“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για τη γιορτή της μητέρας”

Αγαπημένα μας παιδάκια κι αγαπητοί γονείς, σας χαιρετάμε και πάλι!

Σε λίγες μέρες και συγκεκριμένα την επόμενη Κυριακή θα γιορτάσουμε μια πολύ σπουδαία γιορτή: τη γιορτή της μητέρας!!!

Στην αρχαία Ελλάδα, μια γιορτή ανοιξιάτικη ήταν αφιερωμένη στη Θεά Γαία (Μητέρα Γη), μητέρα των Θεών και των ανθρώπων. Αυτή ήταν και η πρώτη μορφή εορτασμού της Μητέρας.

Τη γιορτή αυτή διαδέχθηκε η γιορτή η αφιερωμένη στην κόρη της Γαίας, τη Ρέα. Η Ρέα ήταν η σύζυγος του Κρόνου και η μητέρα του Δία και όλων των Θεών της αρχαίας Ελλάδας.

Στη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, συναντάμε τη Γιορτή της Μητέρας ως γιορτή αφιερωμένη στη Θεά Κυβέλη, που γινόταν κάθε Μάρτιο.

Στη συνέχεια, φτάνουμε στην Αγγλία του 15ου-16ου αι. μ.Χ., όπου γιορταζόταν η “Mothering Sunday”, δηλαδή η “Κυριακή της Μητέρας”, την τέταρτη Κυριακή της Σαρακοστής και ήταν αφιερωμένη στις μητέρες. Εκείνη τη μέρα, όλοι οι υπηρέτες έπαιρναν από τα αφεντικά τους μία μέρα άδεια, για να επισκεφτούν τα σπίτια τους και να περάσουν τη μέρα τους μαζί με τις μητέρες τους.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στις αρχές του 20ού αιώνα, η δασκάλα Άννα Τζάρβις από τη Φιλαδέλφεια, αγωνίστηκε για την καθιέρωση της Γιορτής της Μητέρας, τη 2η Κυριακή του Μαΐου. Ήθελε να τιμήσει τη μητέρα της, που αγωνίστηκε για τη συμφιλίωση Νοτίων και Βορείων Αμερικανών μετά τη λήξη του Αμερικανικού Εμφυλίου πολέμου το 1864. Οι αγώνες της Άννας Τζάρβις δικαιώθηκαν το 1914, όταν το Κογκρέσο όρισε την επίσημη εθνική Γιορτή της Μητέρας τη γιορτή αυτή.

Στην Ελλάδα, γιορτάστηκε για πρώτη φορά η Γιορτή της Μητέρας στις 2 Φεβρουαρίου του 1929, για να συνδυαστεί η Γιορτή αυτή με τη χριστιανική γιορτή της Υπαπαντής. Τελικά, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, η γιορτή μεταφέρθηκε από τις 2 Φεβρουαρίου στη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.

Για να δούμε ένα ποιηματάκι για τη μαμά της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη και το εικονόλεξό του, φτιαγμένο από τη συνάδελφο Τάνια Μάνεση:

Θέλετε να ζωγραφίσετε ό,τι σας έκανε εντύπωση, ακούγοντας το πολύ όμορφο αυτό ποίημα για τη μαμά στο παρακάτω φύλλο εργασίας;

Για να ακούσουμε και να δούμε άλλο ένα ποίημα-εικονόλεξο για τη μανούλα:

Κι ένα ακόμη ποίημα:

Θέλετε να φτιάξετε και το παρακάτω βιβλιαράκι-καρδούλα,για να το χαρίσετε στη μαμά σας, με βάση το τελευταίο ποίημα;

Να φτιάξουμε και την ακροστιχίδα των λέξεων: “μαμά” και “μητέρα”;

Αλλά κι αυτή την ακροστιχίδα και το παρακάτω φύλλο εργασίας:

Τι λέτε να ακούσουμε και την πολύ όμορφη ιστοριούλα με τίτλο: “Θα σε αγαπώ ό,τι κι αν γίνει” της Debi Gliori;

Για να δούμε και μερικά έργα τέχνης αφιερωμένα στη μητρική αγάπη από την αρχαιότητα έως σήμερα:

Ποιος πίνακας σας έκανε εντύπωση; Ποια είναι τα συναισθήματα της μαμάς και του παιδιού σε κάθε εικόνα;

Δείτε και την παρακάτω εικόνα ενός πίνακα του Γιώργου Σικελιώτη και το σχετικό φύλλο εργασίας, όπως τα είδαμε στο site του Πυθαγόρειου Νηπιαγωγείου:

Ακούμε και τα παρακάτω τρία τραγουδάκια για τη μανούλα:

Κλείνουμε τη σημερινή ανάρτηση με το σχετικό puzzle για τη γιορτή της μητέρας:

Ποιο από τα έργα τέχνης που είδαμε, εμφανίστηκε ολοκληρώνοντας το puzzle;

Σε αυτό το σημείο να ευχηθούμε σε όλες τις μαμάδες,αλλά και τις γιαγιάδες, που είναι κι αυτές μανούλες: “Χρόνια πολλά με υγεία και κάθε καλό στη ζωή τους”!!!!

Μανούλες σας αγαπάμε πολύ πολύ!!!

 

Παιδάκια μας αγαπημένα, οι κυρίες σας αγαπούν πολύ!!!

Και δεν ξεχνάμε: «Μένουμε στο σπίτι!!!»

Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας στο mail: giotapolit@hotmail.com.

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για τα λουλούδια”

Αγαπημένα μας παιδάκια κι αγαπητοί μας γονείς, σας χαιρετούμε και πάλι!!!

Ευχόμαστε η νέα μας αυτή ανάρτηση να σας βρίσκει όλους υγιείς και χαρούμενους!!!

Ήρθε, λοιπόν, και ο Μάιος, ο τελευταίος γιος της μαμάς Άνοιξης! Σήμερα θα μιλήσουμε λίγο περισσότερο για τα λουλούδια,τα πραγματικά στολίδια της μαμάς Άνοιξης, που πάντα στολίζουν το όμορφο φόρεμά της!!!

Πώς μεγαλώνουν όμως τα λουλούδια, όπως και τα υπόλοιπα φυτά;

Για να δούμε τον κύκλο της ζωής τους στις παρακάτω εικόνες:

Τι χρειάζονται, αλήθεια, για να μεγαλώσουν;

Ποια είναι τα μέρη κάθε λουλουδιού, όπως και κάθε φυτού;

Τι λέτε να προσπαθήσετε να γράψετε τα ονόματα των μερών του λουλουδιού στο παρακάτω φύλλο εργασίας;

Μπορείτε ακόμη να φυτέψετε ένα λουλουδάκι στον κήπο σας και να καταγράφετε τις παρατηρήσεις σας στο παρακάτω φυλλάδιο:

Για να κάνουμε και την παρακάτω ασκησούλα:

Φτιάχνουμε κιόλας σε ένα χαρτί λευκό Α4 την ακροστιχίδα της λέξης “Λουλούδι”;

Στη συνέχεια, θα σας δείξουμε ορισμένους μύθους για τα λουλούδια:

Ξεκινάμε με το λουλούδι του Νάρκισσου.

Ο νάρκισσος είναι ένα εντυπωσιακό βολβώδες λουλούδι ,που φυτεύεται μέσα στο φθινόπωρο και ανθίζει στα τέλη του χειμώνα ή μέσα στην άνοιξη. Με καταγωγή από τη Μεσόγειο, ο νάρκισσος διαθέτει πλούσια ανθοφορία με όμορφα λουλούδια σε σχήμα τρομπέτας, που ξεπροβάλλουν πάνω σε λεπτούς μίσχους μέσα από τα στενόμακρα φύλλα. Τον συναντάμε σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων από λευκό, λευκοκίτρινο, κιτρινο-πορτοκαλί, κοκκινωπό μέχρι και ροζέ. Ο νάρκισσος φυτεύεται σε βραχόκηπους, σε διαχωριστικά παρτέρια στον κήπο, ακόμα και ως φυτό εσωτερικού χώρου, ενώ αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα λουλούδια για στολισμό σε βάζο κατά την περίοδο του χειμώνα.

Σύμφωνα με τη Μυθολογία, ο Νάρκισσος ήταν ένας εξαιρετικά όμορφος νέος. Η μητέρα του, του είχε πει ότι θα παραμείνει έτσι σ΄ όλη του τη ζωή, αν δεν δίνει σημασία στην ομορφιά του. Ο Νάρκισσος αποφάσισε να δει την αντανάκλασή του στα νερά μιας πηγής. Γοητεύτηκε τόσο από την ομορφιά του, που έμεινε εκεί ακίνητος θαυμάζοντας τον εαυτό του μέχρι που μαράζωσε και πέθανε στις όχθες της πηγής. Σύμφωνα με μια άλλη εκδοχή, νόμισε πως η αντανάκλαση του ήταν η νύμφη που έμενε εκεί. Πήδησε στο νερό για να την πιάσει και πνίγηκε. Το λουλούδι νάρκισσος φύτρωσε σε εκείνο το σημείο.

Για να δούμε το μύθο και στη συλλογή παραμυθιών “Οι μύθοι των λουλουδιών” των εκδόσεων Στρατίκη:

Αλλά και στο βιντεάκι που ακολουθεί:

Τι σας έκανε εντύπωση από το μύθο του Νάρκισσου; Θέλετε να τον διηγηθείτε κι εσείς;Μπορείτε αν θέλετε να ζωγραφίσετε κι ό,τι σας έκανε εντύπωση στο γνωστό μας φύλλο εργασίας:

Να φτιάξουμε και την ακροστιχίδα του Νάρκισσου; Θέλετε να βρείτε και λέξεις από αντικείμενα του σπιτιού σας, που ξεκινούν από το γράμμα Ν του Νάρκισσου, για να συνεχίσουμε το λεξικό μας;

Ας δούμε και το βιντεάκι: “ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Η Ντροπαλή Ντομάτα (Ν)” της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης:

Ας δούμε και το μύθο για το τριατάφυλλο,από το ίδιο βιβλίο των εκδόσεων Στρατίκη:

Αλλά και το μύθο της πασχαλιάς, του λουλουδιού του Πάσχα, που είδαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας:

Αλλά κι έναν γιαπωνέζικο μύθο για τα χρυσάνθεμα:

Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσε στη μακρινή Ιαπωνία, που τη λένε και Χώρα των Χρυσανθέμων, γιατί εκεί φυτρώνουν πολλά χρυσάνθεμα, μια όμορφη κοπέλα, που ήταν αρραβωνιασμένη μ’ ένα αρχοντόπουλο. Κοντά στη πόλη τους, στα γειτονικά βουνά, έμενε σε μια σπηλιά ένας δράκος. Ένας πελώριος δράκος που είχε ανθρώπινη λαλιά κι έλεγαν γι’ αυτόν πως δεν ενοχλούσε αυτούς που δεν τον ενοχλούσαν.

Μια μέρα η όμορφη Γιαπωνέζα έχασε τον αρραβωνιαστικό της. Έψαξε παντού, ρώτησε όλο τον κόσμο, αλλά κανείς δεν μπόρεσε να της δώσει μια χρήσιμη πληροφορία. Μετά από δέκα μέρες κάποιος της είπε πως το παλικάρι είχε πέσει στα χέρια του δράκου. Τη συμβούλεψε να μην πάει να το αναζητήσει, γιατί θα έβαζε τη ζωή της σε κίνδυνο. Μα η κοπέλα αγαπούσε τόσο τον αρραβωνιαστικό της, που δεν δίστασε ούτε στιγμή. Μια και δυο ξεκίνησε για τη σπηλιά του δράκου αποφασισμένη να φέρει τον αρραβωνιαστικό της πίσω.

Ύστερα από μισής μέρας δρόμο έφτασε στα βουνά και μόλις πλησίασε τους μεγάλους βράχους, είδε το φοβερό δράκο να βγαίνει από τη σπηλιά του.

– Τι ζητάς εσύ εδώ; τη ρώτησε ο δράκος. Δεν με φοβάσαι;

– Δεν σε φοβάμαι, γιατί μου έχουν πει πως είσαι καλός και δίκαιος, του απάντησε με θάρρος η κοπέλα. Γιατί όμως αιχμαλώτισες τον αρραβωνιαστικό μου;

– Είμαι καλός με τους καλούς και κακός με τους κακούς, της απάντησε ο δράκος. Ο αρραβωνιαστικός σου μίλησε άσχημα για μένα, το έμαθα και γι’ αυτό τον αιχμαλώτισα. Θα τον κρατήσω σκλάβο, να με υπηρετεί για όλη την υπόλοιπη ζωή του.

Η κοπέλα έπεσε τότε με κλάματα στα πόδια του δράκου και τον παρακάλεσε να τους λυπηθεί και ν’ αφήσει το παλικάρι ελεύθερο.

– Άκουσε, της είπε ο δράκος, ύστερα από λίγη σκέψη. Θα σου κάνω τη χάρη και θα αφήσω τον αγαπημένο σου ελεύθερο, αρκεί να μου φέρεις ένα χρυσάνθεμο που να έχει εκατό πέταλα.

Η κοπέλα δέχτηκε αμέσως. Δεν ήξερε όμως ότι μέχρι τότε τα χρυσάνθεμα είχαν μόνο τριάντα πέταλα. Γύρισε στην πόλη κι άρχισε να ψάχνει.

– Μην ψάχνεις άδικα, τη συμβούλεψαν όλοι. Δεν υπάρχει πουθενά χρυσάνθεμο με εκατό πέταλα.drakos_1

Αλλά εκείνη δεν ήθελε να παραδώσει τα όπλα. Το σκέφτηκε από δω, το σκέφτηκε από κει και αποφάσισε: «μπορεί να μην υπάρχει χρυσάνθεμο με εκατό πέταλα, αλλά κανένας δεν μπορεί να με εμποδίσει να το δημιουργήσω, όσος κόπος κι αν χρειάζεται, για το χατίρι του αγαπημένου μου». Έκοψε από τον κήπο της ένα χρυσάνθεμο και άρχισε να χαράζει τα πλατιά του πέταλα με μια λεπτή καρφίτσα των μαλλιών της. Σιγά σιγά, με άπειρη υπομονή, κατάφερε να χωρίσει τα πέταλα του λουλουδιού σε εκατό λεπτά κομμάτια. Μετά, επέστρεψε στη σπηλιά του δράκου με το κατόρθωμά της.

– Σου έφερα το χρυσάνθεμο με τα εκατό πέταλα, του είπε αποφασιστικά.

Ο δράκος πήρε γεμάτος περιέργεια το χρυσάνθεμο, μέτρησε τα πέταλά του με προσοχή και τα βρήκε εκατό. Άφησε τότε ελεύθερο το παλικάρι, όπως είχε υποσχεθεί. Το αγαπημένο ζευγάρι γύρισε ευτυχισμένο στην πόλη κι από τότε λένε πως τα χρυσάνθεμα δεν ξαναφύτρωσαν ποτέ με τριάντα πέταλα. Φύτρωναν απευθείας με εκατό για να θυμούνται όλοι το θαύμα της αγάπης και της υπομονής της όμορφης Γιαπωνέζας!

Τι σας έκανε εντύπωση από τον παραπάνω μύθο;

Να ακούσουμε και το τραγουδάκι “Γεια σου κύριε Μενεξέ”:

Να δούμε κι ένα εικονόλεξο για το κυκλάμινο, που έφτιαξε η συνάδελφος Τάνια Μάνεση, βασισμένη στο ομώνυμο ποίημα του σπουδαίου μας ποιητή Γιάννη Ρίτσου:

Ας ακούσουμε και το τραγουδάκι, που μελοποίησε ο σπουδαίος Μίκης Θεοδωράκης:

Θέλετε να βάλετε τώρα την κυρία Φαντασία να δουλέψει, να γίνετε εσείς συγγραφείς και να φτιάξετε μια δική σας ιστορία για τα λουλούδια;Θα χαρούμε πολύ να μας την παρουσιάσετε. Για τα στάδια της ιστορίας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το παρακάτω σχέδιο λουλουδιού:

Μπορείτε αν θέλετε να συμπληρώσετε και τον παρακάτω πίνακα διπλής εισόδου.Κολλήστε στον πίνακα τα σωστά ζευγαράκια λουλουδιών στη σωστή θέση-ορθογωνιάκι του πίνακα:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν θέλετε, μαζέψτε αγριολούλουδα ή όποιο άλλο λουλουδάκι από τις γλάστρες σας επιθυμείτε, για να φτιάξουμε ένα όμορφο μενταγιόν. Βάση για το μενταγιόν μπορεί να είναι λίγος πηλός ή πλαστικό μεγάλο καπάκι από τρόφιμα:πχ. το καπάκι από το κουτί με τα πουράκια.Κολλήστε το αγαπημένο σας λουλουδάκι στην επιφάνεια, που διαθέτετε και φτιάξτε το κρεμαστό μενταγιόν, που επιθυμείτε.

Ένα παράδειγμα αποτελεί η παρακάτω εικόνα:

Τελειώνουμε τη σημερινή μας ανάρτηση με ένα παζλάκι .Προσπαθείστε να συναρμολογήσετε τα κομμάτια του και να μας πείτε τι δείχνει η εικόνα που προέκυψε:

Σας αγαπάμε πολύ!!!

Και δεν ξεχνάμε: «Μένουμε στο σπίτι!!!»

Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας στο mail: giotapolit@hotmail.com.

“Τα μικρά χεράκια δημιουργούν” (Μέρος έκτο)

Αγαπημένα μας παιδάκια, με μεγάλη μας χαρά και πολλή συγκίνηση, σας ενημερώνουμε ότι ξεκινήσαμε να λαμβάνουμε τις όμορφες δημιουργίες σας για τα δύο έντομα,τη μέλισσα και την πεταλούδα και για την Πρωτομαγιά και σας τις παρουσιάζουμε:

Ο Φώτης Κ. μας έστειλε τις όμορφες δημιουργίες του:

Η Μελίνα Κ. μας έστειλε τα όμορφα έργα της:

Και η Χρυσάνθη Π. μας έστειλε τις ωραίες της δημιουργίες και κατασκευές:

Και η Βασιλική Μπ. μας έστειλε τις όμορφες ασκησούλες της, αλλά και το πρωτομαγιάτικο στεφάνι που έφτιαξε:

Και ο Οδυσσέας Θ. μας έστειλε τις δικές του όμορφες δημιουργίες:

Και η Μαρία Π. μας έστειλε τις όμορφες δουλίτσες της:

Και ο Θοδωρής Μ. μας έστειλε τα πρωτομαγιάτικα στεφάνια του:

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!! Συνεχίζουμε να περνάμε όμορφα στο σπίτι!!! Προσέχουμε την υγεία μας!!!

Συνεχίζουμε δυναμικά!!!

Κι αυτό το άρθρο  θα επικαιροποιείται όσο μας στέλνετε τις δημιουργίες των παιδιών στο mail: giotapolit@hotmail.com.

 

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για την Πρωτομαγιά”

Αγαπημένα μας παιδάκια σας χαιρετούμε!!!Ευχόμαστε να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!!!

Στη σημερινή μας ανάρτηση, θα μιλήσουμε για την πρώτη μέρα του τελευταίου παιδιού της μαμάς-εποχής  Άνοιξης, του Μαΐου, που συνηθίζουμε να την αποκαλούμε Πρωτομαγιά και που γιορτάζουμε κάθε χρόνο την έλευσή της. Σε τέσσερις μέρες από σήμερα, λοιπόν, έρχεται η Πρωτομαγιά. Τι γιορτάζουμε όμως τότε;

Την πρώτη Μαΐου γιορτάζεται η μέρα των εργατών, είναι αργία και είναι παγκοσμίως γνωστή ως «Εργατική Πρωτομαγιά», ενώ είναι συνυφασμένη με διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις.

Η Πρωτομαγιά είναι ημέρα μνήμης και γιορτής για μία εξέγερση των εργατών του Σικάγο.

 

 

 

 

 

Την Πρωτομαγιά του 1886, τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο της Αμερικής ξεσηκώθηκαν διεκδικώντας το οκτάωρο και καλύτερες συνθήκες εργασίας με σύνθημα «Οχτώ ώρες δουλειά, οχτώ ώρες ανάπαυση, οχτώ ώρες ύπνο». Εναντιώθηκαν στην εκμετάλλευση των πλουσίων.

Τουλάχιστον 400.000 άνθρωποι συμμετείχαν στις απεργίες, που γίνονταν σε όλη την χώρα και πάνω από 80.000 στο Σικάγο. Σύνθημά τους ήταν όλοι μαζί ενωμένοι κάνουμε μια δυνατή γροθιά και έτσι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα.

Οι διαδηλώσεις κράτησαν μερικές μέρες, ωστόσο στις 4 Μαΐου, κατά τη διάρκεια μίας πορείας για τα προαναφερθέντα αιτήματα, στην πλατεία Χάιμαρκετ στο Σικάγο, κάποιος πέταξε έναν αναμμένο δυναμίτη στην αστυνομία που βρισκόταν γύρω από την πορεία. Το αποτέλεσμα ήταν να σκοτωθούν κάποιοι άνθρωποι, ενώ υπήρξαν και τραυματίες από την έκρηξη αλλά και τις μετέπειτα συγκρούσεις με την αστυνομία.

Στην Ελλάδα η πρώτη διαδήλωση της Πρωτομαγιάς έγινε το 1892 και το 1893 όταν περίπου 2.000 εργαζόμενοι κατέβηκαν στους δρόμους ζητώντας οχτάωρο, Κυριακή αργία και κρατική ασφάλιση στα θύματα εργατικών ατυχημάτων.

Εορτάζεται επίσης και σαν μέρα των λουλουδιών και της Άνοιξης. Στην Αρχαία Ελλάδα γιορτάζονταν τα λεγόμενα Ανθεστήρια, η γιορτή των λουλουδιών κι ήταν η πρώτη επίσημη γιορτή ανθέων των Ελλήνων, η οποία ιδρύθηκε πρώτα στην Αθήνα και στη συνέχεια και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Κατά την τελετή κατευθύνονταν προς τα ιερά πομπές με κανηφόρες, που κουβαλούσαν λουλούδια.

Η μέρα έχει θεσπιστεί ως αργία και όλες οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές.

Τα Ανθεστήρια γιορτάζονται ακόμα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και της Κύπρου.

Πηγές:

http://www.iefimerida.gr/node/102916#ixzz2zyx5Zvw8

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%A0%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC

Μπορούμε να ακούσουμε και να δούμε την εξαιρετική ιστορία της Φυλλιώς Νικολούδη με τίτλο: “Το χαρούμενο λιβάδι”, όπου γίνεται αναφορά στη διαφορετικότητα.

Ας βρούμε και λέξεις από αντικείμενα του σπιτιού που ξεκινούν από το γράμμα λ των λουλουδιών.Το λεξικό της αλφαβήτας του σχολείου μας εμπλουτίζεται σιγά σιγά.

Ακούμε και το ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Το Λαχανιασμένο Λεωφορείο (Λ) της εκπαιδευτικής τηλεόρασης:

Σας παρουσιάζουμε κι ένα εικονόλεξο που έφτιαξε η Σουλτάνα Μάνεση, βασισμένο στο ποίημα για την Πρωτομαγιά της συναδέλφου Νηπιαγωγού Ελένης Τσούση. Θυμάστε τα εικονόλεξα, που τόσο αγαπούσατε στην τάξη μας;

Κι ένα ποιηματάκι του μεγάλου μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού με τη μορφή εικονόλεξου:

Να δούμε και μερικούς πίνακες ζωγραφικής για την Πρωτομαγιά;

Τι σας έκανε περισσότερο εντύπωση ακούγοντας τα παρακάτω ποιηματάκια για την Πρωτομαγιά; Ζωγραφίστε στο λευκό πλαίσιο.

Να παίξουμε κι ένα παιχνίδι για τα λουλούδια, που έφτιαξε η Σουλτάνα Μάνεση;

Βρείτε το όνομα των λουλουδιών, που υπάρχουν στον τροχό παραπάνω, φτιάξτε ένα βελάκι από χαρτόνι, στερεώστε το στο κέντρο του τροχού και κάθε φορά που το γυρνάτε, σημειώστε στους δύο πίνακες-διαγράμματα ένα κουτάκι με βάση το λουλούδι που δείχνει κάθε φορά το βελάκι.Επαναλάβετε τη διαδικασία 20 φορές και δείτε πόσες φορές έτυχε το κάθε λουλούδι.Για τον καθένα από εσάς τα αποτελέσματα θα είναι μοναδικά.

Τι θα λέγατε να μάθουμε και το παρακάτω πολύ γνωστό ποιηματάκι;

Μερικά φύλλα εργασίας ενδεικτικά:

Τι θα λέγατε τώρα να βάλετε την κυρία φαντασία να δουλέψει και να βρείτε αντικείμενα ανακυκλώσιμα του σπιτιού, με τα οποία να φτιάξετε ένα ή πολλά λουλουδάκια; Θα χαρούμε πολύ να δούμε τις ιδέες σας!!!

Μια πολύ ωραία ιδέα που είδαμε στο διαδίκτυο, είναι να βάψετε πετρούλες που έχετε στο σπίτι και να φτιάξετε διακοσμητικά λουλούδια για τον κήπο σας:

Να φτιάξουμε όμως και το παραδοσιακό πρωτομαγιάτικο στεφάνι;

Μπορείτε να πάρετε πλαστικά ή χάρτινα πιάτα μιάς χρήσης, με τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά να κόψετε το εσωτερικό, ώστε να σχηματιστεί ένας δακτύλιος και να κολλήσετε φυσικά λουλουδάκια από τον κήπο σας ή χάρτινα που θα έχετε σχεδιάσει εσείς.

Μια ακόμη πολύ ωραία ιδέα είναι να φτιάξετε στεφάνι με τυπώματα λουλουδιών, χρησιμοποιώντας το κάτω μέρος ενός πλαστικού μπουκαλιού από νερό ή πορτοκαλάδα:

Και δύο τελευταίες κατασκευούλες: α) κατασκευή-παιχνιδάκι και β)ανοιξιάτικο κολιέ

 

 

 

 

 

 

 

 

Ας φτιάξουμε κι ένα παζλάκι, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

Να φτιάξουμε και την ακροστιχίδα της Πρωτομαγιάς;

Θα σας αφήσουμε για σήμερα με τα παρακάτω τραγουδάκια:

Σας αγαπάμε πολύ!!!

Και δεν ξεχνάμε: «Μένουμε στο σπίτι!!!»

Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας στο mail: giotapolit@hotmail.com.

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για την πεταλούδα”

Αγαπημένα μας παιδάκια γεια σας και πάλι!

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για ένα άλλο έντομο,την αγαπημένη σε όλους μας πεταλουδίτσα.

Η πεταλούδα είναι έντομο που ανήκει στα αρθρόποδα. Τα είδη των πεταλούδων υπερβαίνουν τον αριθμό των 100.000 σε όλο τον κόσμο. Έχουν μακριές κεραίες, δύο ζεύγη φτερών καλυμμένα με πολύχρωμα λέπια, διαθέτουν στοματικά μόρια μυζητικού τύπου και οι κεραίες τους ποικίλλουν ανάλογα με το είδος.

Η μεταμόρφωσή τους από την στιγμή της γέννησης, σε μορφή κάμπιας (προνύμφες), είναι τεράστια. Έχουν σκωληκόμορφο σώμα και μασητικό στοματικό τύπο, ενώ συχνά διαθέτουν μεταξοειδείς αδένες και με τα λεπτά στρώματα μεταξιού που παράγουν, δημιουργούν ένα κουκούλι, στο οποίο εισέρχονται και μετατρέπονται σε χρυσαλλίδες. Όταν βγαίνουν από το κουκούλι, έχουν πλέον τη μορφή ενήλικης πεταλούδας.

Πηγή: Εγκυκλοπαίδεια Βικιπαίδεια

Για να δούμε στην παρακάτω εικόνα και τον κύκλο της ζωής της πεταλούδας,όπως είδαμε και στο προηγούμενο άρθρο τον κύκλο της ζωής της μέλισσας:

Δείτε αν θέλετε και το σχετικό βιντεάκι για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας:

Για να δούμε και να ακούσουμε την παρακάτω σχετική ιστοριούλα: “Η κάμπια που έγινε πεταλούδα” από τον αγαπημένο παραμυθά, κύριο Νίκο Πιλάβιο:

Άλλο ένα παραμυθάκι που μπορούμε να δούμε και να ακούσουμε είναι το: “Λούλα η πεταλούδα” του Antoon Krings:

Τέλος, μπορούμε να ακούσουμε και το παραμυθάκι: “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη” του Eric Carl, που έχουμε διαβάσει και στο σχολείο μας:

https://youtu.be/Z7hTGCs9QJY

Αν θέλετε,ζωγραφίστε κι ό,τι σας έκανε εντύπωση από όποια από τις ιστορίες σας άρεσε πιο πολύ, στο γνωστό φύλλο εργασίας της δανειστικής μας βιβλιοθήκης:

Τι θα λέγατε τώρα να βρούμε λέξεις από αντικείμενα του σπιτιού, που αρχίζουν από το π της πεταλούδας και της προνύμφης, το κ της κάμπιας, το χ της χρυσαλλίδας και το α του αβγού; Με τις λέξεις των αντικειμένων που βρήκατε, προσπαθήστε να φτιάξετε μια δική σας ιστορία!Βάλτε την κυρία φαντασία, (σαν τη μαμά του Αρλεκίνου,θυμάστε;) να δουλέψει!!!

Κάτι άλλο που μπορείτε να κάνετε, για να δυναμώσετε τη φαντασία σας, είναι να σκεφτείτε ποια ανακυκλώσιμα υλικά του σπιτιού σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, για να φτιάξετε μια πεταλουδίτσα. Περιμένουμε με χαρά να δούμε τις ιδέες σας υλοποιημένες!!!

Εμείς, ενδεικτικά, σας δείχνουμε δύο ιδέες κατασκευών που βρήκαμε στο διαδίκτυο:

Μία για κατασκευή πεταλούδας από φίλτρο καφέ και μανταλάκια

Κι άλλη μία, όπου φαίνονται τα στάδια του κύκλου ζωής της πεταλούδας,φτιαγμένα από ζυμαρικά:

Για να δούμε και ορισμένους πίνακες ζωγραφικής μεγάλων ζωγράφων:

Φτιάχνουμε και την ακροστιχίδα της πεταλούδας;

Και μερικά φύλλα εργασίας:

Αν θέλετε, μπορείτε να φτιάξετε και το παζλ της πεταλούδας, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

 

Κλείνουμε τη σημερινή μας ανάρτηση σιγοτραγουδώντας το αγαπημένο μας τραγουδάκι: “Μια ωραία πεταλούδα”

Σας αγαπάμε πολύ και σας στέλνουμε πολλά φιλιά!!!

Και δεν ξεχνάμε: «Μένουμε στο σπίτι!!!»

Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας στο mail: giotapolit@hotmail.com.

 

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για τη μέλισσα”

Αγαπημένα μας παιδάκια και αγαπητοί γονείς, σας χαιρετάμε και πάλι!

Ευχόμαστε η ανάρτησή μας να σας βρίσκει όλους καλά!!!

Χριστός Ανέστη!!!Χρόνια Πολλά!!!Να είστε πάντα καλά και να περνάτε όμορφα!!!

Συνεχίζουμε τις αναρτήσεις μας μετά τις διακοπές του Πάσχα,μιλώντας στο σημερινό μας άρθρο για τη μέλισσα, το τόσο αυτό ωφέλιμο για όλους μας έντομο, καθώς μας δίνει το νόστιμο και θρεπτικό μέλι,αλλά κι άλλα πολύ ωφέλιμα προϊόντα για τον οργανισμό μας .

Ήδη από την αρχαιότητα οι πρόγονοί μας γνώριζαν πάρα πολύ καλά τη θρεπτική του αξία και του απέδιδαν μάλιστα θεϊκές ιδιότητες. Μάλιστα, το μέλι ήταν η τροφή των Θεών του Ολύμπου(αμβροσία). Η Θεά Ήρα προσέφερε μέλι στους θεούς του Ολύμπου για να μη γεράσουν. Οι θνητοί προσέφεραν μελόπιτα στον θεό Άδη για να τους χαρίσει υγεία και ευεξία. Ο πατέρας της Ιατρικής Ιπποκράτης στα συγγράμματά του τονίζει τη διατροφική και φαρμακολογική αξία του μελιού. Ο Διογένης έγραφε ότι οι ηλικιωμένοι που τρώνε μόνο μέλι και ψωμί ζουν πάρα πολλά χρόνια. Οι Πυθαγόρειοι που θεωρούνταν χορτοφάγοι πιστεύοντας πως τους χάριζε ανοσία, έφτασαν σε μεγάλη ηλικία γιατί τρέφονταν αποκλειστικά με μέλι, που το άλειφαν στο ψωμί.

Οι μέλισσες ζουν σε κυψέλες οι οποίες είναι οργανωμένες κοινωνίες. Κάθε μέλισσα έχει διαφορετικό ρόλο μέσα στην κυψέλη και χωρίζονται σε τρεις βασικές ομάδες: τις ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ, τους ΚΗΦΗΝΕΣ και τη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ.

Από ποια μέρη αποτελείται το σώμα της μέλισσας;Για να δούμε την παρακάτω εικόνα:

Ας δούμε και τον κύκλο ζωής της μέλισσας:

Πώς φτιάχνεται το μέλι; Μπορούμε να δούμε τα παρακάτω όμορφα βιντεάκια:

 

Εκτός από το μέλι, όμως, η μέλισσα μας δίνει κι άλλα προϊόντα. Για να δούμε και την παρακάτω εικονίτσα:

Τι θα λέγατε να ψάξετε και να βρείτε στο σπίτι σας αντικείμενα που αρχίζουν από το γράμμα μ της μέλισσας; Έτσι, θα συνεχίσουμε την ενασχόλησή μας με την κατασκευή του λεξικού, που θα αποτελείται απ’ όλα τα γράμματα της αλφαβήτας κι όταν γυρίσουμε στο σχολείο θα είναι έτοιμο!!!

Μπορούμε να ακούσουμε από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση το ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ – Η Μικρή Μαϊμού (Μ) στον παρακάτω σύνδεσμο:

Φτιάχνουμε και την ακροστιχίδα της μέλισσας; (Από το blog της Σουλτάνας Μάνεση):

Ορίστε και μερικές λεξούλες σχετικές με τη μέλισσα:

Ας κάνουμε και μια κατασκευούλα με ανακυκλώσιμα υλικά. Μπορούμε να διαλέξουμε μια ιδέα από τις παρακάτω εικόνες κατασκευών που βρήκαμε στο διαδίκτυο:

(Από το blog: http://paixnidokamomataa.blogspot.com/)

(Η ιδέα από το blog: www.easy-child-crafts.com)

Και μερικά φύλλα εργασίας από την αναζήτησή μας στο διαδίκτυο:

Ένα όμορφο παζλάκι:

Αινίγματα για τη μέλισσα:

Ασκήσεις με αριθμούς:

Ασκήσεις με γραμματάκια:

Κι ένας λαβύρινθος:

 

Τι θα λέγατε να ακούσουμε και να δούμε και δυο ιστοριούλες για τη μέλισσα;

https://www.paidika-paramythia.gr/story/113/i-istoria-tis-melissanthis

https://www.mothersblog.gr/to-paramythi-tis-evdomadas/story/28789/to-paramythi-tis-evdomadas-zzzzzz-fyge-makria-moy

Αν θέλετε μπορείτε να ζωγραφίσετε τι σας έκανε εντύπωση από όποια ιστοριούλα σας έκανε εντύπωση,για να θυμηθούμε τη Δανειστική μας Βιβλιοθήκη:

Να δούμε κι ένα βιντεάκι με τη Μάγια τη Μέλισσα;

Τελειώνουμε τη σημερινή ανάρτηση με δύο τραγουδάκια:

Μπορούμε να παίξουμε κι ένα παιχνιδάκι αρίθμησης με βάση τις παρακάτω κάρτες κι ακούγοντας και τραγουδώντας το τελευταίο τραγουδάκι (κάνουμε απλές προσθέσεις κι αφαιρέσεις και μετράμε από το 1 έως το 9 κι αντίστροφα):

Καλή επιτυχία σε όλες τις δραστηριότητες!!!

Ευχόμαστε να απολαύσετε τη διαδικασία!!!

Σας αγαπάμε πολύ!!!

Και δεν ξεχνάμε: «Μένουμε στο σπίτι!!!»

Αν θέλετε μπορείτε να μας στείλετε φωτογραφίες από τις δημιουργίες σας στο mail: giotapolit@hotmail.com.

“Τα μικρά χεράκια δημιουργούν” (Μέρος πέμπτο)

Αγαπημένα μας παιδάκια, με μεγάλη μας χαρά και πολλή συγκίνηση, σας ενημερώνουμε ότι συνεχίζουμε να λαμβάνουμε τις όμορφες δημιουργίες σας για το Πάσχα και σας τις παρουσιάζουμε:

Ο Φώτης Κ. μας έστειλε το όμορφο πασχαλινό καλαθάκι που έφτιαξε:

Ο Φώτης Κ. μας έστειλε και φωτογραφίες με τα λαζαράκια που έφτιαξε:

Ο Φώτης Κ. μας έστειλε και την ωραία πασχαλινή καρτούλα του και την όμορφη κατασκευή με το πασχαλινό κοκοράκι:

Ο Φώτης Κ. μας έστειλε και λέξεις αντικειμένων του σπιτιού, που βρήκε από τα γράμματα: Κ,Λ και Π:

Η Μελίνα Κ. μας έστειλε φωτογραφίες από τις πασχαλινές ασκησούλες, που έκανε:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η Μελίνα Κ. μας έστειλε και το πασχαλινό λαγουδάκι που έφτιαξε με ρολό από χαρτί υγείας:

Και ο Θάνος Τζ. μας έστειλε την όμορφη πασχαλινή καρτούλα και το όμορφο λαγουδάκι-καλαθάκι που έφτιαξε:

Ο Θάνος Τζ. μας έστειλε και το λαζαράκι του και την ακροστιχίδα του Πάσχα:

Και η Βασιλική Μπ. μας έστειλε τις ωραίες πασχαλινές δημιουργίες της:

Και ο Σπύρος Κ. μας έστειλε την όμορφη καρτούλα του με τις πασχαλινές ευχές:

Η Θεοφανία Μπ. μας έστειλε μια φωτογραφία με τα πασχαλινά κουλουράκια, που έφτιαξε στο σπίτι με τη μαμά της:

Η Μαρία Π. μας έστειλε τις πασχαλινές ασκησούλες της:

Η Μαρία Π. μας έστειλε και τα πασχαλινά λαγουδάκια, που έφτιαξε για την αδερφούλα της και για την ίδια:

Η Μαρία Π. μας έστειλε φωτογραφίες κι από τις όμορφες πασχαλινές δημιουργίες της:

Και η Ευγενία Κ. μας έστειλε τις όμορφες πασχαλινές δημιουργίες της:

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!! Συνεχίζουμε να περνάμε όμορφα στο σπίτι!!! Προσέχουμε την υγεία μας!!!

Συνεχίζουμε δυναμικά!!!

Κι αυτό το άρθρο  θα επικαιροποιείται όσο μας στέλνετε τις δημιουργίες των παιδιών στο mail: giotapolit@hotmail.com.

 

“Τα μικρά χεράκια δημιουργούν” (Μέρος τέταρτο)

Αγαπημένα μας παιδάκια, με μεγάλη μας χαρά και πολλή συγκίνηση, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε τις πρώτες όμορφες δημιουργίες σας για το Πάσχα και σας τις παρουσιάζουμε:

Ο Οδυσσέας Θ. μας έστειλε το όμορφο λαγουδάκι που έφτιαξε:

Και ο Αλέξανδρος Θ. μας έστειλε τα δικά του λαγουδάκια. Έφτιαξε ένα για τον ίδιο κι ένα για την αδελφούλα του:

Ο Θοδωρής Μ. μας έστειλε το όμορφο Λαζαράκι του, αλλά και τις πασχαλινές ευχές του:

Και η Χρυσάνθη Π. μας έστειλε κι αυτή το όμορφο Λαζαράκι της:

Η Χρυσάνθη Π. μας έστειλε και φωτογραφίες από τα πασχαλινά κουλουράκια, που έφτιαξε με τη μαμά της:

Επίσης, η Χρυσάνθη Π. μας έστειλε και τις εργασίες με ό,τι της έκανε εντύπωση από τις πασχαλινές ιστορίες, που διάβασε:

Η Ευγενία Κ. μας έστειλε την ακροστιχίδα του Πάσχα:

Και ο Γιάννης Ψ. μας έστειλε τις όμορφες εργασίες του για το Πάσχα:

Η Νίκη-Άννα Μ. μας έστειλε τις όμορφες πασχαλινές ζωγραφιές της:

Μπράβο σε όλα τα παιδιά!!! Συνεχίζουμε να περνάμε όμορφα στο σπίτι!!! Προσέχουμε την υγεία μας!!!

Συνεχίζουμε δυναμικά!!!

Κι αυτό το άρθρο  θα επικαιροποιείται όσο μας στέλνετε τις δημιουργίες των παιδιών στο mail: giotapolit@hotmail.com.

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για το Πάσχα” (Μέρος έβδομο)

Αγαπημένα μας παιδάκια, σας χαιρετάμε και σήμερα!Μην ξεχνάμε τη δανειστική μας βιβλιοθήκη.Παρακάτω μπορείτε να βρείτε ωραίες πασχαλινές ιστορίες, να τις ακούσετε και να ζωγραφίσετε ό,τι σας έκανε εντύπωση,αλλά και να απαντήσετε σε ερωτήσεις.

Ας ξεκινήσουμε με την πασχαλινή ιστορία: “Ένα αυγό ψάχνει να βρει χρώμα”, που βρήκαμε στο σύνδεσμο:

https://kalimerasaspaidia.blogspot.com/2019/05/blog-post.html?m=1

Για να δείτε και να ξεφυλλίσετε τις σελίδες της ιστορίας, πατήστε στο άσπρο βελάκι.

Συνεχίζουμε με την ιστορία με τίτλο: “Η Παπαρούνα κι ο κοκκινολαίμης”, που βρήκαμε στο σύνδεσμο:

Η παπαρούνα και ο κοκκινολαίμης-Πασχαλινό Παραμύθι

Μπορείτε να απαντήσετε και σε ερωτήσεις σχετικές με το παραπάνω παραμύθι,πατώντας στο σύνδεσμο, που έφτιαξε η συνάδελφος Αντιγόνη Φασουλάκη:

Μην ξεχάσετε, αν θέλετε να συμπληρώσετε και το φύλλο εργασίας της Δανειστικής Βιβλιοθήκης για τα παραμύθια μας:

Παρακολουθήστε και το παρακάτω βιντεάκι με τα ελληνικά Πασχαλινά ήθη κι έθιμα:

Μπορείτε να δείτε τα ήθη κι έθιμα του Πάσχα και στον χάρτη, που έφτιαξε η συνάδελφος Δέσποινα Γκίκα:

Τι λέτε να ασχοληθούμε και με πασχαλινές δραστηριότητες, που έφτιαξε η συνάδελφος Γεωργία Κοκκινάκη;

Θα τις βρείτε στο σύνδεσμο:

https://mycreationsfromtheheart.blogspot.com/2020/04/online_10.html

Τέλος, επειδή κανένα υλικό δεν πάει χαμένο στο Νηπιαγωγείο, μπορείτε να ανακυκλώσετε τις μισοτελειωμένες ή σπασμένες κηρομπογιές σας, ώστε να ξαναχρησιμοποιηθούν και να γίνουν σαν καινούργιες!!!

Πάμε να δούμε , λοιπόν, πώς θα το κάνουμε αυτό:

Αρχικά, χωρίζουμε σε χρώματα τις κηρομπογιές (ή αν θέλουμε κάνουμε ανάμειξη χρωμάτων).

Στη συνέχεια, τοποθετούμε τις κηρομπογιές σε ξεχωριστά φορμάκια σιλικόνης (τύπου κέικ), ανάλογα με το χρώμα ή κι ανακατεμένες, όπως είπαμε.

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου κι έπειτα βάζουμε μέσα τα φορμάκια για 10 λεπτά.

Αφού βγάλουμε τα φορμάκια από το φούρνο, τα αφήνουμε να κρυώσουν στο ψυγείο και τέλος ξεφορμάρουμε!

Οι καινούριες μας κηρομπογιές είναι έτοιμες για ατελείωτες ώρες ζωγραφικής!!!

Καλή επιτυχία σε όλες τις δραστηριότητες!!!

 

Σας ευχόμαστε να περάσετε τέλεια κατά τη διάρκεια των πασχαλινών διακοπών!!!

Συνεχίστε να στέλνετε τις όμορφες κατασκευές σας στο mail: giotapolit@hotmail.com

Κι εμείς θα συνεχίσουμε να σας στέλνουμε ανοιξιάτικες ιδέες,για να περνάτε δημιουργικά την ώρα σας!!!

Μην ξεχνάτε: “Μένουμε σπίτι και περνάμε όμορφα!!!”

Σας αγαπάμε πολύ!!!

Κυρία Κωνσταντίνα,κυρία Αντωνία και κυρία Γιώτα

 

“Μένουμε στο σπίτι και μαθαίνουμε για το Πάσχα” (Μέρος έκτο)

Αγαπημένα μας παιδάκια, καλή κι ευλογημένη μέρα να έχετε!!! Σας χαιρετάμε και πάλι με το παραπάνω τραγουδάκι!!!

Αν ήμασταν στο σχολείο, σαν αύριο θα παίρνατε τις όμορφες κατασκευές, που θα είχαμε φτιάξει όλοι μαζί αυτές τις ωραίες ανοιξιάτικες ημέρες. Επειδή, όμως αυτό δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει, θα φτιάξετε τις όμορφες κατασκευούλες σας στο σπίτι με τη βοήθεια της μαμάς και του μπαμπά κι όταν επιστρέψουμε στις σχολικές μας τάξεις,θα μας τις παρουσιάσετε. Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά,να προσέχετε τον εαυτό σας και να περνάτε όμορφα!!!

Θα ξεκινήσουμε αυτή την ανάρτηση με τις πασχαλινές μας προτάσεις με δύο όμορφα τραγουδάκια!!!

Ήρθε πάλι η Πασχαλιά!

Σνούφελ – Πασχαλιάτικος λαγός

Τι θα λέγατε να παρακολουθήσουμε και το παρακάτω βιντεάκι για τη Μεγάλη Εβδομάδα;

Αν θέλετε, μπορείτε να περιηγηθείτε και στην παρακάτω πασχαλινή πλατφόρμα, που έφτιαξε η συνάδελφος Νηπιαγωγός Ανθή Ζήση:

Μπορείτε να δείτε και να “κατεβάσετε” και το παρακάτω Βιβλίο Δραστηριοτήτων από το blog: https://www.paixnidikaidimiourgia.gr/

αλλά και να περιηγηθείτε και σε ολόκληρη την ενότητα για το Πάσχα στο ίδιο blog, πατώντας εδώ.

Να ακούσουμε και μία πασχαλινή ιστοριούλα;

Η ιστορία μας έχει τον τίτλο: “Το ραγισμένο κόκκινο αυγό”. Τα λόγια τα έγραψε ο Λούκας Παναγή, είναι δηλαδή ο συγγραφέας της ιστορίας μας και τις εικόνες τις σχεδίασε ο Χριστόδουλος Αργυρού, είναι δηλαδή ο εικονογράφος.

Σας αποχαιρετούμε για σήμερα και σας αφιερώνουμε το παρακάτω τραγούδι με την ευχή να είμαστε και πάλι σύντομα όλοι μαζί και να περνάμε ωραία!!!

Ζουζούνια – Τι χαρά που είμαστε όλοι παρέα