Το νερό, ένας πολύτιμος θησαυρός!!!
Οι δικοί μας ενεργοί πολίτες, οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης με τον δάσκαλό τους Κωνσταντόπουλο Θεόδωρο και οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης με τη δασκάλα τους Δημητρίου Αγγελική, φωνάζουν δυνατά πως «το νερό είναι ένας πολύτιμος θησαυρός».
Μελέτησαν για το νερό, ζωγράφισαν, διάβασαν, ασχολήθηκαν με την εξοικονόμησή του και δραστηριοποιήθηκαν πάνω σ΄ αυτό. Μια σημαντική δράση που ένωσε και πάλι τις δύο τάξεις, συνεργάστηκαν άριστα, αντάλλαξαν ιδέες και έγιναν ένα με τη φύση.
Η όμορφη αυτή δράση ολοκληρώθηκε ως εξής: οι μικροί ενεργοί πολίτες τοποθέτησαν περιμετρικά της σχολικής αυλής ένα λάστιχο και μπεκ σε κάθε δέντρο, με σκοπό να ποτίσουν τα δέντρα που υπάρχουν χωρίς να σπαταλήσουν το νερό. Όταν η μάθηση είναι βιωματική, αποκτά μεγαλύτερη αξία.
Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Τάτο Κωνσταντίνο και την Αλμωφάρμα για την πολύτιμη βοήθεια και τον απαραίτητο εξοπλισμό που μας προσέφεραν.
Τα παιδιά φροντίζουν, δοκιμάζουν, πετυχαίνουν! Το μέλλον είναι στα χέρια τους!

























