Το Πάσχα είναι μια από τις μεγαλύτερες γιορτές της Χριστιανοσύνης.
Τα παιδιά μας είπαν τι τους έρχεται στο μυαλό μόλις ακούν τη μαγική αυτή λέξη και καταγράψαμε τις παρατηρήσεις τους. Το πασχαλινό και το σοκολατένιο αυγό ήταν αυτά που κυριάρχησαν στη σκέψη τους. Μάθαμε έτσι τη λέξη αυγό και θέσαμε το σχετικό προβληματισμό, αν δηλαδή η κότα γέννησε το αυγό ή το αυγό την κότα.
Τα παιδιά ζωγράφισαν με το δικό τους τρόπο τον κύκλο ζωής της κότας ή του αυγού.
Παρατήρησαν το σχήμα του κι έμαθαν το οβάλ.
Έπαιξαν μαθηματικά και γλωσσικά παιχνίδια.
Έμαθαν και δραστηριοποιήθηκαν στην αναβίωση ελληνικών εθίμων, αλλά κι εθίμων άλλων χωρών για το Πάσχα και κατέγραψαν την ευχή : «Καλό Πάσχα» σε διάφορες γλώσσες στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος: «Ήθη κι έθιμα ανθρώπων και λαών», που υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά στο Νηπιαγωγείο μας. Έφτιαξαν και σχετικό βιβλιαράκι, όπου αποτυπώθηκαν κάποια από τα έθιμα αυτά.
Οι ανθισμένες πασχαλιές στην αυλή του σχολείου, μας έδωσαν την αφορμή να μάθουμε την ιστορία της σύμφωνα με το λαϊκό μύθο και να τη ζωγραφίσουμε.
Ακούσαμε την ιστορία της παπαρούνας και του κοκκινολαίμη και την αποδώσαμε εικαστικά.
Μάθαμε τη συλλαβούλα «Πα-» του Πάσχα, της Πασχαλιάς και της πασχαλίτσας.
Και φυσικά δε νοείται Πάσχα χωρίς τις σχετικές κατασκευούλες.