ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ

Τη σημερινή μέρα, Τρίτη 3 Μαρτίου, το σχολείο μας την αφιέρωσε στην Πανελλήνια Ημέρα ΦΙΛΑΘΛΟΥ. Τη δράση αυτή ανέλαβε με μεγάλη επιτυχία ο γυμναστής του σχολείου μας, κύριος Γαζόπουλος Πρόδρομος.

Συγκεκριμένα, ο κύριος Πρόδρομος με πολλή χαρά πραγματοποίησε μια ξεχωριστή παρουσίαση στους/ στις μαθητές/τριες του σχολείου μας, αλλά και στους εκπαιδευτικούς. Μας ενημέρωσε για τον ορισμό του ΦΙΛΑΘΛΟΥ και του ΟΠΑΔΟΥ. Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην οπαδική βία που αποτελεί ένα σύνθετο, ακραίο, κοινωνικό φαινόμενο, συχνά συνδεδεμένο με εγκληματικές συμμορίες, κοινωνικές ανισότητες και υψηλό ανταγωνισμό. Μας παρότρυνε να ασχολούμαστε ενεργά με τον αθλητισμό, αλλά και να συμβάλλουμε όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά στην εξάλειψη κάθε είδους μορφής βίας και επιθέσεων στον αθλητικό χώρο. Ο αθλητισμός ενώνει, δε διχάζει!

Τέλος, τα παιδιά κατασκεύασαν μια μεγάλη αθλητική φανέλα με πολλές ομάδες, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγνώριση, την αποδοχή και τον σεβασμό όλων των ομάδων, αλλά και των φιλάθλων ( διαφορετικότητα ).

Μικροί και μεγάλοι κατανοήσαμε τους ορισμούς, ακούσαμε τις συμβουλές και τις γνώσεις του κυρίου Πρόδρομου, και με ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον συμμετείχαμε ενεργά σε όλη τη δράση.

Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τον κύριο Γαζόπουλο Πρόδρομο για την υπέροχη αυτή δράση, για την αγάπη που μας μεταδίδει για τον αθλητισμό και για τις σημαντικές γνώσεις που μας προσφέρει απλόχερα. Ευχόμαστε να ανήκει κάθε χρόνο στο δυναμικό του σχολείου μας!

15681 15682 15683 15684 15685 15686 15687

Από μικροί ενεργοί πολίτες!!!

Οι μαθητές-τριες της Γ΄ τάξης με συντονίστρια τη δασκάλα τους Δημητρίου Αγγελική, και οι μαθητές-τριες της Ε΄ τάξης με συντονιστή τον δάσκαλό τους Κωνσταντόπουλο Θεόδωρο, ασχολήθηκαν ενεργά με την « Προστασία του περιβάλλοντος» και ειδικότερα με την «Ανακύκλωση».

Μέσα από δημιουργικές δράσεις αντιλήφθηκαν τον τρόπο ζωής των φυτών (δέντρα, πόες, θάμνοι), δηλαδή τα μέρη τους, την ανάπτυξή τους, τον τρόπο δημιουργίας της τροφής τους. Το πιο σημαντικό όμως είναι η κατανόηση της σπουδαιότητας και της αναγκαιότητας της ύπαρξης, της φροντίδας και της προστασίας των φυτών. Κατέληξαν σε ένα κοινό συμπέρασμα πως « Τα δέντρα και γενικότερα τα φυτά είναι πολύτιμοι θησαυροί για τη ζωή μας!».

Οι μαθητές-τριες και των δύο τάξεων ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν, έγραψαν, έπαιξαν, διασκέδασαν, προβληματίστηκαν, συνεργάστηκαν και είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλες τις δράσεις.

Στη συνέχεια, επέμειναν περισσότερο στην αναγκαιότητα της «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ». Κατασκεύασαν κάδους ανακύκλωσης για όλες τις τάξεις του σχολείου και τους μοίρασαν παρουσιάζοντας σε όλα τα παιδιά τη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης. Επίσης, οι μαθητές-τριες της Γ΄ τάξης έφτιαξαν αφίσες για την ευαισθητοποίηση όλου του ανθρώπινου δυναμικού του σχολείου και τις κρέμασαν μέσα στον διάδρομο του σχολείου. Τα σλόγκαν, που έγραψαν πάνω σε αυτές, ελπίζουν να ενεργοποιήσουν όλους μας στην αλλαγή του τρόπου ζωής μας, προστατεύοντας τα δέντρα και το περιβάλλον και όχι καταστρέφοντάς τα. «Η ανακύκλωση είναι ευθύνη όλων, όχι άλλων!».

Τέλος, σας υποσχόμαστε πως η δράση αυτή θα συνεχιστεί και έξω από τον χώρο του σχολείου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση όλου του χωριού και την ενεργή συμμετοχή του στην ανακύκλωση. Οι μικροί-ές μαθητές-τριες ανοίγουν τα φτερά τους και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση σε όλους μας. Στόχος τους να ενισχύσουν την περιβαλλοντική μας συνείδηση, ώστε να συμβάλλουμε όλοι μαζί σε έναν πιο καθαρό και «πράσινο» πλανήτη!

15329 15511 15572 15593

Τρέφομαι σωστά;

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που ασχολούνται οι μαθητές-τριες της Α΄ τάξης «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής!» με την κυρία Ασλανίδου Ιωάννα, της Β΄ τάξης «Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά!» με την κυρία Νικολαΐδου Μάλαμα και της Γ΄ τάξης «Αγαπώ το σώμα μου, τρέφομαι σωστά!» με την κυρία Δημητρίου Αγγελική, επισκέφθηκε το σχολείο μας, την Παρασκευή  20 Φεβρουαρίου,  Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος, η κυρία Λαγούδη Μαρία.

Η κυρία Λαγούδη παρουσίασε με έναν παιγνιώδη τρόπο στους/στις μαθητές-τριες των Α΄, Β΄, Γ΄ τάξεων του Δημοτικού σχολείου, αλλά και του Νηπιαγωγείου, πως η ισορροπημένη διατροφή είναι θεμελιώδης για τη σωματική και ψυχική υγεία, παρέχοντας ενέργεια και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα.

Μέσα από την παρουσίαση «Τρώγοντας τα χρώματα του ουράνιου τόξου», τα παιδιά αντιλήφθηκαν την ποικιλία των τροφίμων που υπάρχουν γύρω μας, τα οφέλη του καθενός για τον οργανισμό μας και τη συμβολή τους στην ανάπτυξη, στη συγκέντρωση, αλλά και στη βελτίωση της διάθεσης. Επίσης, γνώρισαν τα γεύματα που πρέπει να κάνουν καθημερινά, τις τροφές που πρέπει να περιέχει το πιάτο τους, αλλά και τις ανθυγιεινές τροφές που πρέπει να μειώσουν ή και να αποφεύγουν στη ζωή τους. Τέλος, αναφέρθηκε και στη σπουδαιότητα του νερού και της άθλησης στην καθημερινή ζωή των μικρών και των μεγάλων.

Όλοι οι μαθητές-τριες συμμετείχαν ενεργά στην παρουσίαση δείχνοντας τον τεράστιο ενθουσιασμό τους για όλα αυτά που έμαθαν και θα πρέπει να ακολουθούν στη ζωή τους. Η υιοθέτηση μικρών, σταθερών αλλαγών στις διατροφικές συνήθειες οδηγεί σε μακροπρόθεσμα οφέλη, υποστηρίζοντας έναν πιο ποιοτικό τρόπο ζωής.

Πριν τη λήξη αυτής της όμορφης δράσης, η κυρία Λαγούδη χάρισε στα παιδιά ένα αναμνηστικό με τον «Δεκάλογο της Υγιεινής Διατροφής», αλλά και οι μαθητές-τριες του Δημοτικού της δώρισαν ένα όμορφο γλαστράκι για να την ευχαριστήσουν με τον δικό τους τρόπο.

Ευχαριστούμε θερμά, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου αλλά και οι μαθητές-τριες, την κυρία Λαγούδη Μαρία, για τον πολύτιμο χρόνο που μας διέθεσε και για τις γνώσεις και τις συμβουλές που μας προσέφερε σε θέματα διατροφής και υγείας.

15481 15482 15483 15484 15485 15487 15492

Τρίτη επιμορφωτική συνάντηση

Σήμερα, Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου με ιδιαίτερη χαρά και τιμή υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης κύριο Αγγελίδη Νικόλαο.

Ο κύριος Αγγελίδης μας παρουσίασε ένα πολύ σημαντικό θέμα που απασχολεί όλους μας, εκπαιδευτικούς και γονείς, τη σημερινή εποχή «Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας – ΔΕΠΥ».

Η παρουσίαση πολύ ενδιαφέρουσα, η συζήτηση εποικοδομητική, τα παραδείγματα και οι συμβουλές του κυρίου Αγγελίδη σπουδαία. Μιλήσαμε για το τι είναι και ποια είναι τα συμπτώματα της ΔΕΠΥ, ποιο είναι το προφίλ ενός παιδιού με ΔΕΠΥ, τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης-συμπεριφοράς απέναντι σε ένα παιδί με ΔΕΠΥ.

Εκπαιδευτικοί και γονείς ενθουσιαστήκαμε με αυτήν την ενδιαφέρουσα παρουσίαση, συμμετείχαμε ενεργά στην επιμόρφωση, λύσαμε όλες μας τις απορίες, κάναμε κτήμα μας όλες τις γνώσεις και τις συμβουλές που μας προσέφερε ο κύριος Αγγελίδης.

Τον ευχαριστούμε θερμά που είναι πάντα δίπλα μας, στο εκπαιδευτικό μας έργο ως σύμβουλος, ως συνάδελφος, ως πρότυπο. Του ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας να έχει δύναμη, αντοχή και υπομονή στη μετέπειτα πορεία του και στο δύσκολο έργο που έχει αναλάβει.

15439 15440 15441

Θεατρική παράσταση ” Οι Τρεις Ιεράρχες και οι μητέρες τους πρότυπα ζωής”

Την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου οι Β΄,Γ΄, Δ΄,Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του σχολείου μας παρακολούθησαν στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο Αριδαίας την θεατρική παράσταση «Οι Τρεις Ιεράρχες και οι μητέρες τους πρότυπα ζωής». Η παράσταση παρουσιάστηκε από τη θεατρική ομάδα Ι.Ν. Αγίων Ιγνατίου και Γεωργίου Ριζοχωρίου.

Μια ξεχωριστή παράσταση που θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη όλων μας, μικρών και μεγάλων. Γνωρίσαμε τη ζωή των Αγίων, το έργο τους, τις θυσίες τους μέσα από το δρώμενο, το οποίο θα αποτελέσει πρότυπο στη ζωή μας. Είναι παράδειγμα προς μίμηση το μεγαλείο ψυχής και προσφοράς των Τριών Ιεραρχών.

Ευχαριστούμε θερμά τον Ιερέα και τη θεατρική ομάδα του Ι.Ν. Αγίων Ιγνατίου και Γεωργίου Ριζοχωρίου για το υπέροχο θέαμα και τη φιλοξενία που μας προσέφεραν, καθώς επίσης και για τα πρότυπα ζωής που μας παρουσίασαν με έναν μοναδικό τρόπο. Τα μηνύματα της αγάπης, της προσφοράς, της αυτοθυσίας, της βοήθειας, της προσευχής, της συγχώρησης, της μεταμέλειας και της μετάνοιας, που γνωρίσαμε σήμερα, θα γίνουν η βάση για τη μετέπειτα πορεία της ζωής μας.

15413 15417 15422 15425

Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης «Ομαλή μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο» πραγματοποιήθηκαν δύο επισκέψεις των παιδιών της Α΄ τάξης στον χώρο του Νηπιαγωγείου ( Δεκέμβριος 2025 ).

Στην πρώτη επίσκεψη, οι δασκάλες της Α΄ δημοτικού, Ασλανίδου Ιωάννα και Ρίζου Ουρανία, καθώς και οι μαθητές-τριες, πήραν μαζί τους τσάντες, βιβλία, τετράδια και κασετίνες, με σκοπό να τα παρουσιάσουν στα νήπια. Οι μαθητές-τριες της Α΄ δημοτικού, με μεγάλο ενθουσιασμό πραγματοποίησαν την όμορφη παρουσίαση, την οποία διαδέχθηκε οι ερωτήσεις των νηπίων, έτσι ώστε να λύσουν τις απορίες τους σχετικά με τη λειτουργία του Δημοτικού σχολείου ( πχ μαθήματα, δάσκαλοι, διαλείμματα κτλ. ). Οι μαθητές-τριες της Α΄ τάξης κράτησαν ενεργό το ενδιαφέρον των μικρών νηπίων και δημιούργησαν ένα κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ τους.

Στη δεύτερη επίσκεψη, συνεργάστηκαν όλοι μαζί για την κατασκευή χριστουγεννιάτικων καρτών. Το κλίμα που δημιουργήθηκε ανάμεσα σε όλους ήταν φιλικό και γεμάτο αγάπη. Η ομαδικότητα, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και το χαμόγελο συντρόφευαν όλη τη δράση. Τέλος, ανανέωσαν το ραντεβού τους για μετά τις γιορτές, περιμένοντας τώρα οι μαθητές-τριες της Α΄ δημοτικού τα νήπια, στον δικό τους χώρο.

Έτσι λοιπόν τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου, οι δασκάλες και οι μαθητές-τριες της Α΄ τάξης υποδέχτηκαν τα 17 νήπια στην αίθουσά τους. Αρχικά, τα νήπια με πολλή χαρά προσέφεραν δώρα που είχαν φτιάξει, στις δασκάλες από ένα λουλούδι και στους/στις μαθητές-τριες της Α΄ από έναν σελιδοδείκτη. Ο χώρος της Α΄ δημοτικού είχε διαμορφωθεί έτσι ώστε να φιλοξενήσει όλα τα παιδιά και να παρακολουθήσουν δια ζώσης το μάθημα της Γλώσσας, που ήταν και επιθυμία τους. Όλα τα παιδιά με μεγάλη θέληση, ενθουσιασμό και ενδιαφέρον συμμετείχαν ενεργά στο μάθημα. Κλείνοντας την ωραία διδακτική ώρα οι δασκάλες  της Α΄τάξης μαζί με τους/τις μαθητές-τριες χάρισαν τα δικά τους δωράκια στα νήπια, συγκεκριμένα ένα χαρούμενο βιβλίο με ζωγραφιές των παιδιών για το πώς περνάνε στο σχολείο και ένα λαμπερό αστερο-μολυβάκι.

Οι μέρες αυτές ήταν τόσο ξεχωριστές, όσο και οι δράσεις που έγιναν. Η χαρά αποτυπωνόταν στα προσωπάκια των παιδιών, αλλά και των εκπαιδευτικών. Μάλιστα κάποια νήπια δήλωσαν πως ανυπομονούν να έρθουν στο Δημοτικό σχολείο. Η αγκαλιά του σχολείου μας είναι ανοιχτή για όλους και τους περιμένουμε με πολλή αγάπη!

15228 15234 15242 15244 15245 15246

Δεύτερη επιμορφωτική συνάντηση

Σήμερα, Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, με ιδιαίτερη χαρά οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας πραγματοποιήσαμε τη 2η επιμορφωτική συνάντηση με θέμα «Canva».

Η εκπαιδευτικός της Αγγλικής Γλώσσας του σχολείου μας, κυρία Πέσιου Χριστίνα, μας παρουσίασε τις λειτουργίες, τη χρήση και τα οφέλη αυτής της online πλατφόρμας γραφιστικής. Μας εξήγησε με έναν ξεχωριστό και υποδειγματικό τρόπο, πώς να δημιουργούμε εύκολα εντυπωσιακά οπτικά σχέδια (πχ αφίσες, παρουσιάσεις, κάρτες, φυλλάδια, βίντεο) χωρίς να χρειάζονται επαγγελματικές γνώσεις σχεδίασης.

Ευχαριστούμε θερμά τη συνάδελφό μας Πέσιου Χριστίνα για την πολύτιμη βοήθειά της στο εκπαιδευτικό μας έργο και στην πιο σύγχρονη προετοιμασία της διδασκαλίας μας. Είμαστε περήφανοι που την έχουμε στην ομάδα μας και συνεργαζόμαστε μαζί της!

15098 15101 15102 15103

Δράσεις Αγωγής Υγείας

Σήμερα, Τετάρτη 28 Ιανουαρίου, επισκέφθηκαν το σχολείο μας η κυρία Πούλου Κατερίνα ( Επισκέπτρια Υγείας του Κέντρου Υγείας Αριδαίας) και η κυρία Γκιώση Ιωάννα ( Μαία του Κέντρου Υγείας Αριδαίας) για την πραγματοποίηση ξεχωριστών δράσεων.

Οι Α΄, Β΄και Γ΄ τάξεις παρακολούθησαν δύο παρουσιάσεις με θέματα: «Αναπνέω καθαρό αέρα- Αλλεργίες»       ( Πούλου Κατερίνα) και «Διατροφή-Στοματική υγεία» (Γκιώση Ιωάννα), ενώ οι Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις παρακολούθησαν δύο παρουσιάσεις με θέματα: «Εθισμός στο διαδίκτυο» (Γκιώση Ιωάννα) και «Εκφοβισμός σε φυσικό και διαδικτυακό χώρο» (Πούλου Κατερίνα).

Ήταν δύο ώρες γεμάτες γνώσεις, εμπειρίες, βιώματα. Τα θέματα προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών, θέτοντας και οι ίδιοι/ ίδιες τις ερωτήσεις- απορίες που είχαν.

Μέσα από τις παραπάνω δράσεις, τα παιδιά διεύρυναν τις γνώσεις τους και συνδέθηκαν με την κοινωνία έξω από το σχολείο. Ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη και έμαθαν πώς να προστατεύουν τον εαυτό τους από διάφορες πτυχές της καθημερινότητας.

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Γκιώση Ιωάννα και την κυρία Πούλου Κατερίνα για τον πολύτιμο χρόνο που μας αφιέρωσαν και για τη μετάδοση των δικών τους γνώσεων και εμπειριών. Ευχόμαστε να συνεχίσουν το πολύτιμο έργο τους με τον ίδιο ζήλο και την ίδια χαρά που είχαν σήμερα κοντά μας!

15093 15113 15115 15090

Ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος των Εβραίων

Την Τρίτη 27 Ιανουαρίου, η δασκάλα της Δ΄ τάξης, κυρία Ελένη Κοτζά, παρουσίασε στους μαθητές και  στις μαθήτριες του σχολείου μας τα γεγονότα του «Ολοκαυτώματος των Εβραίων». Μέσα από μια εποικοδομητική συζήτηση οι μαθητές/τριες αντιλήφθηκαν την έννοια του Ολοκαυτώματος, της γενοκτονίας, του ναζισμού και του ρατσισμού.

Η προβολή βίντεο και ταινιών μικρού μήκους, βοήθησε τους μαθητές/τριες να ταξιδέψουν σε εκείνη τη δύσκολη εποχή και να κατανοήσουν τις δυσβάσταχτες συνθήκες διαβίωσης και τα στρατόπεδα εξόντωσης.

Η δράση αυτή ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό κουίζ γνώσεων για το «Ολοκαύτωμα των Εβραίων». Η συμμετοχή των μαθητών/τριων ήταν ενεργή και γεμάτη ενθουσιασμό, αφού πλέον γνώριζαν τα γεγονότα εκείνης της εποχής.

Το ιστορικό γεγονός του «Ολοκαυτώματος των Εβραίων» ας είναι η αρχή για την εξάλειψη του ρατσισμού στις μέρες μας. Μια ζωή χωρίς ρατσισμό και στοχοποίηση, είναι μια ζωή γεμάτη αξίες όπως η ομαδικότητα, η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα.

15069 15073 15074

Χριστουγεννιάτικες μελωδίες!!!

Ήταν τιμή και χαρά μας που φιλοξενήσαμε στο σχολείο μας, τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, τη χορωδία Αλησμόνητες Πατρίδες της Αλμωπίας υπό τη διεύθυνση του κυρίου Ιωάννη Τόμα. Μας μάγεψαν και μας ταξίδεψαν με τις χριστουγεννιάτικες μελωδίες τους δημιουργώντας μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα! Ήταν μια μοναδική στιγμή, γιατί τα κάλαντα ένωσαν μικρούς και μεγάλους! Τέλος, ο διευθυντής του σχολείου μας, κύριος Γιάννης Αβραμίδης, γνωστοποίησε στους μαθητές και στις μαθήτριες ήθη- έθιμα και παραδόσεις των Χριστουγέννων, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μία όμορφη συζήτηση μαθαίνοντας μέσα από αυτή την ενότητα, την αγάπη και την ελπίδα που προστάζουν οι μέρες των γιορτών.

Ευχαριστούμε θερμά τη χορωδία και τον κύριο Ιωάννη Τόμα και  τους ευχόμαστε Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα! Το νέο έτος να τους χαρίσει υγεία, χαρές και μελωδικές στιγμές στους ίδιους και στις οικογένειές τους!

14697       14698