28η Οκτωβρίου
Τα πρωτάκια μαθαίνουν τα γεγονότα της Ιστορίας.
Ευχαριστούμε την κ. Έφη Μήτσου που μας βοήθησε να φτιάξουμε τις κατασκευές μας!
Μια φορά κι έναν καιρό… με την Γ΄τάξη…, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο του θεάτρου και του παραμυθιού!
Εμψυχώτρια η δασκάλα θεατρικής αγωγής: Δανάη Καλαχώρα
Το ταξίδι στη χώρα της Αλφαβήτας ξεκίνησε για την Α΄ τάξη.
Πρώτος σταθμός το Αα.
Το γνωρίσαμε μέσα από τα βιβλία, από φύλλα εργασίας, από βιντεάκια, από διαδικτυακά παιχνιδάκια… Το φτιάξαμε με πλαστελίνη…
Το κυκλώσαμε….
Το εντοπίσαμε σε εφημερίδες/περιοδικά, το κόψαμε και το κολλήσαμε στα τετράδιά μας…
Φτιάξαμε και το βιβλίο του για να το έχουμε ως ενθύμιο και να συνεχίσουμε για τον επόμενο σταθμό, αυτόν του Ττ.
Οι προσθέσεις και οι αφαιρέσεις για τους μικρούς μαθητές είναι μια ευχάριστη διαδικασία με τα χεράκια από χαρτόνια!
Διασκεδάζουμε και μαθαίνουμε!
Οι μαθητές της Στ’ τάξης στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ερευνούν, ανακαλύπτουν και μελετούν την
Πολιτιστική Κληρονομιά της Ακράτας. Στα πλαίσια της δράσης αυτής, ανέλαβαν και υλοποίησαν
ομαδικά την δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με σκοπό την ολιστική προσέγγιση του θέματος
της εργασίας τους.

Οι δημοσιογραφικές δράσεις τους συνεχίζονται και επεκτείνονται καθώς ετοιμάζονται για την δημιουργία Ταξιδιωτικού Οδηγού της Ακράτας, έχοντας ως κύριο άξονα την Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου.


Εκτός από τη Γερμανική γλώσσα, τα παιδιά φέτος θα γνωρίσουν και τον πολιτισμό της Γερμανίας “Landeskunde” !
Τι καλύτερο λοιπόν από το να εξασκήσουν την δεξιότητα της προφορικής παρουσίασης που τόσο θα τους χρειαστεί στο μέλλον σε συνδυασμό με τις γνώσεις τους στην πληροφορική!
Ετοίμασαν λοιπόν μια παρουσίαση με θέμα “αξιοθέατα της Γερμανίας”!
Ας την απολαύσουμε
Για πρώτη φορά φέτος τα παιδιά της Ε’ τάξης θα διδαχτούν Γερμανικά.
Στα πλαίσια της γνωριμίας μας, κάθε μαθητής/μαθήτρια διάλεξε τυχαία έναν συμμαθητή/συμμαθήτρια με κλήρο τον/την ζωγράφισε και την περιέγραψε χωρίς να αναφέρει το όνομα του/της! Στη συνέχεια έπρεπε να μαντέψουν ποιον/ποια περιέγραψε! Μια ευκαιρία να γνωρίσω τα παιδιά αλλά και να δουλέψουμε τις προσωπικές σχέσεις των παιδιών μέσα στην τάξη! Καλή μας αρχή λοιπόν!
“Σκέφτομαι πριν το πετάξω!” είναι ο τίτλος του σχεδίου δράσης που υλοποιούμε στην Α΄ τάξη στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.
Τις προηγούμενες μέρες συζητήσαμε για την Ανακύκλωση, είδαμε βιντεάκια, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας και βάλαμε κουτί για Ανακύκλωση στην τάξη μας, το οποίο στολίσαμε με ζωγραφιές του αντίστοιχου σήματος.
Πήγαμε και ένα βήμα παραπέρα μαθαίνοντας έννοιες όπως η Κομποστοποίηση, η Επαναχρησιμοποίηση και η Υπερκύκλωση.
Όλα αυτά που μάθαμε τα χρησιμοποιήσαμε σήμερα για να φτιάξουμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι. Ανυπομονούμε να το παίξουμε!!!
Και επειδή δε θέλουμε αυτά που μάθαμε να μείνουν στη θεωρία, αλλά να γίνουν πράξη, ζητάμε τη βοήθεια των μεγάλων. Ας βάλουμε όλοι ένα κουτί ή μια σακούλα Ανακύκλωσης στο σπίτι μας…. Σύνθημα της τάξης μας:
“Ανακύκλωσε μαζί μας για να σώσουμε τη Γη μας!!!”