6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

 

 

 

 

 

 

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο σχολείο μας και στο πλαίσιο της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, αθλητικές δράσεις, εικαστικές παρεμβάσεις, προβολή βίντεο, διαδραστική συζήτηση, δημιουργία αφίσας και κολάζ. Το σύνθημα για το τρέχον έτος 2019-2020 ήταν : «Αγαπώ την Άθληση – Αγαπώ την Υγεία μου». Οι μαθητές όλων των τάξεων που συμμετείχαν, είχαν την ευκαιρία να αποκομίσουν τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης Παιδείας, που ο αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού αλλά και της ευγενής άμιλλας, συνηθίζοντας σ’ έναν τρόπο ζωής και άσκησης που ιδανικά θα συνεχίσουν και στην ενήλικη ζωή τους. 

(περισσότερα…)

Δωρεά βιβλίων στη Σχολική μας Βιβλιοθήκη

 

 

 

 

 

 

Τα βιβλία είναι μαγεία …  και ήρθαν στο σχολείο μας, πάνω στην ώρα για να δώσουν ξεχωριστή λάμψη στην έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς.  

Η χαρά όλων μας δεν περιγράφεται καθώς 122 νέα βιβλία,  εμπλούτισαν τη σχολική μας βιβλιοθήκη.  Όσο για τους τίτλους των βιβλίων; Ένας κι ένας!!! Θα μας ταξιδέψουν, θα μας ανοίξουν νέα παράθυρα στον κόσμο και θα μας κρατήσουν συντροφιά τα Σαββατοκύριακα και όχι μόνο.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Μήνα Μπόρη για την ευγενική της προσφορά!!! (περισσότερα…)

Τα βιβλία στο σχολείο

   Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε  ότι  σύμφωνα  με  την  υπουργική  απόφαση, ΦΕΚ 6014 / 31-12-2018 του ΥΠΠΕΘ, το σχολείο μας συμμετέχει στη δράση «Βιβλία στο σχολείο» και τα βιβλία  των μαθητών μας θα παραμένουν στο σχολείο τουλάχιστον δύο Σαββατοκύριακα κάθε μήνα. Οι εκπαιδευτικοί δεν θα αναθέτουν εργασίες ή γραπτές δοκιμασίες για τη Δευτέρα μετά τα σαββατοκύριακα αυτά, διαμορφώνοντας ανάλογα το πρόγραμμα της τάξης τους.

(περισσότερα…)

Τα Εκτάκια υιοθετούν τα Πρωτάκια μας!!!

 

 

 

 

 

 

 

    Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θέλοντας να συμβάλλουν στην ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, αλλά και στην χωρίς προβλήματα ένταξη  των μικρών μαθητών της Α΄τάξης στο νέο τους σχολείο, αποφάσισαν…… «να  υιοθετήσουν από ένα Πρωτάκι». (περισσότερα…)

Λειτουργία Ολοήμερου Τμήματος

Σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019, αρχίζει κανονικά η λειτουργία του Ολοήμερου Τμήματος του σχολείου μας. Το πρόγραμμα του Ολοήμερου Τμήματος είναι: (περισσότερα…)

Πρώτη μέρα στο σχολείο

Για άλλη μια χρονιά τον φετινό Σεπτέμβρη γέμισε η αυλή του σχολείου μας παιδικές φωνές και γέλια.

  Μαζί με τους παλιούς μας μαθητές υποδεχτήκαμε και τα πρωτάκια μας.«Καρχαριάκια» και «Σπρωχτήρια» μαζί θα γοητευτούμε από τα όνειρα της «Γλώσσας», θα παίξουμε στο μαγικό κόσμο των «αριθμών» και θα «ανακαλύψουμε, ερευνώντας» τον κόσμο γύρω μας!!! Καλή σχολική χρονιά!!! 

Λειτουργία Σχολικού Κυλικείου

Το κυλικείο του σχολείου μας λειτουργεί κανονικά από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Τα προϊόντα που διατίθενται από σχολικά κυλικεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο είναι τα παρακάτω: 

 1. ΦΡΟΥΤΑ – ΛΑΧΑΝΙΚΑ 

Φρέσκα φρούτα,  λαχανικά 

Αποξηραμένα φρούτα 

Φυσικός  χυμός φρούτων

(περισσότερα…)

Έκτακτο οικονομικό βοήθημα για τα παιδιά της Α΄ τάξης

«Παροχή έκτακτου οικονομικού βοηθήματος για τα παιδιά της Α΄ τάξης Δημοτικών Σχολείων, Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας έτους 2019-2020» δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Η δράση  «αρχή…ΖΩ!» Αναφέρεται σε έκτακτη οικονομική ενίσχυση, με κουπόνι αγορών (voucher), αξίας 60 €, για την αγορά σχολικών ειδών για μαθητές που θα φοιτήσουν στην Α΄ Τάξη Δημοτικών Σχολείων, οικογενειών που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας εντός των ορίων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

αγιασμός 2

   Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019 στις 9.00 π.μ. Στη συνέχεια οι μαθητές θα εισέλθουν στις αίθουσες για μια σύντομη γνωριμία με την δασκάλα ή το δάσκαλό τους, θα παραμείνουν στις τάξεις τους για 20-25 λεπτά  και  θα αποχωρήσουν.  Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019 το ωρολόγιο πρόγραμμα όλων των τμημάτων θα ολοκληρωθεί στις 12.25 μ.μ. 

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Σήμερα, Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019, το σχολείο ανοίγει για τη νέα σχολική χρονιά 2019-20. Για το διάστημα έως και την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κατά τις ώρες 08.00-13.30 για τη διευθέτηση κάθε ζητήματος που αφορά τους μαθητές και τη φοίτησή τους.

Ο αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου. Το ακριβές πρόγραμμα της ημέρας αυτής θα ανακοινωθεί σύντομα με νεώτερη ανακοίνωσή μας.

Ευχόμαστε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή και δημιουργική σχολική χρονιά…!!!

Καλό καλοκαίρι!!!!

2018 – 2019….. Μια υπέροχη  σχολική  χρονιά, γεμάτη….. δράσεις.

Δράσεις εκπαιδευτικές, αθλητικές, πολιτιστικές.  

Μια χρονιά …που μας ταξίδεψε στην Ελλάδα, στο Στρασβούργο, στην Ιταλία, στην Πορτογαλία, στο Βέλγιο, στη Ρουμανία, στην Τυνησία… στον κόσμο.

Γιατί το σχολείο….. ανοίγει παράθυρα και στήνει γέφυρες…. 

Γιατί… μόνο ό,τι δέχτηκες με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό μόνο ενσωματώνεις στη ζωή σου και στο χαρακτήρα σου…

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του  Δημοτικού Σχολείου Δεσφίνας σας εύχονται  κ α λ ό   κ α λ ο κ α ί ρ ι !!!

Πατήστε πάνω στην εικόνα για να δείτε το βιντεάκι με τις δράσεις μας

Γιορτή λήξης σχολικού έτους!!!!

Η αυλαία έπεσε και για φέτος!!! Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος. Δεν είχαμε παρά να την αποχαιρετήσουμε με μια γιορτή αλλιώτικη από τις άλλες! Μια γιορτή που σηματοδοτεί ένα τέλος και μια αρχή ταυτόχρονα. Σε ένα ευχάριστο και έντονα συγκινησιακό κλίμα όλοι οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δεσφίνας  τραγούδησαν, χόρεψαν, παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα και μοιράστηκαν μαζί μας σκέψεις και συναισθήματα. Για τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης το όμορφο ταξίδι στο Δημοτικό σχολείο σταματά κάπου εδώ. Εμείς τους αποχαιρετούμε με μεγάλη συγκίνηση και αγάπη και τους ευχόμαστε καλή αρχή στο νέο τους ξεκίνημα! Όσο για τους υπόλοιπους μαθητές τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

Ημέρα ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στο σχολείο μας!!!

Μια πολύ όμορφη και ξεχωριστή εκδήλωση που με πολύ κέφι ετοίμασαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Αγγλικής και της Γαλλικής Γλώσσας  του σχολείου μας είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε σήμερα. Οι μαθητές των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων παρουσίασαν στα Αγγλικά τα θεατρικά δρώμενα:

«Το   πάρτι   των    Ζώων» και «Ο    Μέρμηγκας    και  ο  Τζίτζικας»

Oι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων παρουσίασαν τα προγράμματα e-twinning:

«La   ville   que   j’  aime» (Η πόλη που αγαπώ)

«Ma   ville   durable»  (Η βιώσιμη πόλη μου)