Χαρούμενες διακοπές!!!
Την Παρασκευή, με ιδιαίτερη συγκίνηση αποχαιρετήσαμε την ΣΤ΄ τάξη του σχολείου μας με τραγούδια, χορούς, παιχνίδια και αθλητικές δραστηριότητες στην αυλή. Τους ευχηθήκαμε η πορεία της ζωής τους να είναι γεμάτη επιτυχίες και να μην φοβούνται να κυνηγούν τα όνειρά τους!
Έτσι λοιπόν μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!!! Μια χρονιά γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες, αγάπη, εμπιστοσύνη, φροντίδα και αμέτρητες κοινές στιγμές!
Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας για τις υπέροχες στιγμές που περάσαμε μαζί ως συνοδοιπόροι στο ταξίδι της γνώσης! Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που ήταν πάντα στο πλευρό μας κάθε στιγμή!
Ευχόμαστε σε όλους να έχουν ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και μοναδικό καλοκαίρι!!!
Ανυπομονούμε να ανταμώσουμε και πάλι τον Σεπτέμβρη, γεμάτοι εμπειρίες και όνειρα!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!












































