Εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρώτων βοηθειών με τη «Νεράιδα των Πρώτων Βοηθειών»

IMG 20260119 090428 censoredΤην Τετάρτη 19 Ιανουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν τη μοναδική ευκαιρία να συμμετάσχουν στο εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρώτων βοηθειών «Η Νεράιδα των Πρώτων Βοηθειών», που υλοποιήθηκε εξ αποστάσεως μέσω Webex από την εταιρεία Givelife. Το πρόγραμμα εντάσσεται στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στο πλαίσιο της 2ης θεματικής ενότητας: «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην», με υποθεματική «Υγεία» (Διατροφή – Αυτομέριμνα – Οδική Ασφάλεια) και θέμα «Αυτομέριμνα και ασφάλεια στο σπίτι».

Τα παιδιά γνώρισαν με παιχνίδι, παραμύθια και βιωματικές δραστηριότητες τις βασικές αρχές των πρώτων βοηθειών. Έμαθαν να αναγνωρίζουν κινδύνους στο σπίτι, να προστατεύουν τον εαυτό τους και να ζητούν βοήθεια όταν χρειάζεται. Μέσα από το πρόγραμμα καλλιεργήθηκαν η υπευθυνότητα, η προσοχή και η αλληλεγγύη, ενώ η εμπειρία ήταν διασκεδαστική και ασφαλής για όλους.

Η δράση αυτή κρίνεται παιδαγωγικά πολύ ωφέλιμη, καθώς συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και δίνει στα παιδιά τα εργαλεία για να φροντίζουν τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Η συμμετοχή τους ήταν ενθουσιώδης και το πρόγραμμα στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία!

Ευχαριστούμε θερμά την εταιρεία Givelife και τους πολύτιμους συνεργάτες της για τη σπουδαία αυτή πρωτοβουλία και την άριστη υλοποίηση του προγράμματος!

Η πρώτη εβδομάδα του νέου χρόνου στο σχολείο μας!

eikona Viber 2026 01 18 14 01 28 723

Ξεκινήσαμε το νέο έτος με πολλή χαρά και ενθουσιασμό! Την πρώτη εβδομάδα, ασχοληθήκαμε με τον χειμώνα και όλα όσα τον κάνουν ξεχωριστό. Μιλήσαμε για τα ζώα του χειμώνα και τη χειμέρια νάρκη, μάθαμε πώς προετοιμάζονται για το κρύο και πού βρίσκουν τροφή. Μάθαμε για τα ρούχα του χειμώνα που μας κρατούν ζεστούς, αλλά και για τα εποχικά φρούτα και λαχανικά που μπορούμε να απολαύσουμε αυτή την εποχή.

  Στην τάξη κάναμε πολλές δημιουργικές δραστηριότητες: φτιάξαμε χειμωνιάτικες κατασκευές, διαβάσαμε όμορφες ιστορίες και παίξαμε παιχνίδια που μας διασκέδασαν. Επίσης, μάθαμε τραγούδια για τον χειμώνα που μας έκαναν να χαμογελάμε και να τραγουδάμε όλοι μαζί.

Ξεκινήσαμε να μαθαίνουμε καινούργια γράμματα και αριθμούς, κάτι που μας ενθουσίασε πολύ και μας βοηθάει να γινόμαστε όλο και καλύτεροι στην ανάγνωση και τα μαθηματικά!

  Επιπλέον, μιλήσαμε για το πώς περάσαμε τις γιορτές και τα δώρα που μας έφερε ο Άγιος Βασίλης. Ήταν όμορφο να μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας και να βλέπουμε τη χαρά στα πρόσωπα των φίλων μας!

  Η πρώτη εβδομάδα πέρασε γρήγορα και γεμάτη εμπειρίες, και ανυπομονούμε για όσα θα ζήσουμε το υπόλοιπο σχολικό έτος!

Τοποθέτηση ειδικού προστατευτικού πλέγματος στις σκάλες

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου αισθάνονται την ανάγκη να εκφράσουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την άμεση ανταπόκριση και την πολύτιμη προσφορά του.

Με πρωτοβουλία και δαπάνη του Συλλόγου, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση ειδικού προστατευτικού πλέγματος στις σκάλες που οδηγούν στην ταράτσα του σχολικού συγκροτήματος. Η παρέμβαση αυτή κρίθηκε απαραίτητη για την πρόληψη ατυχημάτων και την ουσιαστική θωράκιση της ασφάλειας των μαθητών και των μαθητριών μας κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου.

«Η ασφάλεια των παιδιών μας είναι συλλογική ευθύνη. Ενέργειες όπως αυτή αποδεικνύουν τη δύναμη της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και γονέων, με κοινό στόχο ένα περιβάλλον όπου κάθε παιδί μπορεί να κινείται και να μαθαίνει με ασφάλεια.»

Τέτοιες κινήσεις αναδεικνύουν το υψηλό αίσθημα ευθύνης των γονέων και τη διαρκή διάθεσή τους να στηρίζουν έμπρακτα το έργο της εκπαιδευτικής κοινότητας, ιδιαίτερα σε ζητήματα που αφορούν τη σωματική ακεραιότητα των μελών της.

Ευχαριστούμε θερμά για τη διαρκή στήριξη και την άψογη συνεργασία.

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση του 1ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου
Ο Σύλλογος Διδασκόντων

Μια μαγική χριστουγεννιάτικη εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας

 

Η τελευταία εβδομάδα πριν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές στο νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτη χαρά, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε πολλές δραστηριότητες που γέμισαν τις τάξεις με χρώματα, μουσική και γιορτινή διάθεση. Κατασκευάσαμε χριστουγεννιάτικες κάρτες, μοιράσαμε ημερολόγια και δωράκια, ενώ το face painting πρόσφερε άφθονο γέλιο και ενθουσιασμό στους μικρούς μας μαθητές. Επίσης χορέψαμε και παίξαμε παιχνίδια στην αυλή.

Τραγουδήσαμε κάλαντα και αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα που μας έφερε όλους πιο κοντά.

  Ήταν μια ιδιαίτερα όμορφη περίοδος τόσο για τα παιδιά όσο και για τις εκπαιδευτικούς. Το χριστουγεννιάτικο κλίμα συνέβαλε στο να δυναμώσουν οι σχέσεις μας, να μοιραστούμε συναισθήματα και να ζήσουμε μαζί τη μαγεία των γιορτών μέσα από απλές αλλά ουσιαστικές στιγμές. Στο τέλος της εβδομάδας αποχαιρετηθήκαμε για λίγες ημέρες, με ευχές για καλές γιορτές, ξεκούραση και όμορφες στιγμές με τις οικογένειές μας. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας μετά τις διακοπές, έτοιμοι να επιστρέψουμε στο σχολείο με περισσότερη ενέργεια, χαμόγελα και όρεξη για νέες εμπειρίες.

a46be102 0e03 42e1 afe4 7330c5871dd6

Καλές γιορτές σε όλους! 🎄✨

Ο Άγιος Βασίλης μοιράζει δώρα στο 1ο Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου

eikona Viber 2026 01 07 13 52 54 032Σε μια όμορφη και γεμάτη χαμόγελα χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου πρόσφερε και μοίρασε δωράκια στους μικρούς μαθητές αλλά και στις εκπαιδευτικούς του σχολείου, ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων.Ξεχωριστή νότα στη γιορτή έδωσε ο κ. Μαλαδένης, ο οποίος ντύθηκε Άγιος Βασίλης και επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο, σκορπίζοντας χαρά και ενθουσιασμό. Με πολλή αγάπη διάβασε στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι και στη συνέχεια μοίρασε τα δώρα, κάνοντας τα προσωπάκια τους να λάμπουν από χαρά.

  Τα παιδάκια ενθουσιάστηκαν με την επίσκεψη του Άγιου Βασίλη, χάρηκαν ιδιαίτερα τα δωράκια τους και έζησαν μια μοναδική εμπειρία γεμάτη μαγεία, γέλιο και γιορτινή διάθεση. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και τον κ. Μαλαδένη, για αυτή την όμορφη και αξιέπαινη πρωτοβουλία που γέμισε τις καρδιές όλων με χαρά και χριστουγεννιάτικη θαλπωρή. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές με υγεία, αγάπη και πολλά χαμόγελα! 🎄🎁

 

Η Χριστουγεννιάτικη Παράσταση «Η Ιστορία της Γέννησης του Χριστού»

eikona Viber 2026 01 07 13 36 35 572 censoredΜε μεγάλη χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας η χριστουγεννιάτικη θεατρική παράσταση «Η Ιστορία της Γέννησης του Χριστού», μια ζεστή και τρυφερή θεατρική και μουσική αφήγηση ειδικά προσαρμοσμένη για παιδιά νηπιακής ηλικίας. Μέσα από έναν απλό και κατανοητό τρόπο παρουσίασης, τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία των Χριστουγέννων και ήρθαν σε επαφή με τα βασικά της μηνύματα: την αγάπη, την ειρήνη, την προσφορά και τη χαρά του να είμαστε όλοι μαζί. Η παράσταση ήταν ιδιαίτερα διαδραστική, δίνοντας στους μικρούς μας μαθητές τη δυνατότητα να συμμετέχουν ενεργά, να κινηθούν, να τραγουδήσουν και να νιώσουν μέρος του θεατρικού δρώμενου.

  Ξεχωριστή θέση είχε η μουσική, με ζωντανή συνοδεία επί σκηνής (ηλεκτρικό πιάνο, μπεντίρ, μεταλλόφωνο), που δημιούργησε μια γιορτινή και μαγική ατμόσφαιρα. Το κλείσιμο της παράστασης ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό, καθώς παιδιά και εκπαιδευτικοί τραγουδήσαμε όλοι μαζί, με τη συνοδεία πιάνου, τα κρητικά κάλαντα αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια.

  Την επιμέλεια και παρουσίαση της παράστασης είχε η Νικολέτα Ρηγάκη, ηθοποιός, εκπαιδευτικός και μουσικός, με σημαντική εμπειρία στον χώρο του θεάτρου και της εκπαίδευσης. Με ευαισθησία, σεβασμό στην παιδική ηλικία και αγάπη για το παιδαγωγικό έργο, χάρισε στα παιδιά μας μια όμορφη και ουσιαστική εμπειρία. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Νικολέτα Ρηγάκη καθώς και την παραγωγή της παράστασης για την εξαιρετική συνεργασία και για τη χαρά που πρόσφεραν στους μικρούς μας μαθητές. Τέτοιες δράσεις εμπλουτίζουν τη σχολική ζωή και συμβάλλουν ουσιαστικά στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.