Συμμετοχή της Γ & Δ τάξης στο Φεστιβάλ “Μαζί”.

SKM C30826050511100 page 0001

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 η Γ και η Δ Τάξη εκπροσώπησαν το σχολείο μας στο Φεστιβάλ “Μαζί”  που οργάνωσαν τα Τμήμα Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αχαΐας στη βίλα Κόλλα. Στο Φεστιβάλ συμμετείχαν 19 Σχολεία, 74 εκπαιδευτικοί και 610 μαθητές από διάφορες περιοχές της Αχαΐας. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας  παρουσίασαν το μουσικοθεατρικό δρώμενο ” Ο Πολεμιστής” , το οποίο επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός Μουσικής του Σχολείου μας κ. Τζαβάρας Δημήτρης με την υποστήριξη των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των δύο τάξεων κ. Φλογερά Αναστασία (Δ΄Τάξη) και Πανούτσου Ουρανία (Γ΄ Τάξη).  Η συμμετοχή των μαθητών-τριών γίνεταιι στο πλαίσιο συμμετοχής της Δ΄ Τάξης στο Δίκτυο «Κι αν ήσουν εσύ;» το οποίο έχει ως σκοπό  ι ην ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας γύρω από θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προσφύγων και συμπερίληψης με απώτερο στόχο την πρόληψη και καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριές μας για την άψογη παρουσία τους στο φεστιβάλ και για το μήνυμα της ειρήνης που μετέφεραν με εντυπωσιακό, δραματουργικό και πολύ συγκινητικό τρόπο. Ήταν μια εξαιρετική παρουσίαση που απέσπασε το θερμό χειροκρότημα του κοινού!

Αξίζουν πολλά πολλά συγχαρητήρια και ένα μεγάλο Μπράβο!! στους μαθητές και στις μαθήτριές μας αλλά και στους/στις εκπαιδευτικούς για την για την παρουσία τους στην εκδήλωση!

Μπορείτε ΄να παρακολουθήσετε ένα video από την εκδήλωση ΕΔΩ

20260428 101050  Stigmiotypo othonhs 2026 05 04 084751 FEST 10 Stigmiotypo othonhs 2026 05 04 084414Stigmiotypo othonhs 2026 05 04 084723 FEST 9  FEST 8  FEST 7  FEST 6

  FEST 5  FEST 4  FEST 3  FEST 2  FEST 1 FEST 11  Stigmiotypo othonhs 2026 05 04 084751