Ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τις Γ΄ και Ε΄ δημοτικού του σχολείου μας και παρακίνησε όλες τις τάξεις να συμμετέχουν ενεργά. Η ανακύκλωση αλλάζει τη ζωή μας! Σας υποσχεθήκαμε πως θα αλλάξει και τη ζωή όλου του χωριού μας και το κάναμε πράξη.
Οι μικροί/ές μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, ο Δήμαρχος και εκπρόσωποι του Δήμου Αλμωπίας μαζευτήκαμε (13-05-2026) στο κέντρο του χωριού για να τοποθετήσουμε κάδους ανακύκλωσης. Οι μικροί ήρωες μας ενημέρωσαν για την ανακύκλωση, ζωγράφισαν και τραγούδησαν με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, κρατώντας το μέλλον της ζωής στα χέρια τους.
Ο Δήμαρχος κύριος Παρούτογλου, καθώς και οι εκπρόσωποι του Δήμου, μίλησαν μαζί μας, μας ενθάρρυναν, μας επιβράβευσαν και μας υποσχέθηκαν να είναι πάντα δίπλα μας.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τους γονείς όλων των μαθητών/τριών που είναι πάντα πλάι μας σ΄αυτό το δύσκολο έργο, καθώς επίσης και τον Δήμαρχο Αλμωπίας κ. Παρούτογλου Νικόλαο, τους Αντιδημάρχους Καθαριότητας και Οικονομικών κ. Θεολόγου Ιωάννη και την κα Ολλανδέζου Όλγα, τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου κ. Πέτσο Χρήστο και άλλους φορείς του Δήμου, για τη στήριξή τους και την άμεση ανταπόκρισή τους στο κάλεσμά μας.
Οι φωνούλες των παιδιών ακούγονται δυνατά και λένε:
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ
Ανακύκλωση σημαίνει φροντίζω το περιβάλλον, προστατεύω τη ζωή, αγαπώ τον εαυτό μου!
Η διαδικασία της ανακύκλωσης είναι σημαντική για την καθημερινότητά μας, πολύτιμη για την υγεία μας και αποτελεί ευθύνη όλων μας!
Από σήμερα γινόμαστε μια γροθιά μικροί και μεγάλοι και ξεκινάμε να ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ!
Μην ξεχνάτε που να ρίχνετε τα απορρίμματα που ανακυκλώνονται!
Το χαρτί, το πλαστικό, το αλουμίνιο και το γυαλί, όλα καθαρά και διαλεγμένα, τα ρίχνουμε στον κάδο ανακύκλωσης στο κέντρο του χωριού!
Δεν είναι απλά μια πράξη, αλλά ένας τρόπος ζωής!!!













