Αρχείο για "Ιούνιος, 2025"

Bazzar φυσικών καλλυντικών

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το bazzar φυσικών καλλυντικών από τους μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου Παλάιρου!

Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως όλους όσους συνέβαλαν στην προσπάθεια αυτή! Χαιρόμαστε που αποτελέσαμε πηγή έμπνευσης και για άλλα σχολεία!

bazzar1 bazzar2

Οι εκπαιδευτικοί: Δήμου Μαρία, Μαλέσκου Ειρήνη

 

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑΣ ΕΥΓΕΝΙΑΣ ( ΕΛΣΑΣ) ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

PSHFISMA GIA TO THANATO THS SYNADELFISSAS EYGENIAS PAPADHMHTRIOY 1

Αποχαιρετισμός στη συνάδελφο Έλσα Παπαδημητρίου…

Αποχαιρετίσαμε χθες σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και μεγάλης θλίψης την αγαπημένη μας συνάδελφο και φίλη Έλσα  Παπαδημητρίου.. έδωσες  με μεγάλη δύναμη και γενναιότητα τη μάχη σου στην επάρατη νόσο .. ήταν  για μας παράδειγμα ο τρόπος και η ψυχραιμία που το αντιμετώπιζες…
Έλσα μας, αγαπούσες το σχολείο, τους μαθητές σου, συμβούλευες τους νεότερους συναδέλφους και τους καθοδηγούσες….
Στο σχολείο μας θήτευσες πάνω από 10 χρόνια και άφησες το στίγμα σου.. συμμετείχες σε αθλητικές δράσεις και εκδηλώσεις, σε προγράμματα περιβαλλοντικής αγωγής, αγαπούσες τις εκδρομές με τα παιδιά και πάντα πίστευες στην παιδαγωγική αξία όλων αυτών των δραστηριοτήτων..
Ήσουν  οργανωτική, δραστήρια και ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα φιλοζωίας … αγαπούσες τα ζώα με μια ιδιαίτερη αδυναμία στις γάτες.. δεν υπάρχει μαθητής, μαθήτρια, συνάδελφος που πέρασαν από το σχολείο όλα αυτά τα χρόνια που δεν ήξερε τον Ρίκο … τον πολυαγαπημένο σου γάτο ..
αγαπημένη μας Έλσα .. να έχεις καλό ταξίδι στο φως .. θα μας λείψεις… θα σε θυμόμαστε πάντα με αγάπη και όλοι όσοι σε γνωρίσαμε δεν θα ξεχάσουμε το χαρακτηριστικό γέλιο σου και τον αέρα σου, καθώς έμπαινες στο γραφείο..
Και κάποιοι από μας τους παλιούς τα μεσημεριανά μας τσιπουράκια μετά το σχολείο..
elsa1 elsa2
Αντίο…
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση