Το νερό, ένας πολύτιμος θησαυρός!!!

Οι δικοί μας ενεργοί πολίτες, οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης με τον δάσκαλό τους Κωνσταντόπουλο Θεόδωρο και οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης με τη δασκάλα τους Δημητρίου Αγγελική, φωνάζουν δυνατά πως «το νερό είναι ένας πολύτιμος θησαυρός».

Μελέτησαν για το νερό, ζωγράφισαν, διάβασαν, ασχολήθηκαν με την εξοικονόμησή του και δραστηριοποιήθηκαν πάνω σ΄ αυτό. Μια σημαντική δράση που ένωσε και πάλι τις δύο τάξεις, συνεργάστηκαν άριστα, αντάλλαξαν ιδέες και έγιναν ένα με τη φύση.

Η όμορφη αυτή δράση ολοκληρώθηκε ως εξής: οι μικροί ενεργοί πολίτες τοποθέτησαν περιμετρικά της σχολικής αυλής ένα λάστιχο και μπεκ σε κάθε δέντρο, με σκοπό να ποτίσουν τα δέντρα που υπάρχουν χωρίς να σπαταλήσουν το νερό. Όταν η μάθηση είναι βιωματική, αποκτά μεγαλύτερη αξία.

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Τάτο Κωνσταντίνο και την Αλμωφάρμα για την πολύτιμη βοήθεια και τον απαραίτητο εξοπλισμό που μας προσέφεραν.

Τα παιδιά φροντίζουν, δοκιμάζουν, πετυχαίνουν! Το μέλλον είναι στα χέρια τους!

16750 16751 16752 16827 16828 16830 16831 16832

 

Μια μέρα ιστορίας!!!

Την Πέμπτη 21 Μαΐου  με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας για δεύτερη φορά τον κύριο Τσίναλη Κοσμά.

Ο κύριος Τσίναλης έκανε τη μέρα μας ξεχωριστή, δημιουργική και γεμάτη νέες γνώσεις. Αρχικά, μίλησε στους μικρούς/ές μαθητές/τριες για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου (19 Μαΐου), παρουσίασε στα παιδιά τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής, αλλά και μια μικρή έκθεση αντικειμένων, έκανε διάλογο μαζί τους και τους έλυσε τυχόν απορίες με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο. Στη συνέχεια, μας παρουσίασε γεμάτος ενθουσιασμό ένα ακόμη δικό του παιδικό παραμύθι στην ποντιακή διάλεκτο για μικρούς και μεγάλους, με τίτλο «Ο Θόδωρον και το κοκκύμελον», το οποίο μας  δώρισε για να εμπλουτίσει τη σχολική μας βιβλιοθήκη.

Τον ευχαριστούμε θερμά για την προθυμία του να είναι πάντα στο πλευρό μας, για την άριστη συνεργασία μας και για τα όμορφα δώρα που μας χαρίζει σε κάθε του επίσκεψη. Του ευχόμαστε μικροί και μεγάλοι να έχει ένα δημιουργικό και όμορφο καλοκαίρι!!!

16708 16709 16710 16711

Η υπόσχεση που έγινε πράξη!

Ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τις Γ΄ και Ε΄ δημοτικού του σχολείου μας και  παρακίνησε όλες τις τάξεις να συμμετέχουν ενεργά. Η ανακύκλωση αλλάζει τη ζωή μας! Σας υποσχεθήκαμε πως θα αλλάξει και τη ζωή όλου του χωριού μας και το κάναμε πράξη.

Οι μικροί/ές μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, ο Δήμαρχος και εκπρόσωποι του Δήμου Αλμωπίας μαζευτήκαμε (13-05-2026)  στο κέντρο του χωριού για να τοποθετήσουμε κάδους ανακύκλωσης. Οι μικροί ήρωες μας ενημέρωσαν για την ανακύκλωση, ζωγράφισαν και τραγούδησαν με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, κρατώντας το μέλλον της ζωής στα χέρια τους.

Ο Δήμαρχος κύριος Παρούτογλου, καθώς και οι εκπρόσωποι του Δήμου, μίλησαν μαζί μας, μας ενθάρρυναν, μας επιβράβευσαν και μας υποσχέθηκαν να είναι πάντα δίπλα μας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τους γονείς όλων των μαθητών/τριών που είναι πάντα πλάι μας σ΄αυτό το δύσκολο έργο, καθώς επίσης και τον Δήμαρχο Αλμωπίας κ. Παρούτογλου Νικόλαο, τους Αντιδημάρχους Καθαριότητας και Οικονομικών κ. Θεολόγου Ιωάννη και την κα Ολλανδέζου Όλγα, τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κ. Πέτσο Χρήστο και άλλους φορείς του Δήμου, για τη στήριξή τους και την άμεση ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας.

Οι φωνούλες των παιδιών ακούγονται  δυνατά και λένε:

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ

Ανακύκλωση σημαίνει φροντίζω το περιβάλλον, προστατεύω τη ζωή, αγαπώ τον εαυτό μου!

Η διαδικασία της ανακύκλωσης είναι σημαντική για την καθημερινότητά μας, πολύτιμη για την υγεία μας και αποτελεί ευθύνη όλων μας!

Από σήμερα γινόμαστε μια γροθιά μικροί και μεγάλοι και ξεκινάμε να ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ!

Μην ξεχνάτε που να ρίχνετε τα απορρίμματα που ανακυκλώνονται!

Το χαρτί, το πλαστικό, το αλουμίνιο και το γυαλί, όλα καθαρά και διαλεγμένα, τα ρίχνουμε στον κάδο ανακύκλωσης στο κέντρο του χωριού!

Δεν είναι απλά μια πράξη, αλλά ένας τρόπος ζωής!!!

16592 16631 16632 16633 16639 16650 16652 16656 16657 16660 16667 16668 16669 16670