Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων
και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δεσφίνας
σ α ς ε ύ χ ο ν τ α ι
Χ α ρ ο ύ μ ε ν α Χ ρ ι σ τ ο ύ γ ε ν ν α
και ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο το 2 0 2 0!!!
Οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου κατά την εργασία και την εκπαίδευση από απόσταση. Στο ∆ιαδίκτυο δεν µπορείς να είσαι απόλυτα προστατευµένος. Χρειάζεται να γνωρίζεις τους κινδύνους και να είσαι προσεκτικός, όπως άλλωστε και στην πραγµατική ζωή. Στο ∆ιαδίκτυο δεν είσαι ανώνυµος. Κάθε ενέργειά σου αφήνει ηλεκτρονικά ίχνη. Ενημερωθείτε από τα παρακάτω αρχεία: Ασφαλής Εργασία εξ’ αποστάσεως και Ασφαλής Εκπαίδευση εξ αποστάσεως
Το σχολείο μας ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, υλοποιεί από την Τετάρτη 18 Μαρτίου και για την περίοδο αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, εξ Αποστάσεως Ασύγχρονη Εκπαίδευση, αξιοποιώντας την πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ e-class προς όφελος των μαθητών μας. Έχουν δημιουργηθεί μαθήματα για όλα τα διδακτικά αντικείμενα όλων των τάξεων. Οι σύνδεσμοι των διδακτικών αντικειμένων είναι:
Το σχολείο μας ακολουθώντας τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, υλοποιεί από την προηγούμενη Τετάρτη και για την περίοδο αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων, εξ Αποστάσεως Ασύγχρονη Εκπαίδευση, αξιοποιώντας την πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ e-class προς όφελος των μαθητών μας.
Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις σχολικές τους εργασίες, να διορθώνουν τα λάθη τους με τα φύλλα αξιολόγησης που τους δίνονται, να αλληλεπιδρούν με τους εκπαιδευτικούς, να δέχονται ανατροφοδότηση και να λύνουν τις απορίες τους μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων αλλά και μέσω πλατφόρμας, από σήμερα και αφού πρώτα εγγραφούν σε αυτή. Οι εκπαιδευτικοί ανεβάζουν δραστηριότητες εμπέδωσης της διδαγμένης ύλης, δραστηριότητες φιλαναγνωσίας και δημιουργικές δραστηριότητες – εργασίες. Τα μαθήματα θα εμπλουτίζονται καθημερινά. Οι εκπαιδευτικοί θα δημιουργήσουν και κάποια ακόμα ώστε να καλυφθούν όλα τα διδακτικά αντικείμενα. Για να έχει η προσπάθεια μας αυτή επιτυχία, ελπίζουμε στην ουσιαστική συμμετοχή από την πλευρά σας. Οι πρώτες εκτιμήσεις, μας γεμίζουν δύναμη να συνεχίσουμε!!! Δεν ξεχνάμε πως το σχολείο είναι κλειστό αλλά δεν είμαστε σε διακοπές.
Οι σύνδεσμοι των ως τώρα μαθημάτων είναι: Γλώσσα Α΄ Τάξης, Μαθηματικά Α΄ Τάξης, Γλώσσα Β΄ Τάξης, Μαθηματικά Β΄ Τάξης, Γλώσσα Γ΄ Τάξης, Μαθηματικά Γ΄ Τάξης, Ιστορία Γ΄ Τάξης, Γλώσσα Δ΄ Τάξης, Μαθηματικά Δ΄ Τάξης, Ιστορία Δ΄ Τάξης, Γλώσσα ΣΤ΄ Τάξης, Μαθηματικά ΣΤ΄ Τάξης, Ιστορία ΣΤ΄ Τάξης, Φυσικά ΣΤ΄, Γαλλικά Ε΄ Τάξης, Γαλλικά ΣΤ΄ Τάξης
Μένουμε στο σπίτι για να είμαστε ασφαλείς!!!
«Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι, στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την πρόληψη της διασποράς του νέου κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα»
ΕΟΔΥ Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι _ 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2020
Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning) (περισσότερα…)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Θέτοντας σε προτεραιότητα τη δημόσια υγεία, δρώντας προληπτικά και με υπευθυνότητα και κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού, αποφασίσαμε την προσωρινή απαγόρευση της εκπαιδευτικής λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων, των πανεπιστημίων και πάσης φύσεως λοιπών εκπαιδευτικών δομών, δημοσίων και ιδιωτικών, σε όλη τη χώρα για τις επόμενες 14 ημέρες. Με σχεδιασμό και εγρήγορση, προστατεύουμε τα παιδιά μας, τους εκπαιδευτικούς μας, τις οικογένειες, όλους τους πολίτες, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα το διδακτικό έτος.

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, την Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020 και ώρα 13:20 θα γίνει ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς όλων των τάξεων αναφορικά με την πρόοδο των παιδιών σας και θα δοθούν οι Έλεγχοι Προόδου του Α΄ Τριμήνου στους γονείς των μαθητών των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄. Το ολοήμερο Τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.





Το σχολείο κλείνει την πόρτα στο φόβο και στη βία. Ανοίγουμε μια μεγάλη αγκαλιά αλληλεγγύης, σεβασμού, φιλίας, στήριξης και ευγενούς άμιλλας. Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Με αφορμή την ημέρα αυτή, όλες οι τάξεις της σχολικής μας μονάδας προγραμμάτισαν δράσεις (συζητήσεις βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια). Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς όλων των σχολικών μονάδων της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, ιδέες και εμπειρίες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Ένα ασφαλές και δημοκρατικό σχολείο αποτελεί δείκτη πολιτισμού, προόδου και αλληλεγγύης. (περισσότερα…)
Εναρμονισμένο με το κλίμα της ημέρας το σχολείο μας σήμερα. Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων τήρησε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης. Οι μαθητές μας σε ρυθμούς χορού και κεφιού, τσίκνισαν, αναβιώνοντας την παράδοση και αναδεικνύοντας το πνεύμα της Αποκριάς. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, έψησε και πρόσφερε σουβλάκια λουκάνικα και πίτες σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Όλοι μαζί σε μια όμορφη και εορταστική ατμόσφαιρα, τσικνίσαμε και τσικνιστήκαμε. Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου!!! (περισσότερα…)
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων πραγματοποίησε σήμερα την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Οι πρωτοχρονιάτικες πίτες, μία για κάθε τάξη, καθώς και τα δώρα για τους τυχερούς μαθητές ήταν ευγενική προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Ευχόμαστε στους τυχερούς, αλλά και σε όλους τους μαθητές και τις οικογένειές τους υγεία, ευημερία και καλή πρόοδο!!!
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων
και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Δεσφίνας
σ α ς ε ύ χ ο ν τ α ι
Χ α ρ ο ύ μ ε ν α Χ ρ ι σ τ ο ύ γ ε ν ν α
και ε υ τ υ χ ι σ μ έ ν ο το 2 0 2 0!!!





Τα Χριστούγεννα είναι μαγεία… και λίγη από αυτή έφεραν στο σχολείο μας ο Άγιος Βασίλης και το σκανταλιάρικο ξωτικό του. Άνοιξαν το ξεχασμένο σεντούκι με τα παραμύθια και η αυλή του σχολείου γέμισε από πριγκίπισσες του χιονιού, χαρούμενους τάρανδους, χριστουγεννιάτικα δεντράκια, ξωτικά, νεράιδες των Χριστουγέννων….. Ο Άγιος Βασίλης έβγαλε από το σάκο του και μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά, έπαιξε μαζί τους και τους μίλησε για το μακρύ του ταξίδι!!! (περισσότερα…)
Σας ενημερώνουμε ότι η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019 στις 10:15′ π.μ. Όσοι γονείς επιθυμούν, μπορούν να προσέλθουν και να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους.
Οι μαθητές θα έρθουν στο σχολείο κανονικά στις 8:00′ π.μ και θα σχολάσουν στις 13:15΄ μ.μ.. Το Ολοήμερο τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά.Το πρώτο δίωρο θα πραγματοποιηθεί εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου
Οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ιτέας. Σκοπός της επίσκεψής μας ήταν να ενημερωθούμε αρχικά για το έργο και την αποστολή των πυροσβεστών, αλλά και να γνωρίσουμε τα μέσα και τους τρόπους προστασίας από τη φωτιά. Εκεί μας υποδέχθηκε ο Υποδιοικητής της Πυροσβεστική Υπηρεσίας Ιτέας και οι Πυροσβέστες που είχαν υπηρεσία και μας μίλησαν για το επάγγελμά τους, για τα περιστατικά που αντιμετωπίζουν καθημερινά και για τις ικανότητες που πρέπει να έχει ένας πυροσβέστης για να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. (περισσότερα…)