Την Τρίτη, 8 Φεβρουαρίου 2022, η οποία εορτάστηκε ως ημέρα για ένα Ασφαλέστερο Διαδίκτυο, το σχολείο μας συμμετείχε ενεργά ως υποστηρικτής της δράσης, με υπεύθυνη την κυρία Β. Καραμπά, εκπαιδευτικό ΠΕ86 – Πληροφορικής. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων που διοργάνωσε ο φορέας “ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ” – SaferInternet4kids.gr , οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου κατασκεύασαν ψηφιακά κόμικς δίνοντας το μήνυμα κυρίως της προστασίας των προσωπικών δεδομένων μέσα από την προστασία του ψηφιακού αποτυπώματος.

Αποτελεί ανάγκη της σύγχρονης ψηφιακής εποχής να διδάξουμε στους μαθητές μας πως να προφυλάσσονται από τους κινδύνους που παραμονεύουν κατά την περιήγηση τους στο Διαδίκτυο, αλλά και πως οι ίδιοι να προνοούν για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο.


Φόρτωση PDF…