Μια μέρα ιστορίας!!!

Την Πέμπτη 21 Μαΐου  με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας για δεύτερη φορά τον κύριο Τσίναλη Κοσμά.

Ο κύριος Τσίναλης έκανε τη μέρα μας ξεχωριστή, δημιουργική και γεμάτη νέες γνώσεις. Αρχικά, μίλησε στους μικρούς/ές μαθητές/τριες για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου (19 Μαΐου), παρουσίασε στα παιδιά τα ιστορικά γεγονότα εκείνης της εποχής, αλλά και μια μικρή έκθεση αντικειμένων, έκανε διάλογο μαζί τους και τους έλυσε τυχόν απορίες με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο. Στη συνέχεια, μας παρουσίασε γεμάτος ενθουσιασμό ένα ακόμη δικό του παιδικό παραμύθι στην ποντιακή διάλεκτο για μικρούς και μεγάλους, με τίτλο «Ο Θόδωρον και το κοκκύμελον», το οποίο μας  δώρισε για να εμπλουτίσει τη σχολική μας βιβλιοθήκη.

Τον ευχαριστούμε θερμά για την προθυμία του να είναι πάντα στο πλευρό μας, για την άριστη συνεργασία μας και για τα όμορφα δώρα που μας χαρίζει σε κάθε του επίσκεψη. Του ευχόμαστε μικροί και μεγάλοι να έχει ένα δημιουργικό και όμορφο καλοκαίρι!!!

16708 16709 16710 16711