Αρχείο για "Απρίλιος, 2024"

Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

Δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου οι μαθητές της Α’ Λυκείου, με τη φιλόλογο Σταυρούλα Κοντογιάννη, συμμετείχαν στην Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας  και του εκφοβισμού  (school bullying) όπως έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας.

Σκοπός της δράσης ήταν να κατανοήσουν και να διακρίνουν τα διαφορετικά είδη σχολικού εκφοβισμού και να σκεφτούν τρόπους αντίδρασης και καταπολέμησής του. Αρχικά έγινε μία ανάλυση του όρου “σχολική βία” και ακολούθησε ενημέρωση για να αποσαφηνιστούν οι μορφές του εκφοβισμού (σωματικός, λεκτικός, ψυχολογικός, κοινωνικός, ηλεκτρονικός, σεξουαλικός). Οι μαθητές κατανόησαν ότι δεν είναι αμοιβαία αποκλειόμενες και πάντα ξεκάθαρες. Μετά τις θεωρητικές προσεγγίσεις οι μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις τους, τα συναισθήματά τους και θέλησαν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα  μέσα από  ομαδικές καλλιτεχνικές δημιουργίες.

bullying1 bullying2 bullying3

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΕΦΑΑ 2024


Φόρτωση PDF…

13o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας – Συμμετοχή των μαθητών Α’ Γυμνασίου με το έργο “Πράσινη πόλη… ωAR μηδέν!”

Φέτος, για μια ακόμη χρονιά το σχολείο μας υπέβαλλε δήλωση για συμμετοχή στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας. Πρόκειται για έναν θεσμό που πραγματοποιείται από το 2011 έως σήμερα, μια εκπαιδευτική εκδήλωση όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί προβάλλουν τις δράσεις που πραγματοποίησαν στο σχολείο τους και αφορούν ψηφιακά δημιουργήματα.

 

Οι μαθητές της Α’ τάξης Γυμνασίου, αφού παρακολούθησαν το ψηφιακό εργαστήριο δεξιοτήτων “Πράσινη Πόλη… ώρα μηδέν!” που βρίσκεται στην πλατφόρμα εργαστηρίων δεξιοτήτων του ΙΕΠ, προσπάθησαν με την βοήθεια των εκπαιδευτικών τους (Βασιλική Καραμπά – Πληροφορικής, Παναγιώτας Αχειμάστου – Τεχνολογίας και Βάγιας Κακαβά – Αγγλικών) να δώσουν λύση στα περιβαλλοντικά προβλήματα μιας φανταστικής πόλης, με κατασκευές που προάγουν την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας – ΑΠΕ.

Digfest Agym2024

Έτσι εργάστηκαν σε 3 ομάδες – ομάδα αέρα, ομάδα ήλιου και ομάδα νερού- και κατασκεύασαν με απλά υλικά ανεμογεννήτριες, ηλιακούς φούρνους και νερόμυλους, αντίστοιχα. Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν επεξεργαστές κειμένου και κατέγραψαν πληροφορίες αναφορικά με την κατασκευή τους, τον τρόπο λειτουργίας τους και τον τρόπο κατασκευής τους, τις οποίες ενσωμάτωσαν με την βοήθεια της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας AR.

Ακολουθεί μία παρουσίαση και φωτογραφίες των έργων τους.


Φόρτωση PDF…

Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες – στους μαθητές/μαθήτριες μας για την αξιόλογη προσπάθειά τους αλλά και στους εκπαιδευτικούς τους!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση