Δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.
Την Τετάρτη 6 Μαρτίου οι μαθητές της Α’ Λυκείου, με τη φιλόλογο Σταυρούλα Κοντογιάννη, συμμετείχαν στην Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού (school bullying) όπως έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας.
Σκοπός της δράσης ήταν να κατανοήσουν και να διακρίνουν τα διαφορετικά είδη σχολικού εκφοβισμού και να σκεφτούν τρόπους αντίδρασης και καταπολέμησής του. Αρχικά έγινε μία ανάλυση του όρου “σχολική βία” και ακολούθησε ενημέρωση για να αποσαφηνιστούν οι μορφές του εκφοβισμού (σωματικός, λεκτικός, ψυχολογικός, κοινωνικός, ηλεκτρονικός, σεξουαλικός). Οι μαθητές κατανόησαν ότι δεν είναι αμοιβαία αποκλειόμενες και πάντα ξεκάθαρες. Μετά τις θεωρητικές προσεγγίσεις οι μαθητές εξέφρασαν τις σκέψεις τους, τα συναισθήματά τους και θέλησαν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα μέσα από ομαδικές καλλιτεχνικές δημιουργίες.






















