Ένα μεγάλο ευχαριστώ και…καλό καλοκαίρι!
Ένα μεγάλο …

σε όλους τους γονείς και στην κα Μαρία που βοήθησαν ώστε όλα τα παιχνίδια, οι μοκέτες και οι κουρτίνες του σχολείου να πλυθούν και να τακτοποιηθούν ώστε τον Σεπτέμβρη το σχολείο να περιμένει καθαρό τους μαθητές/τριες για την νέα σχολική χρονιά! Μέχρι τότε..
… σας ευχόμαστε να χαρείτε κάθε στιγμή των διακοπών και να γεμίσετε ενέργεια για όλη τη χρονιά.

