Με αφορμή τη γιορτή της μητέρας οι μαθητές και μαθήτριες της Στ’τάξης έγραψαν δικά τους όμορφα ποιήματα!
Σαν μικροί ποιητές δημιούργησαν τα πιο γλυκά, ευφάνταστα και γλυκά ποιήματα με πολλή αγάπη! Ένα δύσκολο εγχείρημα που όμως είχε πολύ ωραία αποτελέσματα.
Σκοπός μας ήταν να ευχαριστήσει ο καθένας τη δική του μαμά για την αγάπη, τη φροντίδα και την υπομονή της!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!
IMG 20260508 123750

IMG 20260508 123202

IMG 20260508 122628

IMG 20260508 122606

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, ετοιμάσαμε με πολλή αγάπη και χαρά μια ξεχωριστή κατασκευή για να εκφράσουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας στις μητέρες μας. Με χρώματα, φαντασία και δημιουργικότητα φτιάξαμε όμορφες καρδιές, γιατί η μαμά είναι η μεγαλύτερη αγκαλιά και η πιο ζεστή καρδιά στη ζωή μας.

Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για όλα όσα προσφέρουν καθημερινά οι μητέρες μας: την αγάπη, τη φροντίδα, την υπομονή και τη στήριξή τους.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Σας αγαπάμε πολύ και σας ευχόμαστε να είστε πάντα χαρούμενες, υγιείς και γεμάτες χαμόγελα. Είστε οι πιο σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή μας και η αγάπη σας μας δίνει δύναμη κάθε μέρα
giorth mhteras

Την Παρασκευή 9 Μαΐου πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα. Η επίσκεψη αυτή ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους μας, καθώς είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά έναν σημαντικό χώρο λατρείας και ιστορίας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης περιηγηθήκαμε στον ναό, παρατηρήσαμε την αρχιτεκτονική και τις όμορφες εικόνες και μάθαμε περισσότερα για τη ζωή και το έργο του Αγίου Ανδρέα. Επίσης, ο ιερέας μάς μίλησε για την ιστορία του ναού, τη σημασία του για την πόλη και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εκκλησία σήμερα. Οι πληροφορίες που μας έδωσε ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις μας.

Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμη και μας βοήθησε να αποκτήσουμε νέες γνώσεις αλλά και όμορφες εμπειρίες .
eikona Viber 2026 05 10 08 43 42 401

eikona Viber 2026 05 10 08 43 41 411

eikona Viber 2026 05 10 08 43 40 891

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και των δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη
Την Παρασκευή 9 Μαΐου πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα. Η επίσκεψη αυτή ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους μας, καθώς είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά έναν σημαντικό χώρο λατρείας και ιστορίας.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης περιηγηθήκαμε στον ναό, παρατηρήσαμε την αρχιτεκτονική και τις όμορφες εικόνες και μάθαμε περισσότερα για τη ζωή και το έργο του Αγίου Ανδρέα. Επίσης, ο ιερέας μάς μίλησε για την ιστορία του ναού, τη σημασία του για την πόλη και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η εκκλησία σήμερα. Οι πληροφορίες που μας έδωσε ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και απάντησε πρόθυμα στις ερωτήσεις μας.

Η επίσκεψη ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμη και μας βοήθησε να αποκτήσουμε νέες γνώσεις αλλά και όμορφες εμπειρίες .

IMG 20260523 133629

IMG 20260604 112516

IMG 20260604 112426

Στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη με θέμα ¨Μοναδικοί Μαζί – Μαθαίνουμε να σεβόμαστε και να συνεργαζόμαστε¨ οι μαθητές έμαθαν να αναγνωρίζουν τη διαφορετικότητα, εστιάζοντας στους πρόσφυγες και μετανάστες, να σέβονται τον εαυτό τους και τους άλλους και να ενεργούν θετικά όταν γίνονται μάρτυρες διακρίσεων ή αποκλεισμού. Ειδικότερα:

Την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού, συζητήσαμε για τη σπουδαιότητα της ημέρας. Οι μαθητές γνώρισαν τα δικαιώματά τους και παρακολούθησαν σχετικό βίντεο.

https://www.youtube-nocookie.com/embed/89vPKYZrGHM?playlist=89vPKYZrGHM&autoplay=1&iv_load_policy=3&loop=1&start=47

Έγινε ακρόαση του τραγουδιού:

https://www.youtube-nocookie.com/embed/1WhcIhsqDfw?playlist=1WhcIhsqDfw&autoplay=1&iv_load_policy=3&loop=1&start=

Προκειμένου οι μαθητές να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στους μετανάστες και πρόσφυγες, προβλήθηκε το  video:

https://www.youtube-nocookie.com/embed/7QVmXX62_H0?playlist=7QVmXX62_H0&autoplay=1&iv_load_policy=3&loop=1&start=

Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου Επισκεφτήκαμε το Κίνημα Μεταναστών και Προσφύγων Πάτρας.

 

IMG 20260206 092428638 HDR        IMG 20260206 103612004

 

Συμμετείχαμε στο δίκτυο ¨Κι αν ήσουν εσύ¨. Έτσι με τη βοήθεια του Μουσικού του σχολείου μας, κ. Δημήτρη Τζαβάρα, οργανώσαμε θεατρικό, αφιερωμένο στους πρόσφυγες. Μοιράσαμε ρόλους, έγιναν πρόβες

IMG 20260225 110403704 HDR

 

και, τέλος, την Τρίτη 28 Απριλίου παρουσιάσαμε το δρώμενο στο Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ στη Βίλα Κόλλα (Πανεπιστήμιο Πατρών – Κουκούλι).

FEST 10             FEST 7            

Στα πλαίσια του προγραμματισμού Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και Δράσεων Ενεργού Πολίτη η Δ’ Τάξη συμμετείχε στο Δίκτυο  «Κι αν ήσουν εσύ;» που  είναι ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας γύρω από θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προσφύγων και συμπερίληψης με στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος.

Όπως κάθε χρόνο,  δημιουργήθηκε στην αρχή του σχολικού έτους ένα δίκτυο σχολείων με στόχο να δουλέψουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας πάνω σε θέματα που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αποδοχή του διαφορετικού σε όλες του τις μορφές, την  κατανόηση του δικαιώματος των ίσων ευκαιριών για όλους.

Χρησιμοποιούνται θεατρικές τεχνικές, βιωματικά εργαστήρια, διδακτικές επισκέψεις, συζητήσεις,  δημιουργική γραφή, βιντεοσκόπηση κ.ά. Ταυτόχρονα, οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε τακτικές επιμορφωτικές συντονιστικές και ενημερωτικές συναντήσεις ώστε να υπάρχει κοινή συνεργασία και αλληλοϋποστήριξη.

Η αποκορύφωση αυτής της διαδικασίας είναι η συνάντηση όλων στο μεγάλο φεστιβάλ «Μαζί!» στο τέλος του σχολικού έτους, το οποίο με τη στήριξη μεγάλου αριθμού φορέων της πόλης, στοχεύει στη διάχυση της δουλειάς αυτής τόσο στη σχολική όσο και στην ευρύτερη κοινότητα.

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες της  Δ’  σε συνεργασία με τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης εκπροσώπησαν  το σχολείο μας  σε αυτό το φεστιβάλ που πραγματοποιήθηκε στις 28 Απριλίου 2026 στη βίλα Κόλλα,  με το μουσικοκινητικό δρώμενο  “ο πολεμιστής” που επιμελήθηκε ο μουσικός του σχολείου μας κ. Τζαβάρας Δημήτρης με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών των τμημάτων.

Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριές μας για την άψογη παρουσία τους στο φεστιβάλ και για το μήνυμα της ειρήνης που μετέφεραν με εντυπωσιακό, δραματουργικό και πολύ συγκινητικό τρόπο.

Ήταν μια σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία για αυτούς.

FEST 11 FEST 1 FEST 2 FEST 3 FEST 4 FEST 5 FEST 6 FEST 7 FEST 8 FEST 9 FEST 10

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Περπατώντας στα μονοπάτια της ιστορίας του κάστρου», η Ε’ και ΣΤ’ τάξεις του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα, με στόχο τη γνωριμία με σημαντικά ιστορικά μνημεία της πόλης.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, είχαμε την ευκαιρία να περιηγηθούμε στο Κάστρο της Πάτρας, όπου μας ξενάγησε η κυρία Ειρήνη Μαγκανιώτη,αρχαιολόγος και μας έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για την ιστορία και τη σημασία του μνημείου.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την εκκλησία του Παντοκράτορα Πατρών, το Αρχαίο Ωδείο Πάτρας, καθώς και το παλαιό νοσοκομείο της πόλης. Ακόμη, περάσαμε από την Πλατεία 25ης Μαρτίου και το Ρωμαϊκό Στάδιο Πάτρας, όπου ενημερωθήκαμε για την ιστορική τους αξία.

Για τα υπόλοιπα σημεία της διαδρομής, ο διευθυντής του σχολείου μας,μάς παρείχε αναλυτικές και ουσιαστικές πληροφορίες, συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανόηση της ιστορίας της πόλης.EKPAIDEYTIKH EKDROMH