Πρώτη επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών
Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 είχαμε τη χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας την κοινωνική λειτουργό, Τσεντεμίδου Κατερίνα. Ήταν η πρώτη επιμορφωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών, που είχε προγραμματιστεί σύμφωνα με την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Η κυρία Τσεντεμίδου μοιράστηκε μαζί μας τις γνώσεις και τις εμπειρίες της στην « Αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού από τους εκπαιδευτικούς».
Την ευχαριστούμε θερμά που είναι πάντα δίπλα μας και μας αφιερώνει πολύτιμο χρόνο. Επίσης, την ευχαριστούμε για την υπέροχη παρουσίαση, καθώς επίσης και για την εποικοδομητική συζήτηση που είχαμε. Μας έλυσε όλες τις απορίες, μας δυνάμωσε στο εκπαιδευτικό μας έργο και μας συμβούλεψε για την μετέπειτα πορεία μας.





















































