πήγανε,

Άγγελοι γίνανε

Το “μπαμ” όταν ακούσανε

όλοι τους σπαρταρούσανε.

Απ΄ τα βαγόνια όταν βγήκανε

τη φωτιά αμέσως είδανε.

Γιατί να γίνουν όλα αυτά;

Να χαθούν άδικα τόσα παιδιά;

Από ένα “πάμε κι όπου βγει”

στο σπίτι δεν θα ξαναμπεί!

Ποίημα των μαθητών Γ’ Γυμνασίου, Αθανασίας Κουνάβη και Παναγιώτη Α. Λίτου.

Για όλους εκείνους που χάθηκαν τόσο άδικα…

Τέμπη, 1/3/2023

Στα ΤέμπηΣτα Τέμπη

Ακολουθεί ζωγραφιά του μαθητή Παναγιώτη Α. Λίτου


Φόρτωση PDF…

Καθώς και φωτογραφίες από το μήνυμα των μαθητών μας…

Έφτασες;viber image 2023 03 09 10 34 37 409viber image 2023 03 09 10 34 40 623

Και τραγούδησαν γι’ αυτούς… “ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ