Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Το Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας

Το Τμήμα Ένταξης  είναι ένας χώρος του σχολείου μας που φιλοξενεί και υποστηρίζει μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι μαθητές υποστηρίζονται καθημερινά από την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής η οποία λαμβάνει υπόψη τις δυνατότητες, τις αδυναμίες και τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους.

1712421831909

 

Έχει δημιουργηθεί ένας ευχάριστος χώρος με πλούσιο παιδαγωγικό υλικό, όπου οι μαθητές:

Μαθαίνουν με ειδικό εκπαιδευτικό υλικό 

1712421551493 1712421260381 1712421078594 1712421078602 1712421260347

 

Παίζουν και περνούν ευχάριστα

1712417269519 1712421551508

 

Κάνουν κατασκευές

1712421551528 1712421551515 1712421260374

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα

Σινεμα-θαίνοντας για το Κάστρο της Πάτρας

434710078 299863796474050 6321294231080249922 n 1 1

Οι μαθητές της Γ’ και Δ’ δημοτικού του σχολείου μας, την Παρασκευή 5/4/2024 είχαν την χαρά να πραγματοποιήσουν μια διπλή εκδρομή στην Πάτρα με σκοπό τόσο γνωρίσουν περισσότερα για το μεγάλης ιστορίας Κάστρο της Άνω Πόλης της Πάτρας, όσο και να παρακολουθήσουν την ταινία ” Κung Fu Panda 4″, μαζί με τους εκπαιδευτικούς Νίκο Αλέφαντο, Θανάση Μπαλάσκα, Γιάννη Χασιώτη και Αναστασία Ευσταθίου.

Πιο συγκεκριμένα, σε επέκταση των όσων συζητήθηκαν στην τάξη με αφορμή την Παγκόσμια μέρα φιλοζωίας (4/4) οι μαθητές της Γ’ και Δ’ δημοτικού παρακολούθησαν την ταινία “Kung Fu Panda 4” με μικρούς και μεγάλους να ενθουσιάζονται από τα απίθανα εφέ της ταινίας καθώς και από την πλοκή και το χιούμορ της.

Εν συνεχεία, ακολούθησε επίσκεψη στο Κάστρο της Πάτρας, όπου χτίστηκε κατά το δεύτερο μισό του 6ου μ.Χ. από τον Ιουστινιανό και διατηρεί μακρά ιστορία. Εκεί μαθητές και μαθήτριες ενημερώθηκαν από τους εκπαιδευτικούς για τη λειτουργία του Κάστρου ανά τους αιώνες καθώς και για τους θρύλους και τις παραδόσεις που το ακολουθούν όλα αυτά τα χρόνια.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικά προγράμματα, Σχέδια Δράσης

Μαθαίνω και παρουσιάζω τον πολιτισμό του τόπου μου: Ο υδροβιότοπος της Λίμνης Τσιβλού

Οι μαθητές της Ε’ και της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας, την Πέμπτη 4/04/2024, πραγματοποίησαν περιβαλλοντική επίσκεψη στη λίμνη Τσιβλού με τη συνοδεία των δασκάλων τους: κ. Φ. Προκοπίου, κ. Γ. Φραντζή, κ. Α. Ευσταθίου και κ. Α.Κοζιώρη.

Αρχικά συναντήθηκαν με την κ. Μαρία και τον κ. Χρήστο που εργάζονται στο Φορέα Διαχείρισης Χελμού (ΟΦΥΠΕΚΑ) , οι οποίοι συζήτησαν μαζί τους για την ιστορία της λίμνης, για τα διαφορετικά είδη χλωρίδας και πανίδας που υπάρχουν, καθώς και για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής.

Δεν παρέλειψαν να απολαύσουν το πρωινό τους κάνοντας πικ-νικ με θέα την απέραντη ομορφιά της λίμνης, τους ήχους και τις μελωδίες της φύσης.

Στη συνέχεια οι μαθητές ακολουθώντας το περιβαλλοντικό μονοπάτι γύρω από τη λίμνη, πραγματοποίησαν μια σειρά από δραστηριότητες πεδίου, όπως παρατήρηση πετρωμάτων, οικολογικά παιχνίδια κ. α.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μ. Τσιώνη και τον κ. Χ. Ζέρβα για την άψογη οργάνωση του προγράμματος και που έδωσαν τη δυνατότητα στα παιδιά να διασκεδάσουν στη φύση και να μάθουν ότι η διατήρηση της φυσικής ισορροπίας είναι ζωτικής σημασίας.

Για άλλη μια φορά η επίσκεψη στη λίμνη Τσιβλού θα τους μείνει αξέχαστη!!

Στα πλαίσια του Θεματικού Δικτύου «Τα παιδιά πρεσβευτές του τόπου τους» που διοργανώνει η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας, οι μαθητές της ΣΤ’ θα συνεχίσουν την έρευνα και το σχεδιασμό για τον υδροβιότοπο της λίμνης Τσιβλού. Τα παραγόμενα “έργα” τους θα ταξιδέψουν στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό, με στόχο την προώθηση της περιβαλλοντικής τους συνείδησης και την ανάδειξη της γεωλογικής τους κληρονομιάς.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εντάσσεται στο σχέδιο δράσης «Γνωρί-ΖΩ τον τόπο μου» για τη σχ. χρονιά 2023-24.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Σχέδια Δράσης

Καλή Σαρακοστή….!!!!

Η Α΄ τάξη προετοιμάστηκε για τις Απόκριες με κέφι και διάθεση για γλέντι!!!

Έφτιαξε αποκριάτικες κάρτες 20240315 113138

Με τη βοήθεια του κ Γιάννη Χασιώτη έκανε ένα κολλάζ  με μάσκες που το χαρίσαμε στο Νηπιαγωγείο μιας και ήμασταν καλεσμένοι στο πάρτι τους!!!

20240315 114601 20240315 120250 1 20240315 115736 1

Ευχαριστούμε τις νηπιαγωγούς κυρία Αγγελική και κυρία Κωνσταντίνα για την περιποίηση ,τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν μέσα απο τα παιχνίδια ,το χορό και την φιλόξενη ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει!!! 

                                                                                         Καλή Σαρακοστή!!!!

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Οι μεγάλοι διαβάζουν στους μικρούς

Με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη στο σχολείο μας της συγγραφέως Κατερίνας Μουρίκη, οι μαθητές της Ε΄τάξης διάβασαν στους μικρούς μαθητές της Β΄τάξης το βιβλίο “ΠΑΝΤΑ, σ’ αγαπώ”.

Η μεγαλόφωνη αυτή ανάγνωση έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές των δύο τμημάτων να γνωριστούν καλύτερα και να δώσουν τις δικές τους απαντήσεις στο ερώτημα του ήρωα του βιβλίου, του Πάντα,  σχετικά με την προέλευση του “φωτός”. Μοιράστηκαν με τους συμμαθητές τους τα “πράγματα” εκείνα που δίνουν φως στη ζωή τους, που κάνουν τις ημέρες πιο όμορφες και φωτίζουν τα προσωπάκια τους με χαμόγελα.

Ευχαριστούμε τη δασκάλα της Β΄τάξης, κ. Κατερίνα Γιαννούλη, και τους μαθητές της για την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση!

 

 

Δημοσιεύθηκε στην Αθλητικές

ΕΥ-ΖΗΝ με ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ και ΜΟΥΣΙΚΗ

 

Παιχνίδια με μπαλόνια, χωροδείκτες και κορίνες πολύ μουσική και κέφι ήταν η έκπληξη που ετοίμασαν οι δάσκαλοι για τους μαθητές μας τις τελευταίες ώρες. Η γυμνάστρια, η κ Παναγιώτα Τόλη σχεδίασε τα αθλητικά ομαδικά παιχνίδια, φούσκωσε μπαλόνια και έβαλε τις τάξεις να παίξουν και να χαρούν. Οι δάσκαλοι βοήθησαν τους μαθητές να …κερδίσουν, έβαλαν μουσική και χάρηκαν μαζί τους.
Καλές Απόκριες στους δρόμους του κεφιού!
received 1196447917993923received 37396787226674420240315 12120220240321 13091620240313 130724
Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήρια Δεξιοτήτων

<>

Η Α΄ τάξη στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τα δικαιώματα…,αφού άκουσε το τραγουδάκι με τα δικαιώματα, το παραμύθι <<Η ζωή στη Λουλουδούπολη>>….εστίασε την προσοχή της στο εξαιρετικό παραμύθι<<η Δικαιωματούλα και η Αντιδικαιωματούλα>>.

Έβγαλε από τη φυλακή τα δικαιώματα που τα είχε κλέψει η Αντιδικαιωματούλα…και ζωγράφισε το παραμυθάκι.

δικαιωμ    δικαιωμ2      δικαιωματα3

Στη συνέχεια όλοι μαζί φτιάξαμε μια αφίσα …και αποφασίσαμε να ποτίζουμε το λουλούδι της ζωής, με τις καθαρές σταγόνες των  δικαιωμάτων, για να είναι πάντα ανθισμένο!!

20240208 130511 1          20240208 135922 2

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Δράσεις

Λόρδος Βύρων, η πιο influential προσωπικότητα της εποχής του

Συμμετέχουμε με τους μαθητές-τριες της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας στον πολύ ενδιαφέροντα διαγωνισμό που διοργανώνει η Εταιρεία για τον Ελληνισμό  (ΕΕΦ) και το Μουσείο Φιλελληνισμού στο πλαίσιο των εορτασμών της επετείου 200 ετών από το θάνατο του Λόρδου Βύρωνα.

Καθοδηγητές  και  συνοδοιπόροι  τους  οι δάσκαλοί τους  κ. Γ. Φραντζή, κ. Α. Ευσταθίου και  κ. Δ. Βόττας , οι οποίοι αξιοποίησαν με όλα τα μέσα παραδοσιακά και σύγχρονα τις ιδέες των μαθητών.

Οι μαθητές μας έπειτα από μελέτη και έρευνα, γνώρισαν το κίνημα του φιλελληνισμού και τους χιλιάδες ανθρώπους διεθνώς που εμπνεύστηκαν από τον απελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων . Συζήτησαν στο μάθημα της ιστορίας και  ήρθαν σε επαφή με μια προσωπικότητα και ένα διαχρονικό πρότυπο ήθους και φιλοπατρίας, τον Άγγλο λογοτέχνη του 19ου αιώνα Λόρδο Μπάιρον. Πρόκειται για ένα θετικό πρότυπο που αποπνέει αξίες και καλή στάση στη ζωή, ο οποίος πήρε ενεργά μέρος στον αγώνα στο πλευρό των Ελλήνων αποδεικνύοντας έμπρακτα τόσο την πίστη του στις αρχές της Ελληνικής επανάστασης όσο και τον θαυμασμό του στις αξίες του ελληνικού πολιτισμού.

Στη συνέχεια αναζήτησαν φωτογραφικό υλικό και οι μαθήτριες  Α. Μ. και Σ. Κ. ανέλαβαν τη σύνθεση και τη δημιουργία ενός «έργου ζωγραφικής» με κεντρικό πρόσωπο τον εθνικό μας ευεργέτη, Λόρδο  Μπάιρον. 

Στόχος η ευαισθητοποίηση των νέων για την ανάγκη βαθύτερης κατανόησης και γνώσης του πρόσφατου ιστορικού παρελθόντος ως πηγή έμπνευσης και δημιουργικότητας, καθώς και η επαφή του σύγχρονου ανθρώπου με τις κλασικές αξίες, όπως είναι ο σεβασμός στη ζωή, η ελευθερία, η δημοκρατία και η ευγένεια.

1 1

Επιπλέον, αξιοποιώντας τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και πιο συγκεκριμένα το  Jigsaw puzzles, οι μαθητές μετέτρεψαν το έργο τους σε «ψηφιακό παζλ», το οποίο βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=39d0d5d69b41

Το παζλ το έφτιαξαν και σε έντυπη μορφή, το οποίο εστάλη στη διεύθυνση του Μουσείου Φιλελληνισμού.

Μια δράση που είχε ενθουσιώδη ανταπόκριση, τη συμμετοχή και την υποστήριξη των μαθητών μας με όλα τα μέσα.

2 1

Καλή μας επιτυχία!

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Pancake Day: Η ημέρα της Αγγλικής τηγανίτας

Ένα πολύ νόστιμο project μας ταξίδεψε όλους στο Ηνωμένο Βασίλειο με ‘στάσεις’ στην Ελλάδα και τη Γαλλία. Το project ήταν διαθεματικό, διαπολιτισμικό αλλά και διασχολικό αφού ξεκίνησε παράλληλα στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο, ενισχύοντας έτσι και το πρόγραμμα της Μετάβασης.

Οι μαθητές της ΣΤ έμαθαν για τη Shrove Tuesday ή Ημέρα της τηγανίτας, που γιορτάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα από αγγλικά βίντεο και κουίζ. Μετά έγραψαν κείμενο με  τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν από αγγλικές ιστοσελίδες και βίντεο και το παρουσίασαν στα δυο σχολεία ως θεατρικό. Την ίδια ημέρα διοργανώθηκε αγώνας σκυταλοδρομίας με τηγανίτες, όπως κατά το έθιμo γίνεται σε κάποια μέρη της Αγγλίας, με τη συμμετοχή των μαθητών και του προσωπικού του δημοτικού σχολείου και του νηπιαγωγείου.

Οι μαθητές της ΣΤ συνέκριναν τη γιορτή αυτή και τη σημασία της με την αντίστοιχη ελληνική (της Τυρινής) και την αντίστοιχη Γαλλική (της Υπαπαντής) διαπιστώνοντας πόσα κοινά έχουν μεταξύ τους διαφορετικοί πολιτισμοί. Δόθηκε έτσι η αφορμή να μιλήσουν για την περίοδο της Αποκριάς με τη δασκάλα τους την κ. Λίτσα, ενώ με την κ. Έλσα, την καθηγήτρια των Γαλλικών, έφτιαξαν νόστιμες γαλλικές κρέπες. Γαλλικές κρέπες έφτιαξε και η Ε τάξη και μοσχομύρισε όλο το σχολείο!

Οι μαθητές του νηπιαγωγείου έμαθαν για την Ημέρα της τηγανίτας στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα από πολλές εικόνες, έμαθαν τα υλικά και τα σκεύη που χρειάζονται στα Αγγλικά, έφτιαξαν τηγανίτες και τις έφαγαν με τον παραδοσιακό Βρετανικό τρόπο και έμαθαν ένα κλασικό ποιηματάκι για την ημέρα αυτή με το οποίο συμμετείχαν στο θεατρικό του Δημοτικού. Πήραν επίσης μέρος στη διασχολική σκυταλοδρομία και μετά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους (βίντεο).

Θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Λίτσα, την κ. Έλσα, την κ. Αγγελική και την κ. Κωνσταντίνα για τη συνεργασία στο project, την κ.Τασία για την προσαρμογή του προγράμματος, όλους τους συναδέλφους που βοήθησαν στη σκυταλοδρομία και την κ. Αρχοντούλα και την κ. Μαρία για τη βοήθεια τους.

Η Ενδοσχολική Συντονίστρια

Ελένη Κοντολάτη

20240313 090326
Η ΣΤ έφτιαξε γαλλικές κρέπες με την κ.Έλσα στο μάθημα Γαλλικών
collage 2
Το θεατρικό της ΣΤ

collage1

20240314 105453
Το νηπιαγωγείο έτοιμο για τη σκυταλοδρομία!
collage 3
Σκυταλοδρομία τηγανίτας από όλους τους μαθητές

collage 4

collage 5
Η σκυταλοδρομία των μεγάλων ξετρέλανε τα παιδιά!

collage 6

429955772 745702730960681 92830421870398389 n 1
Νηπιαγωγείο και Δημοτικό μαθαίνουν για την Αγγλική Ημέρα της Τηγανίτας
Δημοσιεύθηκε στην Αθλητικές

Συμμετοχή του σχολείου μας σε Ευρωπαϊκό Αθλητικό Αγώνα Καλαθοσφαίρισης

Η Πρόσκληση σε Ευρωπαϊκό Αθλητικό Αγώνα καλαθοσφαίρισης της ΚΑΕ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ Πάτρας με τη ΧΑΠΟΕΛ ΧΟΛΟΝ από το ΙΣΡΑΗΛ για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ακράτας έγινε δεκτή. Έτσι, την Τετάρτη 13/03/2024 το απόγευμα γονείς, δάσκαλοι και μαθητές απολαύσαμε μια συναρπαστική εμπειρία αθλητισμού στο κατάμεστο γήπεδο Δ. ΤΟΦΑΛΟΣ!
433243242 946292074163402 8813193456608747012 n
Παρόλο που η ελληνική ομάδα έχασε στον ένα πόντο η βραδιά ήταν γεμάτη δράση, αθλητισμό και εντυπωσιακά καλάθια.
433108359 946292287496714 3422114919669463057 n
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Δ. Δενδή υπ. δημόσιων σχέσεων της πατρινής ομάδας για τις δωρεάν προσκλήσεις και τον δάσκαλό μας κ Ν. Αλέφαντο που φρόντισε τα διαδικαστικά για να μεταβούν οι οικογένειες των μαθητών μας στο γήπεδο.
432647596 946292224163387 4039119482952380451 n
Το μισό σχεδόν σχολείο συμμετείχε στο αθλητικό γεγονός δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές μας να γευτούν το αγαθό του αθλητισμού.
 433117029 946292157496727 7574587296609755784 n
Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού – Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

<<Δεν φοβάμαι… έχω φίλους,εσύ; >> ήταν ο τίτλος της θεατροπαιδαγωγικής παράστασης για την αντιμετώπιση του φαινομένου της σχολικής βίας . Την παρουσίαση ανέλαβαν τα παιδιά της ΣΤ ταξης του σχολείου μας σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό κ. Χρήστο Θεοδωρόπουλο στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστηρίου Δεξιοτήτων και πιο συγκεκριμένα στην θεματική ενότητα που αφορά τον σχολικό εκφοβισμό.

432111718 3663160637273608 4576511664070734214 n

Οι μαθητές της ΣΤ τάξης  βασίστηκαν στην ιδέα απο το βιβλίο ΘΕΑΤΡΟ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΔΕΣΜΟΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ αλλά μέσα από δική τους πρωτοβουλία έκαναν διανομή ρόλων, μετατροπές σεναρίου, κειμένων και σκηνοθεσία. Μετά απο αρκετές πρόβες και συζητήσεις γύρω απο το μεγάλο ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού, επέλεξαν την 6η Μαρτίου ( ημέρα κατά της σχολικής βιας) για να παρουσιάσουν στο υπόλοιπο σχολείο το έργο τους

.429711031 1137292781054807 3911386079743461724 n

Με την ολοκλήρωση της παράστασης και έπειτα απο αρκετές σκέψεις, οι μικρότεροι συμμαθητές έθεσαν ερωτήματα στους μεγάλους. Ακολούθησε διάλογος σχετικά με την παράσταση αλλά και γενικότερα τέθηκαν ερωτήσεις και απαντήσεις γύρω απο το φαινόμενο του λεκτικού, σωματικού και διαδικτυακού εκφοβισμού ενώ αναζητήθηκαν και λύσεις.

429459276 1118411845967982 6945789109674900037 n

Στο τέλος όλοι οι μαθητές προβληματίστηκαν , βίωσαν έντονα συναισθήματα και καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη πάνω σε ένα τόσο ευαίσθητο θέμα. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες

429504584 1262434454471987 7863590042299960290 n

Δημοσιεύθηκε στην Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Σχέδια Δράσης

Γνωρίζω τον εαυτό μου

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης του σχολείου μας με τίτλο “Από το Ζην στο Ευ-Ζην” και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων “Ευ Ζην”  την Τρίτη 5 Μαρτίου υποδεχτήκαμε με πολλή χαρά την κ. Βίκυ Κυρίτση, εκπρόσωπο του Κέντρου Πρόληψης Αχαϊας-Καλλίπολις.

Με την κ. Βίκυ στο “τιμόνι” και “επιβάτες” τα παιδιά της Ε΄τάξης, τη δασκάλα τους (κ. Φρόσω) και τον κ. Γιάννη Χασιώτη κάναμε ένα σύντομο, αλλά ουσιαστικό ταξίδι γνωριμίας του εαυτού μας με τελικό προορισμό την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησής μας.

Αρχίσαμε με δραστηριότητες που στόχο είχαν να διαμορφώσουν ένα κλίμα επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών, των εκπαιδευτικών και της κ. Βίκυς.

431055643 903540711775309 7058025053202743127 n

Για ακόμα μία φορά η κ. Βίκυ αποδείχτηκε εκπληκτική εμψυχώτρια, αφού κατάφερε με τον τρόπο της να δημιουργήσει συνθήκες ασφάλειας και εμπιστοσύνης στην ομάδα με αποτέλεσμα πολλά παιδιά να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα που σε άλλη περίπτωση δε θα μοιράζονταν μέσα στο σύνολο.

Η κ. Βίκυ έδωσε σε όλους από ένα “μπλουζάκι” που αντιπροσώπευε τον εαυτό. Ο κάθε μαθητής γέμισε το μπλουζάκι του με σημαντικά κομμάτια του εαυτού του, όπως εξωτερικά στοιχεία, αλλά και στοιχεία της προσωπικότητας, δυνατότητες, αλλά και αδυναμίες, σημαντικά πρόσωπα στη ζωή του, στόχους, όνειρα, σλόγκαν κ.ά.

430652280 1061354398497830 5891656224330600575 n

Στη συνέχεια, με την παρότρυνση της κ. Βίκυς και με την επισήμανση ότι είναι πολύ σημαντικό να σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, τα παιδιά παρουσίασαν τα μπλουζάκια τους/τους εαυτούς τους στην ολομέλεια.

426828324 1015149200273259 7557477350233810201 n

Κλείνοντας, η κ. Βίκυ τόνισε στους μαθητές πόσο σπουδαίο είναι να αγαπούν και να φροντίζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους, αλλά και να σέβονται και να αποδέχονται τους άλλους. Άλλωστε οι άνθρωποι που γνωρίζουν πραγματικά τον εαυτό τους έχουν τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικοί και να λειτουργούν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Βίκυ και το Κέντρο Πρόληψης Καλλίπολις που στηρίζουν πάντα το έργο μας!

Δημοσιεύθηκε στην Πολιτιστικές, Σχέδια Δράσης

“Άρωμα Ιωνίας”- Βιωματικό Εργαστήρι

Οι μαθητές της  ΣΤ’ τάξης πραγματοποίησαν επίσκεψη στο χώρο της παλαιάς αίθουσας του Συλλόγου “Αναγέννησις” Ακράτας.

Εκεί μας υποδέχτηκε ο μαέστρος μας κ. Χρήστος Ασημακόπουλος, ο οποίος με την ιδιότητα του σκηνοθέτη-θεατρολόγου αυτή τη φορά, μας έκανε ένα σύντομο ταξίδι στον κόσμο του θεάτρου.

Με τη βοήθειά του προσεγγίσαμε το θέμα «Ιστορίες και άνθρωποι μετά τον ξεριζωμό» από το βιβλίο της κ. Κ. Μουρίκη: ΑΡΩΜΑ ΙΩΝΙΑΣ. Μέσα από την παρουσίαση φωτογραφιών και των κατάλληλων μουσικών επιλογών, ζωντάνεψαν μνήμες και αρώματα μιας άλλης εποχής που σημάδεψαν την ιστορική πορεία του ελληνισμού: η Σμύρνη πριν και μετά την καταστροφή, ο ξεριζωμός και η άφιξη στην Ελλάδα.

Στη συνέχεια μέσα από τεχνικές θεάτρου όπως είναι οι “παγωμένες εικόνες”, είδαμε πως μπορούμε να ζωντανέψουμε ένα κείμενο, βιώσαμε καταστάσεις και χαρακτήρες του κειμένου και πήραμε μια μικρή ιδέα σε στοιχειώδεις θεατρικές τεχνικές , καθώς  και σε αρχές ομαδικότητας, δημιουργικής εμπλοκής, εμπιστοσύνης και συνειδητοποίησης της ετερότητας και του σεβασμού στη γνώμη του άλλου.

Η σημερινή μέρα μας επιφύλασσε και μια ευχάριστη έκπληξη!

Είχαμε τη χαρά να συναντήσουμε και να γνωρίσουμε από κοντά την κ. Nisreen Faour, γνωστή ηθοποιό που έχει παίξει σε μια σειρά από βραβευμένες θεατρικές παραστάσεις και ταινίες και τώρα πια ζει μόνιμα στην περιοχή μας.

Η κ. Faour μας μίλησε για το θέατρο, για το πως μπορούμε να γνωρίσουμε το σώμα μας και τη δική του γλώσσα, δίνοντας του χώρο και χρόνο να εκφραστεί, καθώς και για την επικοινωνία μέσα απ’ τη σωματική έκφραση.
«Με οδηγό την αναπνοή μας, την ενέργεια μας ,τη μουσική και την κίνηση, μπορούμε να  ανακαλύψουμε νέους τρόπους επικοινωνίας και έκφρασης!», ήταν το μήνυμα που μας πέρασε.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Χ. Ασημακόπουλο και την κ. N. Faour για τις πολύ όμορφες εικόνες που μας μετέφεραν από το χώρο του θεάτρου, για τον πολύτιμο χρόνο που πέρασαν με τους μαθητές μας, καθώς και για τις χρήσιμες συμβουλές τους !

7

Δημοσιεύθηκε στην Κοινωνικές

Σεμινάριο βασικών γνώσεων Υποστήριξης Ζωής- ΕΠΟΜΕΑ Αιγιαλείας

Σεμινάριο Πρώτων βοηθειών και βασικών γνώσεων Υποστήριξης Ζωής πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας τη Δευτέρα 4/3/2024 το απόγευμα με μεγάλη επιτυχία.
Τα μέλη του εθελοντικού Σωματείου ΕΠΟΜΕΑ Αιγιαλείας καλεσμένα από τον Σύλλογο Γονέων κ Κηδεμόνων του 1ου δημ. Σχολείου κ νηπιαγωγείου Ακράτας
έδειξαν πως σώζουμε ζωές, πώς κάνουμε Καρπα, πώς χρησιμοποιούμε τον απινιδωτή.
429501186 940763678049575 5214452623615913320 n 1
Τη δίωρη συνάντηση παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον πολλοί γονείς, η Αντιδήμαρχος Αν. Αιγιάλειας κ Μ. Σταυροπούλου, δάσκαλοι κ νηπιαγωγοί αλλά κ φιλοι του σχολείου, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να κάνουν ολιγόλεπτη πρακτική πάνω σε κουκλα με την καθοδήγηση των εκπαιδευτών.
Πολλές οι απορίες, γόνιμη η συζήτηση και θετική η ανταπόκριση των εθελοντών.
Συγχαίρουμε το Δ.Σ για την ωραία πρωτοβουλία κ την οργάνωση του βιωματικού σεμιναρίου.
428687691 940763788049564 721640510615842447 n
Θερμές ευχαριστίες στους εθελοντές της Επομεα για την πολύ ουσιαστική επιμόρφωση, την προσφορά χρόνου και τη μετάδοση της αγάπης σε αυτό που κάνουν.
428713003 940763914716218 5943656971377867527 n
Κι όπως ανέφερε ο Συλλ. Γονέων: “Ηταν ένα σεμινάριο που πάνω απ’ όλα μας δίδαξε ότι η γνώση μπορεί να σώσει ζωές.. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή”
431106648 938809798244963 244237785068320358 n
Οι συνεργασίες στη σχολική κοινότητα φέρνουν αποτελέσματα.
Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Σχέδια Δράσης

Γνωρί-ΖΩ τον τόπο μου μέσα από τα μάτια ενός τοπογράφου-μηχανικού

Γνωρί-ΖΩ τον τόπο μου μέσα από τα μάτια ενός τοπογράφου-μηχανικού. Αυτός θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος της σημερινής επίσκεψης του Θανάση Τόλιου, ενός νέου ανθρώπου που ασκεί το επάγγελμά του στον τόπο, διατηρεί γραφείο αλλά είναι και ένας ακόμα ενεργός πολίτης που ασχολείται με τα πολιτιστικά ως εθελοντής.

Οι μαθητές της Ε και της Στ είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν ένα “πανεπιστημονικό” μάθημα που περιείχε Γεωγραφία, Γεωμετρία, Μαθηματικά, Αστρονομία, Μελέτη Περιβάλλοντος. Κι αυτό γιατί ο κ Τόλιος, παλιός μαθητής του σχολείου μας, τους παρουσίασε ηλεκτρονικά τον τόπο που ζουν οι μαθητές μέσα από το google map. Είδαμε από το δορυφόρο το σχολείο μας, κτίρια δημοτικά, δρόμους και πλατείες που παίζουν τα παιδιά, αλλά και συχνές διαδρομές από το σχολείο σε γειτονιές αλλά και γύρω χωριά.

Οι μαθητές έδειξαν το δικό τους χωριό, τις διαδρομές, τοπία φυσικού κάλλους σαν τη λίμνη Τσιβλού, τον Χελμό.

Στη συνέχεια, κάνοντας zoom out είδαν τον Δήμο, τον νομό, τη χώρα μας και δεν έμειναν εκεί αλλά έκαναν νοερή περιήγηση στα σύνορά μας, στις θάλασσες, στις ηπείρους, στη γη και στο πλανητικό σύστημα.

Με τη χρήση πιο παραδοσιακών μέσων ο καλεσμένος μας είχε μια εποικοδομητική συζήτηση με τους μαθητές για τους γαλαξίες, για τον κόσμο, για τους χάρτες.

Τελείωσε την παρουσίασή του καταχειροκροτούμενος από τους μαθητές και τους δασκάλους.

Τον ευχαριστούμε θερμά που μας χάρισε ένα τόσο ουσιαστικό μάθημα.