ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ-2025

ΥΛΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

 

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ- ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2025

Στις φετινές πασχαλινές δράσεις του Γυμνασίου μας οι μαθητές και οι καθηγητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, δίνοντας ιδιαίτερο χρώμα στην εβδομάδα πριν το κλείσιμο των σχολείων.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στον άξονα ”Εθελοντισμός-Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ” και με την καθοδήγηση των καθηγητριών Σάκκου Ελισσάβετ και Παπαθανασίου Θωμαής οι μαθητές και οι μαθήτριες κατασκεύασαν τις δικές τους λαμπάδες, με ιδιαίτερο μεράκι και φαντασία.

Στο ίδιο μάθημα και στον άξονα ”Εθελοντισμός- Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες” οι μαθητές παρασκεύασαν αρτοσκευάσματα στην κουζίνα του ΕΠΑΛ ,την οποία μας παραχώρησαν ευγενικά και φέτος οι συνάδελφοι και η Δ/νση. Η μέθοδος με την οποία δούλεψαν οι μαθητές ήταν η ομαδοσυνεργατική και έτσι κατάφεραν να αναδείξουν τις  τη δημιουργικότητά τους και να μπουν στο πασχαλινό κλίμα.

Την τελευταία ημέρα, Παρασκευή 11 Απριλίου, διοργανώθηκε καλλιτεχνικός διαγωνισμός πασχαλινού αυγού με ξεχωριστό έπαθλο για τους νικητές κάθε τμήματος. Συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεχώρισαν με τις πρωτότυπες ιδέες τους.

 

Το Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης εύχεται σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

20250415 142753 1

Ανακαλύπτοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του άξονα «Σχολείο και Κοινότητα» , πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης, στις 28/03/2025, η δράση : “Ανακαλύπτοντας την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσα από το Παιχνίδι” από τον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Μάρκο Ζάμπογλου, τον υποψήφιο Διδάκτορα του Α.Π.Θ. στο τμήμα Πληροφορικής, Κίρτα Εμμανουήλ και την  Ερευνήτρια -Ηλεκτρολόγο Μηχανικό και Μηχανικό Υπολογιστών, Ιωάννα Μυρτώ Χατζηγεωργίου.

Αρχικά, η παραπάνω ομάδα  παρουσίασε τις Βασικές Αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις διαφορές της με τον Προγραμματισμό, με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα. Στο δεύτερο μέρος της δράσης, οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες εφάρμοσαν τις παραπάνω γνώσεις παίζοντας ένα κουίζ και συνεργάστηκαν προκειμένου να σχεδιάσουν μια εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης, περιγράφοντας τα δεδομένα και τον αλγόριθμο που χρησιμοποιούν  για την υλοποίηση της.  Έτσι, με τη χρήση βιωματικών παιχνιδιών αναπαράστησαν διαδικασίες  όπως η κατηγοριοποίηση δεδομένων, η πρόβλεψη ή η λήψη αποφάσεων. Στη συνέχεια, στην αίθουσα πληροφορικής διερεύνησαν τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές “μαθαίνουν”  συγκρίνοντας τες με την ανθρώπινη μάθηση. Τέλος, ακολούθησε συζήτηση για τις προκλήσεις και τις ηθικές διαστάσεις της τεχνητής νοημοσύνης στην καθημερινή ζωή.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ 2024-25

ENERGOS POLITHS2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑ: Εργαστήριο Δεξιοτήτων Α΄Γυμνασίου

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Καρανάσιου Χρυσάνθη

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Φθηνή και Καθαρή Ενέργεια

ΠΡΟΣΔΩΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Απόκτηση Περιβαλλοντικής Συνείδησης

ΠΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 

  • Σχολική αίθουσα
  • Επίσκεψη στην Πρότυπη κτηνοτροφική μονάδα Φιλιππίδη στον οικισμό Γάζωρο Σερρών.
  • Ψηφιακός χώρος, διαδίκτυο, ιστοσελίδα του σχολείου.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Ενεργειακό Αποτύπωμα

 

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑ: Εργαστήριο Δεξιοτήτων Β΄Γυμνασίου

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Σάκκου Ελισάβετ

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: 

  • Μηδενική Φτώχεια
  • Μηδενική Πείνα
  • Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί
  • Συνεργασία για τους Στόχους
  • Ποιοτική Εκπαίδευση
  • Λιγότερες Ανισότητες

ΠΡΟΣΔΩΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

  • Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια του εθελοντισμού και να την ξεχωρίζουν από συναφείς έννοιες ( αλληλεγγύη, φιλανθρωπία , ακτιβισμό )
  • Να ευαισθητοποιηθούν ως προς τα προβλήματα που απασχολούν τους γύρω τους (και ειδικότερα θέματα πείνας, ανισοτήτων, ειρήνης, δικαιοσύνης)
  • Να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη συμμετοχής σε εθελοντικές δράσεις.
  • Να μάθουν πώς μπορούν να γίνουν εθελοντές και ότι με τον τρόπο αυτό εκτός από την κοινωνία βοηθούν και τον εαυτό τους αποκτώντας γνώσεις , δεξιότητες , εμπειρίες .
  • Να καλλιεργήσουν και αναπτύξουν ικανότητες κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας, επικοινωνίας , συνεργασίας και να αναπτύξουν την ενσυναίσθησή τους και δεξιότητες ενεργού πολίτη.
  • Να ενημερωθούν για την ιστορία και τη δράση της ΄΄Ηλιαχτίδας΄΄ και για άλλους φορείς Εθελοντισμού , καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να γίνουν- γίνουμε μέλη.
  • Να οργανώσουν και να υλοποιήσουν εθελοντικές δράσεις (χριστουγιεννιάτικη αγορά, συσσίτιο, λαμπάδες ).

ΠΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 

  • Σχολική αίθουσα
  • Ο χώρος της τοπικής αγοράς
  • Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών
  • Ψηφιακός χώρος, διαδίκτυο, ιστοσελίδα του σχολείου.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:

 

ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΗΣ: ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΜΑΘΗΜΑ: Εργαστήριο Δεξιοτήτων Α΄Γυμνασίου

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Αλέξη Μαρία

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: Λιγότερες Ανισότητες

ΠΡΟΣΔΩΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: 

  • Κατανόηση εννοιών, όπως κοινωνική ανισότητα, προκατάληψη και μορφές προκαταλήψεων.
  • Ανάληψη δράσεων για την ενίσχυση της ισότητας και της υπέρβασης των διακρίσεων.
  • Ανάπτυξη αισθημάτων αλληλεγγύης, αποδοχής του διαφορετικού και προαγωγής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
  • Ενίσχυση της κριτικής σκέψης των μαθητών.

ΠΕΔΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 

  • Σχολική αίθουσα
  • Επίσκεψη στην Πρότυπη κτηνοτροφική μονάδα Φιλιππίδη στον οικισμό Γάζωρο Σερρών.
  • Ψηφιακός χώρος, διαδίκτυο, ιστοσελίδα του σχολείου.

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το πρόγραμμα δράσεων συνίσταται στην προσπάθεια να καλλιεργηθεί η αποδοχή στο διαφορετικό, η συμπερίληψη, η αγάπη στον πλησίον, η υπέρβαση των αντιξοοτήτων, κοινωνικών, φυλετικών και έμφυλων στερεοτύπων, καθώς και η προαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

 

ΟΜΙΛΟΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2024-25

Την σχολική χρονιά 2024-25 λειτούργησε Όμιλος Μαθηματικών  για τους μαθητές της Γ’ Γυμνασίου με θέμα::ΓΕΩΜΕΤΡΟ-δημιουργήματα  – ΓΕΩΜΕΤΡΟ- διηγήματα. Στόχος των μαθητών του Ομίλου  ήταν να μελετήσουν  και να εφαρμόσουν όσα διδάχθηκαν για τα γεωμετρικά στερεά στο πλαίσιο του μαθήματος  της Γεωμετρίας Γ Γυμνασίου . Συγκεκριμένα οι μαθητές εφάρμοσαν την γνώση που αποκόμισαν από τη διδασκαλία της θεωρίας των γεωμετρικών στερεών στην κατασκευή αντικειμένων της καθημερινής ζωής. Έτσι  προσέγγισαν βιωματικά και κατανόησαν  γεωμετρικές έννοιες όπως  το εμβαδόν και ο όγκος κτλ. Η  σύνδεση της  τα μαθηματικής επιστήμης  με την καθημερινότητα είναι απολύτως αναγκαία, καθώς βοηθάει και  στην αντιμετώπιση της ‘’φοβίας’’ για τα μαθηματικά, από την οποία διακατέχονται πολλά παιδιά. Τέλος, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τις Καλές Τέχνες  και κατανόησαν τη σύνδεσή τους με τη Γεωμετρία, καθώς γνώρισαν καλλιτέχνες που την  χρησιμοποίησαν  στα έργα τους .Ένα μέρος των κατασκευών  αποτέλεσε το υλικό του Χριστουγεννιάτικου και  του Πασχαλινού bazaar που διοργάνωσε το σχολείο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

4η ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ

20250404 172902

Στα πλαίσια του άξονα «Σχολείο και Κοινότητα», παράλληλα με τον εορτασμό της πανελλήνιας ημέρας φιλοζωίας διοργανώθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη του Γυμνασίου Νέας Ζίχνης στην οικογενειακή κτηνοτροφική  μονάδα Φιλιππίδη, την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, με υπεύθυνες διοργάνωσης της επίσκεψης, τις Καθηγήτριες  Αλέξη Μαρία και Κίρτα Ελένη. Η φάρμα, υπό τη διεύθυνση του Κυρίου Σοφοκλή Φιλιππίδη αποτελεί πρότυπο σύγχρονης και βιώσιμης κτηνοτροφίας. Τους μαθητές συνόδεψε ο σύλλογος των εκπαιδευτικών και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Κυρία Δομουχτσή Ευαγγελία.

Οι μαθητές και των τριών τάξεων του Γυμνασίου ξεναγήθηκαν προσωπικά από τον Κύριο Φιλιππίδη και τους εργαζομένους στις εγκαταστάσεις και στους χώρους της φάρμας. Είδαν από κοντά που διαμένουν τα ζώα, τους τεράστιους ανεμιστήρες που δουλεύουν νυχθημερόν για να επιτευχθεί ο αερισμός των χώρων, καθώς και η ιδανική θερμοκρασία για αυτά, τους χώρους στους οποίους αρμέγονται τα ζώα και συλλέγεται το γάλα, χωρίς να έρχεται σε επαφή με ανθρώπινο χέρι, ή με την εξωτερική ατμόσφαιρα. Είδαν μέσω υπολογιστών πόσο η σύγχρονη τεχνολογία βοηθά και απλοποιεί τις διαδικασίες αρμέγματος που παλαιότερα ήταν τόσο χρονοβόρες. Το κάθε ζώο πηγαίνει μόνο του για άρμεγμα τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα και μπορεί να παράγει έως και εξήντα λίτρα την ημέρα. Είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν και τη στιγμή που παίρνονταν δείγμα γάλακτος για έλεγχο πριν να χρησιμοποιηθεί από το εργοστάσιο στο οποίο θα διανέμονταν. Στη συνέχεια έμαθαν πολλά για τη σωστή διατροφή, φροντίδα και υγιεινή των ζώων και περιηγήθηκαν στους χώρους που διαμένουν τα ζώα ανά ηλικία, από τα νεογέννητα, αυτά που είναι μερικών μηνών, έως και τα ενήλικα. Η κάθε αγελάδα ζει έως οκτώ με εννιά χρόνια και στη συνέχεια πηγαίνει για σφαγή. Τα λήμματα από τα ζώα μεταφέρονται και καθώς απελευθερώνουν μεθάνιο, επεξεργαζόμενα παράγουν ηλεκτρική ενέργεια για τις ανάγκες της μονάδας και όχι μόνο. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από αυτόν τον πανέμορφο κύκλο ζωής, καθώς και με την πληροφορία ότι θα μπορούσε η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται να εξασφαλίσει τις ανάγκες του χωριού σε ρεύμα. Στη συνέχεια είδαν τους χώρους που φυλάσσονται οι ζωοτροφές, μέρος των οποίων προέρχονται από τα ιδιόκτητα χωράφια σιταριού και καλαμποκιού της φάρμας.

Συμπερασματικά είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά πως ασκείται η σύγχρονη κτηνοτροφία, να δουν τις δυνατότητες και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από την ενασχόληση με τον κλάδο, καθώς και να πάρουν απαντήσεις από πρώτο χέρι στις απορίες τους.

Έγινε σαφές το πόσο σημαντικό είναι να ενισχυθεί ο πρωτογενής τομέας παραγωγής, μια και είναι υπεύθυνος για την τροφή του πληθυσμού και επιπροσθέτως πάνω σε αυτόν στηρίζονται πάρα πολλά επαγγέλματα και πολλές οικογένειες βασίζουν την επιβίωσή τους. Η εμπειρία αυτή προσέφερε πολύτιμες γνώσεις στους μαθητές για τη ζωική παραγωγή και ανέδειξε τη σημασία της φιλοζωίας και της βιώσιμης ανάπτυξης στον αγροτικό τομέα.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Κύριο Φιλιππίδη και την οικογένειά του, τόσο για την ενημέρωση και ξενάγηση, όσο και για την υπέροχη φιλοξενία που μας περιέβαλε. Εξαιρετικά ήταν επίσης τα κεράσματα τα οποία προσέφερε σε μαθητές και Καθηγητές, όπως επίσης και η φροντίδα παροχής μουσικής για τη διασκέδαση όλων.

20250404 173226 20250404 172416 20250404 172309 1743786002799
20250404 172031 20250404 172246 20250404 173347 20250404 172208
1743776252125 1743776252141 20250404 173101 20250404 173040
1743785153732 1743776186788 20250404 173258 1743776076631
1743776252158 1743785831528 20250404 172128  20250404 194722

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Το τριήμερο 13,14,15 Μαρτίου 2025 το Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης πραγματοποίησε εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ Τάξης στα Ιωάννινα , με υπεύθυνες καθηγήτριες την κα. Κατακαλίδου Μαρία, την κα. Κίρτα Ελένη , την κα. Παπαθανασίου Θωμαή και νοσηλεύτρια την κα. Ζαφυριάδου Μαρία. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας  να γνωρίσουν μέρη με τεράστιο ιστορικό ενδιαφέρον , όπως το σπίτι του Αλή Πασά και η Μονή Φιλανθρωπινών, στο νησάκι της λίμνης των Ιωαννίνων, αλλά και μνημεία εντός του κάστρου της πόλης (τάφος του Αλή Πασά, Τζαμί  Βυζαντινό Μουσείο) . Επίσης, κατά την αναχώρηση , επισκέφθηκαν το μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Βρέλλη και το γραφικό Μέτσοβο.

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ

Στις 25 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών στο πλαίσιο των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας της Γ΄ και Β1΄ Γυμνασίου και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, κατά τη διάρκεια της οποίας οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν στο μοναστήρι, το ναό και τους μουσειακούς χώρους, ενημερώθηκαν  για την ιστορική του διαδρομή και απόλαυσαν τη θερμή φιλοξενία που τους προσφέρθηκε αλλά και το υπέροχο φυσικό περιβάλλον που το πλαισιώνει.

 

Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα 2025 – Σχολικές Αθλητικές Δράσεις

Η 1η Φεβρουαρίου ορίστηκε ως Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη ημέρα αφιερώνεται στη διοργάνωση αθλητικών δράσεων με στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος. Το Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης διοργάνωσε αθλητικές εκδηλώσεις στις 21 -2-2025 έτσι ώστε να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές/τριες και να εκφράσουν το δικό τους μήνυμα φίλαθλου πνεύματος, «Ευ Αγωνίζεσθαι», ως
συμμετέχοντες σε αθλητικά δρώμενα και ως φίλαθλοι. Πολλοί μαθητές και μαθήτριες των τριων τάξεων συμμετείχαν στα αγωνίσματα της σκυταλοδρομίας και του ποδοσφαίρου,ενώ οι συμμαθητές τους ανέλαβαν  χρέη διαιτητών, κριτών, γραμματείας αγώνων, προπονητών και φιλάθλων, δίνοντας έμφαση στη σωστή αθλητική συμπεριφορά.

εικόνα Viber 2025 02 26 19 02 30 319

 

«ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ»

Οι μαθητές του Γυμνασίου Νέας Ζίχνης, την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025, στο χώρο του σχολείου, έπειτα από πρωτοβουλία της Κας Αλέξη Μαρίας και της Κας Κίρτα Ελένης, συμμετείχαν σε μια βιωματική δια-δραστική «ανακαλυπτική» παράσταση για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, με τίτλο «Οι Έφηβοι του Σήμερα συναντούν Ιστορικά Πρόσωπα του Χθες».

Το πρόγραμμα γίνεται στα πλαίσια του ΠΜΣ «Εφαρμογές της Ψυχολογίας στην Υγεία» του τμήματος Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,  σε συνεργασία με το Κέντρο Προαγωγής Πολιτισμού και Ψυχικής Υγείας και σε συνεργασία με τους ακόλουθους φορείς:

Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο

Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας.

-Τι κοινό μπορεί να έχει ένας έφηβος σήμερα με τον Άγιο Δημήτριο;

-Τι μπορεί να διδάξει ο Μ. Κωνσταντίνος στους εφήβους για την σύγκρουση με τους γονείς;

-Πώς μπορούν να σχετίζονται ιστορικά πρόσωπα με τις αναζητήσεις των εφήβων σήμερα;

-Πώς κινητοποιούμε έναν έφηβο να ασχοληθεί ουσιαστικά με την ιστορία;

-Τι κοινό έχουν οι ασχολίες των εφήβων σήμερα με σημαντικά ιστορικά γεγονότα;

Μέσα από μια διαδραστική, συμμετοχική και ανακαλυπτική θεατρική παράσταση, οι μαθητές γνώρισαν ιστορικά πρόσωπα όπως τον Άγιο Δημήτριο και τον Μ. Κωνσταντίνο.  Στη συνέχεια, με αφορμή τις ιστορίες τους και με τη βοήθεια των συντελεστών της παράστασης  συμμετείχαν  σε βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια με θέμα την στοχοπροσήλωση, τα ζητήματα φύλου, την διαχείριση συγκρούσεων μεταξύ τους, με γονείς, με καθηγητές, με φίλους και μέσα από βιωματικά παιχνίδια εξέφρασαν τις απόψεις τους για διάφορα θέματα συμμετέχοντας ενεργά και με πολύ ενθουσιασμό. Συγκεκριμένα, οι συντελεστές της παράστασης  προσπάθησαν να  βοηθήσουν τους μαθητές να εκφράσουν τα συναισθήματα  και τις απόψεις τους, συντονίζοντας τις συζητήσεις. Στη συνέχεια και με σεβασμό σε ότι ακούστηκε  ανέλαβαν την υλοποίηση και την παρουσίαση των σκηνών.

Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλη προθυμία, απόλαυσαν τη βιωματική αυτή προσέγγιση, έδωσαν τη δική τους πινελιά και στο τέλος κατέγραψαν στην αναμνηστική αφίσα που μας πρόσφεραν, τα μηνύματά τους για την εποχή και τον κόσμο τους.

Ευχαριστούμε θερμά τους συντελεστές του προγράμματος που ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας για την πραγματοποίηση της παράστασης στο χώρο του σχολείου, καθώς και για την προσπάθεια που κατέβαλλαν.

20250219 184558 20250219 204417 1739984177929 1739983975478
20250219 184649 20250219 184842 1739984207066 1739984233189
1739984054197 20250219 184813 1740121839688 1739984087985

 

 

Πρόγραμμα “Η Δικαιοσύνη πάει Σχολείο”

Στις 19 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας το πρόγραμμα “Η Δικαιοσύνη πάει Σχολείο”. Οι επιμελήτριες Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής Σερρών, κ. Χατζηβασιλείου Ελένη και κ. Πέτσα Βασιλική, παρουσίασαν το Δίκαιο των Ανηλίκων και μετέπειτα πραγματοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο πρόληψης της παραβατικότητας (εικονική δίκη) με τη συμμετοχή των μαθητών. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των μαθητών μας σε θέματα ανήλικης παραβατικότητας προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοια φαινόμενα.
Συντονιστές της δράσης αυτής ήταν η κ. Τσαλίκογλου Ελευθερία, Ψυχολόγος, του σχολείου μας.

΄Ομιλος Γ Γυμνασίου “Γεωμετροδημιουργήματα”

 

Οι μαθητές  στο πλαίσιο του Ομίλου Γεωμετροδημιουργήματα  “μεταμόρφωσαν ” τρίγωνα, κώνους, κύκλους, σφαίρες … σε χριστουγεννιάτικα στολίδια, δέντρα, Άι – Βασίληδες  και χιονόμπαλες και τα
διέθεσαν στο ετήσιο  Βazaar που διοργανώνει το σχολείο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Υπεύθυνη Καθηγήτρια Σάκκου Ελισσάβετ

173471401454617347140145601734714211864173471401455117347141019651734714101960 1

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-25

Β΄΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1ο εργαστήριο: ΄΄Η πορεία των εφηβικών σχέσεων από το χθές στο σήμερα ΄΄

Οι μαθητές μέσω συνεντεύξεων έκαναν ένα ταξίδι στην δεκαετία των 80s και μπόρεσαν να συγκρίνουν το χθες  με το σήμερα και να δουν τι πρέπει να υιοθετήσουν και τι να απορρίψουν . Ενημερώθηκαν για θέματα παραβατικότητας των νέων  ,τον ρόλο των social στη ζωή τους ,καθώς και για θέματα σεξουαλικής αγωγής. Ευχαριστούμε θερμά τους ειδικούς :

κ. Σίσκα , κ.Κοφίτσα, κ.Λάππα

Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :

https://www.youtube.com/watch?v=g1pwRKyvOME

https://www.youtube.com/watch?v=hOddTWsf034

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=510&section=6

Οι μαθητές αξιοποιώντας τα παραπάνω και χρησιμοποιώντας και τη βοήθεια της ΑΙ δημιούργησαν ένα σταυρόλεξο.

https://learningapps.org/display?v=p0cfwan5j24

 

 

2ο εργαστήριο :   ΄΄Από το νερό στην πλημμύρα … μια σταλίτσα δρόμος.΄΄

Στο εργαστήριο αυτό οι μαθητές ασχολήθηκαν με το φαινόμενο της πλημμύρας,

τις συνέπειές της , μέτρα πρόληψης και προστασίας σε περίπτωση πλημμύρας.

Ενημερώθηκαν από την εθελόντρια πυροσβέστη κ. Μαρία Ζαφειριάδου για τους σωστούς τρόπους αντίδρασής τους σε περίπτωση πλημμύρας. Την ευχαριστούμε θερμά.

Οι μαθητές αξιοποιώντας τα παραπάνω και χρησιμοποιώντας και τη βοήθεια της ΑΙ δημιούργησαν μια αφίσα με οδηγίες για όλους.

Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :

https://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2286/Geografia_A-Gymnasiou_html-empl/matB3_1.html

https://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2286/Geografia_A-Gymnasiou_html-empl/matB3_4.html

https://civilprotection.gov.gr/odigies-prostasias/kataigides

 

 

3ο εργαστήριο :   ΄΄  Εθελοντισμός ΄΄

Οι μαθητές προσέγγισαν αρχικά την έννοια του εθελοντισμού  θεωρητικά και ενημερώθηκαν από την εθελόντρια πυροσβέστη κ. Μαρία Ζαφειριάδου. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς συμμετείχαν σε εθελοντικές δράσεις:

  • Κατασκευή στολιδιών για το χριστουγιεννιάτικο παζάρι που διοργάνωσε το σχολείο .Μέρος των εσόδων διατέθηκαν στον σύλλογο ΄΄Ηλιαχτίδα΄΄.
  • Στήριξη με αγορά αστεριών του make a whice
  • Συλλογή τροφίμων που ενίσχυσαν συσσίτιο που λειτουργεί στη περιοχή
  • Κατασκευή λαμπάδων
  • Παρασκευή κουλουριών και τσουρεκιών.

 

Στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και ειδικότερα του
εργαστηρίου της θεματικής “Φροντίζω το περιβάλλον” με τίτλο :
” Οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ως ξεναγοί – δημοσιογράφοι αναδεικνύουν
τον Νομό τους” δημιούργησαν το ημερολόγιο του σχολείου και μέρος των
εσόδων από την πώλησή του θα διατεθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.

Επίσης, στα πλαίσια του εργαστηρίου, επισκεφθήκαμε την ιερά Μονή του Τιμίου Προδρόμου Σερρών, όπου εκτός των άλλων , οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εθελόντριες που παρασκεύαζαν κουλουράκια για τις ανάγκες της μονής.

Οι μαθητές αξιοποιώντας τα παραπάνω και χρησιμοποιώντας και τη βοήθεια της ΑΙ δημιούργησαν ένα σταυρόλεξο.

https://learningapps.org/display?v=pdh958q6c23

Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :

https://www.youtube.com/watch?v=LJ4D6vd8MHA

https://www.youtube.com/watch?v=nwAYpLVyeFU

https://noiazomaikaidrw.gr/ethelontismos/

https://noiazomaikaidrw.gr/psifiakes-drastiriotites-noiazomai-kai-drw/

http://www.redcross.gr/default.asp?pid=7&la=1

 

4Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ  :  ΄΄Τεχνητή νοημοσύνη και καθημερινότητα ΄΄

https://learningapps.org/display?v=p0cfwan5j24

https://learningapps.org/display?v=pdh958q6c23

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Οι μαθητές της Β Γυμνασίου  στα πλαίσια της θεματικής “Ενδιαφέρομαι και ενεργώ” και το
εργαστήριο με τίτλο  “Ο εθελοντισμός ως τρόπος ζωής” κατασκεύασαν
χριστουγεννιάτικα στολίδια και σε συνεργασία με τα παιδιά του Ομίλου
προετοίμασαν το χριστουγεννιάτικο Βazaar , τα έσοδα του οποίου θα
διετεθούν για  φιλανθρωπικό σκοπό. Επίσης, στην κουζίνα του ΕΠΑΛ ( που
ευχαριστούμε θερμά) ετοίμασαν τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα μπισκότα, τα οποία θα
προσφέρουν στους συμμαθητές τους και στους καθηγητές.

 

εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 40 801 εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 38 455 εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 40 393εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 34 920εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 34 506εικόνα Viber 2024 12 20 19 18 37 528

1734714756632 1734714503097 1734714503087 1734714471424 1734714471419 2 1734714392036 1734714392031 1 1734714101960 1 1734714101968 17347141019651734714064526 1734714064522 1734714211870 1734714178735 173471401455617347140145601734714014546 11734714014551

Στις φετινές πασχαλινές δράσεις του Γυμνασίου μας οι μαθητές και οι καθηγητές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, δίνοντας ιδιαίτερο χρώμα στην εβδομάδα πριν το κλείσιμο των σχολείων.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στον άξονα ”Εθελοντισμός-Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ” και με την καθοδήγηση των καθηγητριών Σάκκου Ελισσάβετ και Παπαθανασίου Θωμαής οι μαθητές και οι μαθήτριες κατασκεύασαν τις δικές τους λαμπάδες, με ιδιαίτερο μεράκι και φαντασία.

Στο ίδιο μάθημα και στον άξονα ”Εθελοντισμός- Ευάλωτες κοινωνικές ομάδες” οι μαθητές παρασκεύασαν αρτοσκευάσματα στην κουζίνα του ΕΠΑΛ ,την οποία μας παραχώρησαν ευγενικά και φέτος οι συνάδελφοι και η Δ/νση. Η μέθοδος με την οποία δούλεψαν οι μαθητές ήταν η ομαδοσυνεργατική και έτσι κατάφεραν να αναδείξουν τις  τη δημιουργικότητά τους και να μπουν στο πασχαλινό κλίμα.

Την τελευταία ημέρα, Παρασκευή 11 Απριλίου, διοργανώθηκε καλλιτεχνικός διαγωνισμός πασχαλινού αυγού με ξεχωριστό έπαθλο για τους νικητές κάθε τμήματος. Συγχαρητήρια στα παιδιά που ξεχώρισαν με τις πρωτότυπες ιδέες τους.

 

Το Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης εύχεται σε όλους καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

20250415 142830 20250415 142719 eikona Viber 2025 04 13 19 19 34 059 eikona Viber 2025 04 13 19 19 30 490 eikona Viber 2025 04 13 19 19 32 332 eikona Viber 2025 04 13 19 19 38 264 eikona Viber 2025 04 13 19 19 41 109 eikona Viber 2025 04 13 19 19 40 697 eikona Viber 2025 04 13 19 19 42 174 eikona Viber 2025 04 13 19 19 31 165 eikona Viber 2025 04 13 19 19 30 021 eikona Viber 2025 04 13 19 19 28 813 eikona Viber 2025 04 13 19 19 29 223 eikona Viber 2025 04 13 19 19 27 616 eikona Viber 2025 04 13 19 19 28 412 eikona Viber 2025 04 13 19 19 26 014 eikona Viber 2025 04 13 19 19 26 399 eikona Viber 2025 04 13 19 19 24 788

 

 

Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

1ο εργαστήριο : ΄΄ Ευτυχία: Ο ΄΄κρυμμένος ΄΄ πληθυσμός της Γ΄ Γυμνασίου ΄΄
Οι μαθητές στα πλαίσια της 1 ης θεματικής (Ζω καλύτερα – Ευ ζην ] ενημερώθηκαν για
θέματα ευεξίας, θετικής ψυχολογίας και προσέγγισαν τις έννοιες του ευ ζην από την αρχαία
Ελλάδα έως σήμερα. ΄Εμαθαν να αναγνωρίζουν βασικά και πιο περίπλοκα συναισθήματα
με σκοπό να αξιολογούν καταστάσεις και να υιοθετήσουν θετικούς τρόπους στην
συμπεριφορά τους στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας. Με την ενασχόλησή τους με
την δραστηριότητα ( Τα μπλουζάκια του …Είμαι ] έγινε προσπάθεια να ανακαλύψουν με την
βοήθεια και των συμμαθητών τους τον εαυτό τους , να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους
και την αυτοεκτίμησή τους και να ενισχύσουν την μεταξύ τους σχέση. Στο τέλος έκαναν
avatar που να τους αντιπροσωπεύει.

Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :

Gymnasiou_html-empl/index_04_01.html

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=510&section=6
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%88%
CF%85%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1
https://www.moh.gov.gr/articles/health/dieythynsh-prwtobathmias-frontidas-
ygeias/draseis-kai-programmata-agwghs-ygeias/agwgh-ygeias/draseis-kai-parembaseis-
eyaisthhtopoihshs-kai-enhmerwshs-toy-mathh

2ο εργαστήριο :΄΄ Οι μαθητές της Γ΄΄ Γυμνασίου ως ξεναγοί -δημοσιογράφοι αναδεικνύουν
τον νομό μας ΄΄
Στα πλαίσια του εργαστηρίου οι μαθητές ενημερώθηκαν για την Πολιτιστική κληρονομιά.
Μετά ασχολήθηκαν ειδικότερα με την Πολιτιστική κληρονομιά του Δήμου τους και στη
συνέχεια με όλο τον νομό τους. Με τις φωτογραφίες τους έφτιαξαν αφίσα αλλά και το
ημερολόγιο του 2025 το οποίο πούλησαν στην κοινότητα. Στη συνέχεια δουλεύοντας
ομαδικά ασχολήθηκαν με αξιοθέατα του νομού Σερρών και δημιούργησαν μια διαδραστική
αφίσα – ταξιδιωτικό οδηγό προβολής του Νομού. Επισκέφτηκαν και το Μοναστήρι του
Αγίου Προδρόμου στις Σέρρες , η οποία ήταν μια από τις προτάσεις του τουριστικού οδηγού
που φτιάξανε.
Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :

https://video.link/w/yGyvc
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%C
F%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B
F%CE%BC%CE%B9%CE%AC
https://old.pkm.gov.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=539
https://old.pkm.gov.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=567
Αφίσα

Ημερολόγιο 2025

Το φωτογραφικό υλικό από την εκδρομή έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου.
3 ο εργαστήριο :΄΄ Γνωριμία με ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ΄΄
Τα παιδιά ,αρχικά μέσω του καταιγισμού ιδεών όρισαν την έννοια των ευάλωτων ομάδων,
τα χαρακτηριστικά τους, τις δυσκολίες τους αλλά και τις δυνατότητές τους. Ειδικά για τα
άτομα με αυτισμό ενημερώθηκαν στο σχολείο από εκπροσώπους του συλλόγου
΄΄Ηλιαχτίδα΄΄ τις οποίες και ευχαριστούμε πολύ. Επίσης βοήθησαν άτομα άπορα που
έχουν πρόβλημα να εξασφαλίσουν τροφή με συλλογή και προσφορά τροφίμων .
Εκπαιδευτικό υλικό /σύνδεσμοι που χρησιμοποιήθηκαν :
https://www.unhcr.org/gr/ekpaideytiko-yliko
https://youth.europa.eu/get-involved/your-rights-and-inclusion/rights-persons-
disabilities_el
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BF%CE%BB%CF%85%C
E%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD
%CE%B5%CF%82

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Με αφορμή την 3η Δεκέμβρη, παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία, το Γυμνάσιο Νέας Ζίχνης  στα πλαίσια δράσης αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, «Το άνοιγμα του σχολείου στην Κοινωνία» συμμετείχε στο πρόγραμμα του Ιδρύματος Πατριαρχικών Πατερικών Μελετών, «Αγγίζοντας τα ύψη».

Συγκεκριμένα οι μαθητές και των δύο τμημάτων της Γ τάξης, καθώς  και ένα από τα τμήματα της Β τάξης συμμετείχαν  στο πρόγραμμα «Αγγίζοντας τα ύψη», το οποίο αποτελεί μια “Ζωντανή Βιβλιοθήκη” ανθρώπων (Human Library) που μέσα από τις προσωπικές τους υπερβάσεις κατόρθωσαν να έχουν ένα σεβάσμιο αποτύπωμα στον στίβο της ζωής, του Ιδρύματος Πατριαρχικών Πατερικών Μελετών σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Εργαστήριο του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ., την ΑΜΚΕ «Βυζαντινή Θεσσαλονίκη», Συμβούλους Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Δ.Π.Ε και Δ.Δ.Ε., Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ70, το Φροντιστήριο Βιωσιμότητας του Δήμου Νεαπόλεως-Συκεών και τον Α.Σ. “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 1994” ΠΥΛΑΙΑΣ, στα πλαίσια της εκπαιδευτικής προσπάθειας να καλλιεργηθεί στους μαθητές όλων των βαθμίδων η αποδοχή στο διαφορετικό, η συμπεριληπτική φιλοσοφία, η έμπρακτη αγάπη στον πλησίον, η  προσπάθεια  υπέρβασης των αντιξοοτήτων, των κοινωνικών, φυλετικών και έμφυλων στερεοτύπων και η προαγωγή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Για τον σκοπό αυτό, οι μαθητές μαζί με τις συνοδούς Καθηγήτριές τους Κα Αλέξη Μαρία (ΠΕ01-Θεολόγο), την Κα Κίρτα Ελένη (ΠΕ02-Φιλόλογο) και την Κα Δομουχτσή Ευαγγελία (ΠΕ03-Μαθηματικό) και Διευθύντρια του Γυμνασίου  παρακολούθησαν την Πέμπτη 12/12/2024  σε εργαστήριο της Θεολογικής σχολής του Α.Π.Θ. στη Θεσσαλονίκη,  την αφήγηση ενός «ζωντανού βιβλίου», του Κυρίου Ανατολίτη Δημήτριου.

Ο Κύριος Ανατολίτης προσβλήθηκε από πολιομυελίτιδα στα δυο μισή του χρόνια, η οποία και τον καθήλωσε σε αναπηρικό αμαξίδιο. Υπερέβη πολλές δυσκολίες, αντιξοότητες και ασχολήθηκε με τον αθλητισμό από πολύ μικρή ηλικία. Στη συνέχεια υπήρξε παραολυμπιονίκης με πολλές διακρίσεις στο χώρο του μπάσκετ με αμαξίδιο, στην εθνική,  στη σφαίρα, όγδοος σε παγκόσμιο επίπεδο, το δίσκο, το ακόντιο, αλλά ιδιαίτερα στο χώρο της άρσης βαρών, όπου και ασχολήθηκε για δεκατρία χρόνια. Συμμετείχε σε τρεις  παγκόσμιες διοργανώσεις παραολυμπιακών αγώνων, στο Σίδνεϋ, στην Αθήνα και στο Πεκίνο και σε όλα τα πανευρωπαϊκά και παγκόσμια πρωταθλήματα. Το 1997 με ένα φίλο και συναθλητή του, τον Σίμο τον Παλτσανιτίδη  έκανε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με αμαξίδιο σε τέσσερις μέρες και μπήκαν στο βιβλίο Guiness. Ο κύριος Ανατολίτης επιπροσθέτως μίλησε στα παιδιά για τη σημασία του αθλητισμού στη ζωή των νέων και ότι ο αθλητισμός σώζει ζωές. Τόνισε ότι όλα μπορούν να τα καταφέρουν, απλά μόνο να το θελήσουν και ότι πρέπει να κυνηγούν τα όνειρά τους. Απάντησε σε ερωτήσεις των μαθητών μας, ενώ η αμεσότητα, η ειλικρίνεια και η απλότητά του συγκίνησε και καθήλωσε τα παιδιά. Τη συζήτηση κατεύθυνε η Κα Κλιάρη Ιωάννα, υπεύθυνη του προγράμματος, η οποία μας υποδέχτηκε με ιδιαίτερη ζεστασιά και μας έδωσε κατευθυντήριες οδηγίες τηλεφωνικά αρκετές φορές για τη διεκπεραίωση του προγράμματος.

Όλο αυτό το διάστημα τα παιδιά στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, των Θρησκευτικών και ενοτήτων της Γλώσσας και Λογοτεχνίας έχουν ευαισθητοποιηθεί για τις προκαταλήψεις, το ρατσισμό ευάλωτων ομάδων, την αποδοχή στη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Έχουν αναπαράγει κείμενα, ερωτήσεις, μηνύματα και έχουν φιλοτεχνήσει αφίσα, η οποία και θα αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ιδρύματος Πατριαρχικών Πατερικών Μελετών.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο τον Κύριο Ανατολίτη Δημήτριο, όσο και την Κυρία Κλιάρη Ιωάννα.

1734119708090 1734119708064 1734119708077 1734119708050
1734119576272 20241212 212422 1734119576257 20241212 212359
20241212 212219 20241212 212302 1734119576237 20241218 094111
Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Σαν σήμερα

12/6/1965: Παρουσιάζεται η θεωρία του Big Bang για τη δημιουργία του σύμπαντος
Η Μεγάλη Έκρηξη(αγγ: Big Bang) είναι κοσμολογική θεωρία σύμφωνα με την οποία το Σύμπαν δημιουργήθηκε από μια υπερβολικά πυκνή και θερμή κατάσταση, πριν από περίπου 13,8 δισεκατομμύρια χρόνια. Η θεωρία αυτή για τη δημιουργία του Σύμπαντος είναι η πιο διαδεδομένη σήμερα στην επιστημονική κοινότητα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

12/6: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας
Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας καθιερώθηκε από τη Διεθνή Οργάνωση Εργασία με στόχο την καταπολέμηση της παιδικής εργασίας και πιο συγκεκριμένα τον περιορισμό της παράνομης διακίνησης παιδιών. Υπολογίζεται ότι κάθε χρόνο, περίπου 1,2 εκατομμύρια παιδιά πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης ενός καλά οργανωμένου δικτύου, που έχει στήσει μια γέφυρα μεταφοράς παιδιών από τις αναπτυσσόμενες στις βιομηχανικά αναπτυγμένες χώρες. Η 12η Ιουνίου είναι, επίσης, αφιερωμένη στα παιδιά της αφρικανικής ηπείρου, που στην πλειοψηφία τους εργάζονται από πολύ τρυφερές ηλικίες και κάτω από αντίξοες συνθήκες.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Επιμόρφωση Β Επιπέδου

Επιμόρφωση Β Επιπέδου

Σεμινάρια etwinning

etwinning seminars
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση