Ευχαριστήρια επιστολή
To νηπιαγωγείο μας συμμετείχε τα Χριστούγεννα στο «Επισκεπτήριο Αγάπης» του WinCancer,

στέλνοντας κάρτες και μηνύματα σε ανθρώπους που θα περάσουν τις γιορτές των Χριστουγέννων μέσα σε ένα νοσοκομείο.
Πριν λίγες μέρες λάβαμε την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή:

Είναι εξαιρετικά συγκινητικό που μας δόθηκε οι ευκαιρία οι ευχές μας να φθάσουν σε ανθρώπους που πέρασαν τις γιορτές σε κάποιο νοσοκομείο.