Μάθημα από έναν οδοντίατρο στο σχολείο μας!
Πριν τη λήξη του σχολικού έτους δεχτήκαμε την επίσκεψη του κυρίου Λιλάκου, οδοντίατρου και γονέα μαθήτριας του Σχολείου μας. Τα παιδιά των Δ’, Ε’ και Στ΄τάξεων έμαθαν πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες τόσο για το επάγγελμα του οδοντίατρου όσο και για τον σωστό τρόπο φροντίδας της υγιεινής των δοντιών. Ευχαριστούμε πολύ για την χρήσιμη ενημερωτική συνάντηση τον οδοντίατρό μας και δεσμευόμαστε να ακολουθήσουμε τις συμβουλές του στην καθημερινότητά μας.


