Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 13:20 θα γίνει ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς όλων των τάξεων αναφορικά με την πρόοδο των παιδιών σας και θα δοθούν οι Έλεγχοι Προόδου του Α΄ Τριμήνου στους γονείς των μαθητών των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄. Το ολοήμερο Τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.
Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Εβδομάδα δράσεων


Εβδομάδα δράσεων στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία και της Παγκόσμιας Ημέρας Εθελοντισμού στη σχολική μας μονάδα. Συγκεκριμένα υλοποιήθηκαν:
- Την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου Δράση ευαισθητοποίησης από την Προϊσταμένη και εκπαιδευτικούς της Διεπιστημονικής Ομάδας του Κ.Ε.Σ.Υ. Φωκίδας.
- Την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου συμμετείχαμε με φωτογραφικό υλικό των δράσεων μας, στην κεντρική εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Υ.ΠΑΙ.Θ., με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
- Την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων συμμετείχαν σε δράση ευαισθητοποίησης σε θέματα ΑμεΑ και εθελοντισμού που (περισσότερα…)
Εργασίες ανάδειξης της πέτρινης τοιχοποιίας του σχολείου μας
Ένα παλιό πέτρινο κτίριο κρύβει τη δική του ιστορία….. τα δικά του μυστικά. Η αναπαλαίωση και ο καθαρισμός με αμμοβολή της πέτρινης τοιχοποιίας του σχολικού μας κτιρίου, ανέδειξε τη μοναδική γοητεία του παλιού παραδοσιακού πέτρινου κτίσματος, αποκαλύπτοντας την ιστορία και τα δικά του κρυμμένα μυστικά!!! Οι εργασίες ανάδειξης της πέτρινης όψης άρχισαν και ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο. Ευχαριστούμε τον Αντιδήμαρχο του Δ. Δελφών κ. Ευστάθιο Μαντζώρο για την πραγμάτωση του έργου. Ευχαριστούμε το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας καθώς και τους υπαλλήλους του Δ. Δελφών, που βοήθησαν στον καθαρισμό του προαυλίου ώστε να καταστεί δυνατό να υποδεχτούμε τους μαθητές μας σήμερα Δευτέρα.
Χορηγία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων




Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΆΣ Καλαθοσφαίρισης 3Χ3
Οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν σε Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΊΑΣ Καλαθοσφαίρισης 3Χ3, στο κλειστό γήπεδο Ιτέας. Στους αγώνες καλαθοσφαίρισης συμμετείχαν και οι μαθητές των αντίστοιχων τάξεων των Δημοτικών Σχολείων Γαλαξιδίου και Κίρρας. Την ευθύνη της διοργάνωσης της εξαιρετικής αυτής δράσης είχε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας και η Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού. Οι ομάδες που σχηματίστηκαν ήταν μεικτές και αποτελούνταν από μαθητές και των τριών σχολείων. Ο κάθε αγώνας είχε διάρκεια δέκα λεπτών και αφού έπαιξαν όλοι οι μαθητές στο τέλος πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός τρίποντων. Η δράση αυτή είχε τον χαρακτήρα γιορτής, χωρίς το άγχος της νίκης, με σκοπό την χαρά της συμμετοχής, της συνεργασίας και του ομαδικού πνεύματος, ιδεώδη που καλλιεργεί ο αθλητισμός. Οι μικροί μαθητές επέστρεψαν ενθουσιασμένοι στο σχολείο και περιμένουν με ανυπομονησία την επόμενη φορά που θα συμμετέχουν με μαθητές άλλων σχολείων σε ανάλογη δραστηριότητα.
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γαλαξίδι
Οι μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξεων του σχολείου μας υλοποίησαν το πρόγραμμα του ΚΠΕ Άμφισσας : «Γαλαξίδι – Πόλη και οικοσύστημα». Σκοπός του προγράμματος ήταν η γνωριμία με έναν από τους ωραιότερους παραδοσιακούς οικισμούς της χώρας μας. Οι υπεύθυνοι του ΚΠΕ υποδέχτηκαν τους μαθητές μας στο Δημοτικό Σχολείο Γαλαξιδίου όπου έγινε η παρουσίαση του προγράμματος. Αφού ολοκληρώθηκε η ενδιαφέρουσα παρουσίαση, τα παιδιά μαζί με τους εκπαιδευτικούς και τους υπεύθυνους του ΚΠΕ ανέλαβαν δράση!!! (περισσότερα…)
Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras





Οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας συμμετείχαν στον 2ο Διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras, για μαθητές Δημοτικού, που διοργανώνει από 18 ως 29 Νοεμβρίου 2019 το εργαστήριο Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής του Πανεπιστημίου Αιγαίου (LTEE lab) του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Σχετικά με τον διαγωνισμό Bebras®: (περισσότερα…)
Νόμος, Νομίζω, Νόμισμα…

Οι μαθητές του σχολείου μας υλοποίησαν το διαδραστικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νόμος-Νομίζω-Νόμισμα» της Νομισματικής Συλλογής της Alpha Bank. Σκοπός του προγράμματος ήταν η εξοικείωση των παιδιών με το αρχαίο νόμισμα, την εικονογραφία του, την κυκλοφορία του και τη χρήση του ως μέσο συναλλαγής. Στο πλαίσιο αυτό η βαλίτσα-μουσειοσκευή που έφτασε στο σχολείο μας, αποτέλεσε εξαιρετική πηγή πληροφοριών για την ιστορία του νομίσματος στην Αρχαία Ελλάδα από την εποχή της ανταλλακτικής οικονομίας έως και την υιοθέτηση του ευρώ στις καθημερινές συναλλαγές. (περισσότερα…)
Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου




17 Νοέμβρη 1973… 17 Νοέμβρη 2019, 46 χρόνια μετά. Ημέρα μνήμης αλλά και γιορτής της δημοκρατίας.
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 15 Νοεμβρίου η σχολική εκδήλωση για την 46η επέτειο του Πολυτεχνείου με βιωματικά, διαδραστικά μαθήματα ιστορίας.
Happy Halloween!!!

Κάθε χρόνο, στις 31 Οκτωβρίου, γιορτάζεται το Halloween σε αρκετές χώρες του κόσμου. Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας οι μαθητές όλων των τάξεων της σχολικής μας μονάδας, έμαθαν για την γιορτή του Halloween, ζωγράφισαν και κατασκεύασαν τις γνωστές κολοκύθες, έφτιαξαν κόμικς, φαντασματάκια, νυχτερίδες, αραχνούλες και μετέφεραν την ατμόσφαιρα του Halloween στους συμμαθητές τους. Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας περιλαμβάνει γνωριμία με έθιμα, παραδόσεις και συνήθειες της διαφορετικής κουλτούρας, μέσα από δραστηριότητες ειδικά σχεδιασμένες για την ηλικία των παιδιών. (περισσότερα…)
Εορτασμός Επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940




Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου της Οκτωβρίου 1940 τόσο στο σχολείο μας την Παρασκευή 25-10-2019 όσο και ανήμερα της εθνικής μας εορτής συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις της Δ. Ε. Δεσφίνας. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Παπαδημητρίου Αριστούλα για το υπέροχο σκηνικό της γιορτής μας. (περισσότερα…)
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Παύλιανη – ΚΠΕ ΣΤΥΛΙΔΑΣ

Εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων της σχολικής μας μονάδας, στην Παύλιανη. Συμμετείχαν στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπ/σης του ΚΠΕ Στυλίδας – Υπάτης : «Από την υδροκίνηση μιας άλλης εποχής… στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας». Στο Κέντρο Ενημέρωσης του Φορέα Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού της Οίτης στην Παύλιανη, οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν την εξαιρετική παρουσίαση των υπεύθυνων του ΚΠΕ και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας των προβιομηχανικών υδροκίνητων κατασκευών και της αξίας αυτών για την εποχή τους, για τις ανανεώσιμες πηγές , για το νερό ως ανανεώσιμος ή δυνητικά ανανεώσιμος φυσικός πόρος, για τους φυσικούς πόρους γενικότερα, και τα περιβαλλοντικά οφέλη από την σωστή διαχείρισή τους.
Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας





Οι γιαγιάδες και οι παππούδες έγιναν πάλι παιδιά. Αρχηγοί στα παιχνίδια μας, στην ίδια αυλή, στο ίδιο σχολείο. Αυτό των παιδικών τους χρόνων. Μας έδειξαν και έπαιξαν μαζί μας τα δικά τους παιχνίδια.
Τσιλίκι, πεντόβολα, κότσια, περνά περνά η μέλισσα, πινακωτή – πινακωτή, η μικρή Ελένη, τριώτα, ζολί, σωτί, ρόδα, σφεντόνα, μπιζ, σβούρα, παίχτες….
Ήταν πραγματικά ένα ταξίδι νοσταλγίας, στα παιχνίδια της γειτονιάς και της αλάνας για τους μεγάλους και μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές μας, αφού είδαν τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους να γίνονται παιδιά και να παίζουν μαζί τους, τα δικά τους παραδοσιακά αλλά και αυτοσχέδια παιχνίδια.
Γιαγιάδες και παππούδες σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας. Ευχαριστούμε για όλα όσα μας δείξατε, όσα μας μάθατε, όσα μοιραστήκατε μαζί μας… ήσασταν απλά ΥΠΕΡΟΧΟΙ…
Ευχαριστούμε πολύ την Υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας κα. Στυλιανή Πάλλα και τον Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας κ. Θεόδωρο Μήταλα που παρευρέθηκαν και συμμετείχαν ενεργά στη σημερινή μας δράση. (περισσότερα…)




























