Το σχολείο μας συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στον Πανελλήνιο διαγωνισμό STEM2026 με την ομάδα pal.A.I.ros.
Στον περιφερειακό – προκριματικό διαγωνισμό Δυτικής Ελλάδας κατέκτησε την 3η θέση στην κατηγορία Open Γυμνασίου – Λυκείου και πήρε την πρόκριση για τον τελικό που θα διεξαχθεί στην Αθήνα στις 26 Απριλίου!
Συγχαρητήρια για την πρόκριση και καλή επιτυχία στον τελικό!
Τα μέλη της ομάδας:
Λίτου Νεφέλη, Γεροκωστόπουλος Κωνσταντίνος, Κουνάβης Σέργιος, Λίτου Παναγιώτα, Γκέκα Χαρίκλεια, Χαμζά Νεφέλη.
Ο προπονητής τους Παππάς Κωνσταντίνος.













