Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Χρόνια πολλά, Ελλάδα!!!

                         28η Οκτωβρίου

Τα πρωτάκια μαθαίνουν τα γεγονότα της Ιστορίας.

Ευχαριστούμε την κ. Έφη Μήτσου που μας βοήθησε να φτιάξουμε τις κατασκευές μας!

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Μαθαίνουμε δημιουργικά την Ιστορία μας!

Αν δεν ξέρεις την ιστορία σου, δεν ξέρεις τίποτα. Είσαι σαν ένα φύλλο που δεν ξέρει ότι είναι μέρος ενός δέντρου.
Michael Crichton
Μαθαίνουμε την Ιστορία της 28ης Οκτωβρίου δημιουργικά. Οι μαθητές της Δ΄τάξης εύχονται σε όλους ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!
Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Μοιραζόμαστε αναμνήσεις από την ιστορία!

Κάνοντας ιστορική αναδρομή στην ερχόμενη εθνική μας επέτειο, οι μαθητές της Στ’ τάξης αφού συζήτησαν και μελέτησαν για τα γεγονότα, κατέγραψαν ο καθένας μία λέξη αναφοράς και προχώρησαν στη δημιουργία έκθεσης ιδεών για την 28η Οκτωβρίου 1940.

Μαθαίνουμε, συνεργαζόμαστε, γιορτάζουμε!

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Παίζουμε θέατρο!

Μια φορά κι έναν καιρό… με την Γ΄τάξη…, στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας, ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο του θεάτρου και του παραμυθιού!

Εμψυχώτρια η δασκάλα θεατρικής αγωγής: Δανάη Καλαχώρα

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Α….. όπως Α΄ τάξη

Το ταξίδι στη χώρα της Αλφαβήτας ξεκίνησε για την Α΄ τάξη.

Πρώτος σταθμός το Αα.

Το γνωρίσαμε μέσα από τα βιβλία, από φύλλα εργασίας, από βιντεάκια, από διαδικτυακά παιχνιδάκια… Το φτιάξαμε με πλαστελίνη…

Το κυκλώσαμε….

Το εντοπίσαμε σε εφημερίδες/περιοδικά, το κόψαμε και το κολλήσαμε στα τετράδιά μας…

Φτιάξαμε και το βιβλίο του για να το έχουμε ως ενθύμιο και να συνεχίσουμε για τον επόμενο σταθμό, αυτόν του Ττ.

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Μουσική-μαθαίνουμε το κλειδί του ΣΟΛ!

Οι μικροί μαθητές της Α΄τάξης μαθαίνουν το κλειδί του ΣΟΛ.

Δίνουν ξεχωριστούς χαρακτήρες στο κλειδί της κυρίας Μουσικής και καλλιεργούν φαντασία και μουσική δημιουργικότητα.

Συγχαρητήρια στις δημιουργίες τους!

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Φαν-Τασία

Η Φιλαναγνωσία κατοικεί εδώ στο όμορφο σχολειό…

Ένα κουδούνι από τα παλιά “λέει” την ιστορία του.

Έμαθαν την ιστορία το κουδουνιού στο παλιό σχολείο.

Τον “βάφτισαν” με το όνομα “Ο Κουδουνάκης” και έγραψαν το δικό τους παραμύθι.

Συγγραφείς οι μαθητές της Γ΄τάξης με εμψυχώτρια την κα Φαν-τασία.

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

«Φροντίζουμε το Πολιτιστικό μας Περιβάλλον!»

Οι μαθητές της Στ’ τάξης στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ερευνούν, ανακαλύπτουν και μελετούν την
Πολιτιστική Κληρονομιά της Ακράτας. Στα πλαίσια της δράσης αυτής, ανέλαβαν και υλοποίησαν
ομαδικά την δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με σκοπό την ολιστική προσέγγιση του θέματος
της εργασίας τους.

Οι δημοσιογραφικές δράσεις τους συνεχίζονται και επεκτείνονται καθώς ετοιμάζονται για την δημιουργία Ταξιδιωτικού Οδηγού της Ακράτας, έχοντας ως κύριο άξονα την Πολιτιστική Κληρονομιά του τόπου.

Δημοσιεύθηκε στην Αθλητικές

Φυσική Αγωγή ή Γυμναστική;

Όπως και να το λένε το “μάθημα” αυτό, οι μαθητές το απολαμβάνουν.

Συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες, γυμνάζονται και κυρίως το χαίρονται. Και γι’ όλα τα παραπάνω φροντίζει ο γυμναστής του σχολείου Κος Φώτης Παπαναστασόπουλος.

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Συστήνομαι στους συμμαθητές μου!!!

Για να μπορώ να περνάω καλά με κάποιον, πρέπει να τον γνωρίσω καλύτερα!!!

Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε και εμείς σήμερα στην τάξη μας, παρουσιάσαμε τον εαυτό μας στους συμμαθητές μας, μάθαμε πράγματα ο ένας για τον άλλον που δεν γνωρίζαμε και ταυτόχρονα ομορφύναμε την τάξη μας…

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ – Πρώτη επαφή

Εκτός από τη Γερμανική γλώσσα, τα παιδιά φέτος θα γνωρίσουν και τον πολιτισμό της Γερμανίας “Landeskunde” !

Τι καλύτερο λοιπόν από το να εξασκήσουν την δεξιότητα της προφορικής παρουσίασης που τόσο θα τους χρειαστεί στο μέλλον σε συνδυασμό με τις γνώσεις τους στην πληροφορική!

Ετοίμασαν λοιπόν μια παρουσίαση με θέμα “αξιοθέατα της Γερμανίας”!

Ας την απολαύσουμε

αξιοθεατα

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ- Ας γνωριστούμε

Για πρώτη φορά φέτος τα παιδιά της Ε’ τάξης θα διδαχτούν Γερμανικά.

Στα πλαίσια της γνωριμίας μας, κάθε μαθητής/μαθήτρια διάλεξε τυχαία έναν συμμαθητή/συμμαθήτρια με κλήρο τον/την ζωγράφισε και την περιέγραψε χωρίς να αναφέρει το όνομα του/της! Στη συνέχεια έπρεπε να μαντέψουν ποιον/ποια περιέγραψε! Μια ευκαιρία να γνωρίσω τα παιδιά αλλά και να δουλέψουμε τις προσωπικές σχέσεις των παιδιών μέσα στην τάξη! Καλή μας αρχή λοιπόν!


Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Δωρεά “Μαρίνα Παμπούκη”

Η καθημερινή υποστήριξη των μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Οι γονείς αγκαλιάζουν την ιδέα να βοηθιούνται τα παιδιά τους από την εκπαιδευτικό Θεώνη Σμυρνιώτη.
Το μάθημα γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με τη χρήση του η/υπολογιστή, δωρεά του κ. Γιώργου Ζωγραφάκη και της κόρης του Ελένης Ζωγραφάκη Παμπούκη.
Μια ΠΡΑΞΗ τόσο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ τόσο βαθιά ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ και ΥΠΟΒΟΗΘΗΤΙΚΗ στο παιδαγωγικό  έργο του σχολείου.
Κι όπως αναφέρει η ίδια η εκπαιδευτικός: “Αισθάνομαι πολύ τυχερή που κάθε μέρα βάζω ένα λιθαράκι ώστε αυτά τα παιδιά να ενταχθούν ομαλά στο σχολικό περιβάλλον και που αντιμετωπίζουμε μαζί τις εκπαιδευτικές και μαθησιακές δυσκολίες τους. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη που μου δείχνουν είναι πραγματικά δώρο και ευλογία και μόνο ευγνωμοσύνη μπορώ να νιώσω γι’ αυτό που μοιράζομαι και ζω καθημερινά!”
Το σίγουρο είναι ότι κάποιος άγγελος από εκεί ψηλά θα χαμογελά μαζί με τα παιδιά…
Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τον κ. Γιώργο Ζωγραφάκη και την  Ελένη Ζωγραφάκη Παμπούκη για τη μεγάλη δωρεά που έκαναν στο σχολείο μας στη μνήμη της ΜΑΡΙΝΑΣ ΠΑΜΠΟΥΚΗ.
Η Δ/ντρια
Αναστασία Ευσταθίου
Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Κάναμε την Ανακύκλωση…. παιχνίδι!!!

“Σκέφτομαι πριν το πετάξω!”  είναι ο τίτλος του σχεδίου δράσης που υλοποιούμε στην Α΄ τάξη στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Τις προηγούμενες μέρες συζητήσαμε για την Ανακύκλωση, είδαμε βιντεάκια, συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας και βάλαμε κουτί για Ανακύκλωση στην τάξη μας, το οποίο στολίσαμε με ζωγραφιές του αντίστοιχου σήματος.

Πήγαμε και ένα βήμα παραπέρα μαθαίνοντας έννοιες όπως η Κομποστοποίηση, η Επαναχρησιμοποίηση και η Υπερκύκλωση.

Όλα αυτά που μάθαμε τα χρησιμοποιήσαμε σήμερα για να φτιάξουμε το δικό μας επιτραπέζιο παιχνίδι. Ανυπομονούμε να το παίξουμε!!!

Και επειδή δε θέλουμε αυτά που μάθαμε να μείνουν στη θεωρία, αλλά να γίνουν πράξη, ζητάμε τη βοήθεια των μεγάλων. Ας βάλουμε όλοι ένα κουτί ή μια σακούλα Ανακύκλωσης στο σπίτι μας…. Σύνθημα της τάξης μας:

Ανακύκλωσε μαζί μας για να σώσουμε τη Γη μας!!!