Το τρέχον σχολικό έτος υλοποιήθηκαν δύο προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων στο σχολείο μας, στα οποία ενεπλάκησαν οι μαθητές Γ’ Γυμνασίου και Α’ Λυκείου (μεικτή ομάδα) καθώς και οι μαθητές του Α2 Γυμνασίου αντίστοιχα, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις Αχειμάστου Παναγιώτα ΠΕ82, Καραμπά Βασιλική ΠΕ86 και Τσακίρη Σοφία ΠΕ02.

Το πρώτο αφορούσε την θεματική “Περιβαλλοντική εκπαίδευση” και είχε τίτλο: “Εφαρμογή πράσινης γεωργίας στο σχολικό περιβάλλον με τη χρήση έξυπνων τεχνολογιών για την συμβολή στην εξοικονόμηση ενέργειας και φυσικών υδάτινων πόρων.“, ενώ το δεύτερο τη θεματική “Αγωγή υγείας” και είχε τίτλο: “Υλοποίηση Διαθεματικού Εργαστηρίου για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο“.

Ακολουθούν οι εκθέσεις αποτίμησης των προγραμμάτων αυτών.


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…